Więcej widzów drugiego sezonu „The Traitors. Zdrajcy”!

Za nami finał drugiej edycji „The Traitors. Zdrajcy”. Emocjonujący show zgromadził przed ekranami setki tysięcy widzów! W dniu emisji finałowego odcinka drugiej serii, stacja TVN była liderem w grupie komercyjnej 20–54, osiągając 7,69% udziałów w rynku.
Po emisji całego sezonu, średnia oglądalność wyniosła 858 tys. widzów w grupie ogólnej (SHR 6,27%) oraz 576 tys. widzów w grupie komercyjnej 20–54 (SHR 10,20%). Dla porównania, pierwsza edycja przyciągała średnio 856 tys. widzów w grupie ogólnej oraz 546 tys. w grupie 20–54.
TVN nie schodzi z podium w swoim paśmie w każdej z analizowanych grup. Jest liderem w grupie komercyjnej 20–54 w większych miastach (SHR 12,68%), zajmuje drugą pozycję w ogólnej grupie komercyjnej 20–54 oraz trzecią w grupie ogólnej.
Program przyczynił się także do poprawy wyników niedzielnego pasma. W porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosły udziały w grupie komercyjnej.