Skip to main content

Więcej niż news – 24 kwietnia rusza TVN24+

9 kwietnia 2025

24 kwietnia wystartuje serwis TVN24+, który dopełni newsową ofertę TVN i TVN24 oraz będzie rozszerzeniem portalu tvn24.pl. To miejsce dla tych, którzy chcą mieć szersze spojrzenie na świat, wiedzieć i rozumieć więcej.  W TVN24+ użytkownicy znajdą nowe formaty, pogłębione materiały, wywiady i analizy, które mają dawać do myślenia i poszerzać perspektywę. Bo “zawsze jest coś do dodania”.   

W portalu tvn24.pl użytkownicy niezmiennie znajdą wszystkie aktualne informacje i komentarze. Ale tylko w ofercie TVN24+ ukażą się ekskluzywne programy i pogłębione treści, podane w przystępny i nowoczesny sposób.  

Cała bogata oferta materiałów newsowych i publicystycznych dostępna będzie w nowej aplikacji. 

TVN24+ stanowi unikalne rozwiązanie na polskim rynku. Na jednej platformie użytkownicy otrzymują dostęp do wszystkich formatów medialnych: od największej newsowej telewizji, poprzez treści audio i wideo, aż po pogłębione artykuły. 

W ramach TVN24+ swoje tytuły będą mieli m.in. Konrad Piasecki, Arleta Zalewska, Joanna Kryńska czy Wojciech Bojanowski.  

  

Użytkownik znajdzie w TVN24+ zarówno live streamy, formaty wideo, jak i podcasty, artykuły oraz artykuły w wersji audio. Do serwisu przeniesione zostaną treści TVN24 GO (TVN24 i TVN24 BiS wraz z bogatą biblioteką programów, m.in. „Fakty”, „Superwizjer”, „Czarno na Białym”) oraz jakościowe artykuły spod znaku Premium. Nowoczesna, angażująca forma materiałów zapewni odbiorcy łatwy dostęp do pogłębionych treści i umożliwi śledzenie wydarzeń, jak i kiedy chce.   

  

TVN Warner Bros. Discovery konsekwentnie inwestuje w rozwój cyfrowy, a ten rok będzie czasem innowacji w ofercie digitalowej TVN24. Nowa odsłona portalu tvn24.pl oraz start TVN24+ są częścią i kolejnym rozdziałem w długofalowej strategii digitalowej TVN. TVN24+ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, oferując im bogactwo treści w jednym, łatwo dostępnym ekosystemie. Jednocześnie gwarantując dziennikarstwo najwyższej próby, dostosowane do potrzeb odbiorcy cyfrowego - mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN. 

  

Wszystkie treści tworzą kompletną całość, gdzie w jednym miejscu i w jednej aplikacji dla całego ekosystemu newsowego TVN spotkają się informacje i programy telewizyjne, nowoczesna technologie oraz bogata oferta i materiały stworzone wyłącznie dla TVN24+.  

  

TVN24+ to serwis, który na pierwszym miejscu stawia potrzeby każdego użytkownika, niezależnie czy ten korzysta z niego na ekranie telefonu, komputera czy smart tv. Zaoferujemy znacznie więcej treści niż dotychczas, więcej audio i wideo. Będziemy też w stanie zaprezentować więcej punktów widzenia, aby lepiej rozumieć otaczającą nas skomplikowaną rzeczywistość, ponieważ wierzymy, że zawsze jest coś do dodania. Nasi dziennikarze będą dzielić się swoimi komentarzami, zobaczymy ich też w zupełnie nowych rolach - mówi Michał Samul, redaktor naczelny TVN24 i Faktów TVN. 

TVN24+ zapewni nowoczesną formę i wygodne funkcjonalności. Materiały będą łatwo przełączalne pomiędzy audio a wideo, użytkownik będzie mógł dostosowywać prędkość ich odtwarzania, a także kontynuować oglądanie na różnych urządzeniach (mobile, desktop, smart tv). Dodatkowo, w ramach pakietu, wszystkie artykuły na portalu tvn24.pl będzie można zarówno przeczytać, jak i odsłuchać w wersji audio – w zależności od indywidualnych preferencji użytkownika i warunków, w których konsumuje się treści. Kolejne udogodnienia to możliwość obserwowania wybranych autorów i programów czy korzystanie z dedykowanych newsletterów tematycznych. 

W ramach TVN24+ dostępne będą 2 pakiety - z reklamami oraz bez reklam. Migracja subskrybentów TVN24 GO do TVN24+ odbędzie się bez zmiany ich dotychczasowych umów, automatycznie do pakietu bez reklam.  

Startowi TVN24+ towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery. Kampania obejmuje działania zarówno w mediach własnych, jak i zewnętrznych. We własnym ekosystemie kampania pojawi się na antenach TV oraz w online. Kampania w mediach zewnętrznych opiera się na multikanałowej strategii, w której wykorzystano obecność w mediach takich jak Online, Prasa, Radio, Digital Outdoor oraz Outdoor. W kampanii zostały wykorzystane nowoczesne rozwiązania, takie jak druk soczewkowy czy technologia AR.

Kontakt

Lidia Zagórska

TVN News Communication Manager


Najnowsze wiadomości

04/11/2025

Serial komediowy HBO Original „Kocham LA” już dostępny w HBO Max

Pierwszy odcinek serialu „Kocham LA”, stworzonego przez aktorkę i komiczkę Rachel Sennott, jest już dostępny w serwisie HBO Max. Produkcja składa się z ośmiu odcinków, które będą pojawiać się na platformie co poniedziałek. Finał serialu komediowego przewidziany jest na 22 grudnia.

03/11/2025

Grupa TVN Warner Bros. Discovery zanotowała świetne wyniki w październiku 2025 r.

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce. Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,9%. Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie 9,1%. „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie 9,7% w grupie komercyjnej w dni robocze i 10,3% w weekendy. W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 20,2% w widowni komercyjnej oraz 20,1% w grupie wszystkich widzów. Ogromnym zainteresowaniem wciąż cieszy się program "The Floor", którego średni udział wyniósł 10,7% w grupie komercyjnej. Nowy sezon programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie blisko 16% w widowni komercyjnej. W październiku 2025 r. niesłabnącym zainteresowaniem cieszyły się także „Kuchenne rewolucje" ze średnim udziałem sięgającym 15% i wzrostem rok do roku o 15%. Świetne wyniki odnotował również kanał TVN7, plasując się w czołówce najpopularniejszych kanałów w Polsce z udziałem na poziomie 4,9% w widowni komercyjnej. Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie 2,8% w grupie komercyjnej. W październiku 2025 r. portal tvn24.pl z wynikiem blisko 7,8 mln odwiedzających miesięcznie był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce. TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie blisko 0,4% w widowni komercyjnej i wzrost rok do roku o 12%.

03/11/2025

"Ej, Stara!": gościem Doroty Szelągowskiej będzie Kasia Nosowska!

W dzisiejszym odcinku "Ej, Stara!" Dorota przyjrzy się tematowi psychiki i samopoczucia kobiet w trakcie menopauzy. O podzielenie się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w tej kwestii poprosi swoją idolkę - Kasię Nosowską. 

31/10/2025

„Pogromcy chaosu” we Wrocławiu!

Pogromcy Chaosu docierają do Wrocławia. Poznamy tu czteroosobową rodzinę, którą tworzą kierowniczka biura projektowego Sylwia i motorniczy tramwaju  Łukasz, a także ich dwie córeczki – 7-letnia Tosia i 5-letnia Nadia. Szafa dziewczynek wymknęła się spod kontroli, a mieszkanie niedawno zostało zalane. Mieszkaniowej rewolucji tym razem towarzyszyć będą naprawdę duże emocje!

31/10/2025

"Afryka Express": Odcinek 9 - Zawodnicy-widmo?

W dziewiątym odcinku uczestnicy opuszczą czerwone ziemie Tsavo, by wkroczyć w serce geologicznego cudu – Wielkich Rowów Afrykańskich. To tu, w miejscu, gdzie ziemia dosłownie pęka pod naporem czasu, rozpocznie się kolejny rozdział wyprawy. Przed parami nowe misje, a za nimi... zawodnicy-widmo, podążający ich śladem!

31/10/2025

Ana Roš gościnią 9. odcinka "MasterChefa"!

Dziewiąty odcinek 14. edycji MasterChefa zapowiada się wyjątkowo – do kuchni wkroczy prawdziwa legenda światowej gastronomii! Gościnią odcinka będzie Ana Roš, zdobywczyni prestiżowego tytułu Best Female Chef, znana z niezwykłej kreatywności i wyczucia smaku. Jej wejście będzie pełne tajemniczości – dym, przygaszone światło i aura napięcia sprawią, że serca uczestników zaczną bić szybciej.

30/10/2025

Nowości w serwisie HBO Max 1 - 15 listopada

W listopadzie, oprócz bogatej oferty filmowej, HBO Max zaprezentuje dwie wyjątkowe nowości serialowe. "Kocham LA" to produkcja komediowa o grupie przyjaciół mieszkających w Los Angeles. Druga propozycja to inspirowany powieścią „Niebezpieczne związki” Pierre’a Choderlosa de Laclos serial "Intrygantka", opowiadający o losach młodej Markizy de Merteuil.  

30/10/2025

"Kuchenne rewolucje" w Tomaszowie Mazowieckim!

Tomaszów Mazowiecki to miasto 50-tysięczne, położne niemal w centrum Polski, tuż przy drodze ekspresowej. Nie jest zbyt leciwe, choć było już związane z jedną rewolucją - mianowicie przemysłową.  Inna – kuchenna – wybuchnie na obrzeżach miasta, a konkretnie w lokalu Toscania.

29/10/2025

Warner Bros. Discovery po raz pierwszy pokazuje wyjątkowe studio na igrzyska Milano Cortina 2026

Środa 29 października to wyjątkowy dzień – za dokładnie 100 dni rozpoczną się igrzyska olimpijskie Milano Cortina 2026. Z tej okazji Warner Bros. Discovery po raz pierwszy pokazuje specjalnie wybudowane studio, w którym relacjonowane będą igrzyska. Eurosport Polska przygotował dla kibiców wyjątkowe materiały, które poprowadzą fanów do najważniejszego wydarzenia tej zimy.

28/10/2025

HBO Max zdradza datę premiery nowego serialu "Niebo. Rok w piekle"!

Już 26 grudnia w serwisie HBO Max zadebiutuje długo wyczekiwana produkcja "Niebo. Rok w piekle".  Historia przedstawiona w serialu jest inspirowana prawdziwymi wydarzeniami opisywanymi w książce „Niebo. Pięć lat w sekcie”, autorstwa Sebastiana Kellera. W rolach głównych zobaczymy Stanisława Linowskiego i Tomasza Kota.  

28/10/2025

Miłość, lojalność i pokusa wielkiej wygranej. Takiego finału „Hotelu Paradise” jeszcze nie było!

Jedenasty sezon miłosnego reality show od początku rządził się własnymi zasadami. W raju, gdzie emocje mieszały się z kalkulacją, a uczucia z intrygą, każdy grał o przetrwanie na swój sposób. O tym, która para stanie na ścieżce lojalności dowiemy się już dziś o godz. 20:00 w TVN7 oraz na platformie HBO Max. 

27/10/2025

„Ej, Stara!”: Dorota gotuje z Joanną Brodzik!

Menopauza nie musi oznaczać rezygnacji z aktywnego, pełnego energii życia! W najnowszym odcinku programu „Ej, Stara!” Dorota Szelągowska wraz z Joanną Brodzik i zaproszonymi ekspertkami odkrywa, jak dieta i świadome nawyki mogą wspierać kobiety w tym ważnym czasie. Poznaj praktyczne porady, inspirujące rozmowy i kulinarne pomysły, które pomogą zadbać o siebie na każdym etapie dojrzałości.

27/10/2025

Pięć meczów NBA w tym tygodniu w Eurosporcie 3, HBO Max i Playerze

W nadchodzącym tygodniu fani najlepszej koszykarskiej ligi świata będą mogli obejrzeć aż pięć spotkań w Eurosporcie 3, HBO Max i w Playerze. Sobotnie spotkanie Milwaukee Bucks – Sacramento Kings będzie transmitowane także w kanale Metro.

27/10/2025 - Ostatnio zaktualizowany 29 października 2025

"To: Witamy w Derry" już dziś w serwisie HBO Max! Drugi odcinek wyjątkowo w Halloween!

Pierwszy odcinek najnowszego serialu z uniwersum Stehena Kinga już od dziś można oglądać na platformie HBO Max. Kolejne premierowe odcinki będą dostępne co tydzień. Z okazji Halloween drugi epizod serii będzie dostępny wcześniej 31 października. Bądźcie czujni. To nadchodzi!

27/10/2025

„CHŁOPI” – filmowa uczta w TVN już 1 listopada!

Jesień w TVN to prawdziwy festiwal filmowych emocji. Już w sobotę 1 listopada stacja zaprasza widzów na wyjątkową premierę – „Chłopi”! Animowana adaptacja noblowskiej powieści Władysława Reymonta, zrealizowana w unikalnej technice malowanych obrazów, podbiła serca kinomanów. Teraz czas, by oczarowała publiczność przed telewizorami!