Skip to main content

Więcej niż news – 24 kwietnia rusza TVN24+

9 kwietnia 2025

24 kwietnia wystartuje serwis TVN24+, który dopełni newsową ofertę TVN i TVN24 oraz będzie rozszerzeniem portalu tvn24.pl. To miejsce dla tych, którzy chcą mieć szersze spojrzenie na świat, wiedzieć i rozumieć więcej.  W TVN24+ użytkownicy znajdą nowe formaty, pogłębione materiały, wywiady i analizy, które mają dawać do myślenia i poszerzać perspektywę. Bo “zawsze jest coś do dodania”.   

W portalu tvn24.pl użytkownicy niezmiennie znajdą wszystkie aktualne informacje i komentarze. Ale tylko w ofercie TVN24+ ukażą się ekskluzywne programy i pogłębione treści, podane w przystępny i nowoczesny sposób.  

Cała bogata oferta materiałów newsowych i publicystycznych dostępna będzie w nowej aplikacji. 

TVN24+ stanowi unikalne rozwiązanie na polskim rynku. Na jednej platformie użytkownicy otrzymują dostęp do wszystkich formatów medialnych: od największej newsowej telewizji, poprzez treści audio i wideo, aż po pogłębione artykuły. 

W ramach TVN24+ swoje tytuły będą mieli m.in. Konrad Piasecki, Arleta Zalewska, Joanna Kryńska czy Wojciech Bojanowski.  

  

Użytkownik znajdzie w TVN24+ zarówno live streamy, formaty wideo, jak i podcasty, artykuły oraz artykuły w wersji audio. Do serwisu przeniesione zostaną treści TVN24 GO (TVN24 i TVN24 BiS wraz z bogatą biblioteką programów, m.in. „Fakty”, „Superwizjer”, „Czarno na Białym”) oraz jakościowe artykuły spod znaku Premium. Nowoczesna, angażująca forma materiałów zapewni odbiorcy łatwy dostęp do pogłębionych treści i umożliwi śledzenie wydarzeń, jak i kiedy chce.   

  

TVN Warner Bros. Discovery konsekwentnie inwestuje w rozwój cyfrowy, a ten rok będzie czasem innowacji w ofercie digitalowej TVN24. Nowa odsłona portalu tvn24.pl oraz start TVN24+ są częścią i kolejnym rozdziałem w długofalowej strategii digitalowej TVN. TVN24+ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, oferując im bogactwo treści w jednym, łatwo dostępnym ekosystemie. Jednocześnie gwarantując dziennikarstwo najwyższej próby, dostosowane do potrzeb odbiorcy cyfrowego - mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN. 

  

Wszystkie treści tworzą kompletną całość, gdzie w jednym miejscu i w jednej aplikacji dla całego ekosystemu newsowego TVN spotkają się informacje i programy telewizyjne, nowoczesna technologie oraz bogata oferta i materiały stworzone wyłącznie dla TVN24+.  

  

TVN24+ to serwis, który na pierwszym miejscu stawia potrzeby każdego użytkownika, niezależnie czy ten korzysta z niego na ekranie telefonu, komputera czy smart tv. Zaoferujemy znacznie więcej treści niż dotychczas, więcej audio i wideo. Będziemy też w stanie zaprezentować więcej punktów widzenia, aby lepiej rozumieć otaczającą nas skomplikowaną rzeczywistość, ponieważ wierzymy, że zawsze jest coś do dodania. Nasi dziennikarze będą dzielić się swoimi komentarzami, zobaczymy ich też w zupełnie nowych rolach - mówi Michał Samul, redaktor naczelny TVN24 i Faktów TVN. 

TVN24+ zapewni nowoczesną formę i wygodne funkcjonalności. Materiały będą łatwo przełączalne pomiędzy audio a wideo, użytkownik będzie mógł dostosowywać prędkość ich odtwarzania, a także kontynuować oglądanie na różnych urządzeniach (mobile, desktop, smart tv). Dodatkowo, w ramach pakietu, wszystkie artykuły na portalu tvn24.pl będzie można zarówno przeczytać, jak i odsłuchać w wersji audio – w zależności od indywidualnych preferencji użytkownika i warunków, w których konsumuje się treści. Kolejne udogodnienia to możliwość obserwowania wybranych autorów i programów czy korzystanie z dedykowanych newsletterów tematycznych. 

W ramach TVN24+ dostępne będą 2 pakiety - z reklamami oraz bez reklam. Migracja subskrybentów TVN24 GO do TVN24+ odbędzie się bez zmiany ich dotychczasowych umów, automatycznie do pakietu bez reklam.  

Startowi TVN24+ towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery. Kampania obejmuje działania zarówno w mediach własnych, jak i zewnętrznych. We własnym ekosystemie kampania pojawi się na antenach TV oraz w online. Kampania w mediach zewnętrznych opiera się na multikanałowej strategii, w której wykorzystano obecność w mediach takich jak Online, Prasa, Radio, Digital Outdoor oraz Outdoor. W kampanii zostały wykorzystane nowoczesne rozwiązania, takie jak druk soczewkowy czy technologia AR.

Kontakt

Lidia Zagórska

TVN News Communication Manager


Najnowsze wiadomości

09/12/2025

“Rooster” – nowy serial komediowy HBO Original ze Stevem Carellem w roli głównej już w marcu w serwisie HBO Max!

Już w marcu na platformie HBO Max zadebiutuje nowa produkcja komediowa ze Stevem Carellem w roli głównej. Serial składa się z 10 odcinków i został wyprodukowany przez Warner Bros. Television.

08/12/2025

"Kuchenne rewolucje" niezmiennie numerem jeden!

Jesienią Magda Gessler ponownie wyruszyła w kulinarną podróż po Polsce, by ratować upadające restauracje. Wyniki 31. sezonu „Kuchennych rewolucji” po raz kolejny udowodniły, że program wciąż  bije rekordy popularności i należy do czołówki najchętniej oglądanych show rozrywkowych w kraju.

07/12/2025

Paulina Krupińska-Karpiel nową prowadzącą „Mam Talent!”

Już tej wiosny na antenie TVN pojawi się 17. edycja programu „Mam Talent!”. W roli prowadzącej dołączy do niej Paulina Krupińska-Karpiel! Program poprowadzi w duecie z Janem Pirowskim.

06/12/2025

Informacja prasowa dotyczącą transakcji ogłoszonej przez Netflix i Warner Bros. Discovery

Szanowni Państwo, W załączeniu przesyłamy polską wersję komunikatu prasowego, dotyczącego transakcji ogłoszonej wczoraj przez Netflix i Warner Bros. Discovery. Z poważaniem,Biuro Prasowe Warner Bros. Discovery w Polsce   NETFLIX PRZEJMIE WARNER BROS. PO WYODRĘBNIENIU DZIAŁALNOŚCI DISCOVERY GLOBAL ZA ŁĄCZNĄ WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA WYNOSZĄCĄ 82,7 MILIARDA DOLARÓW AMERYKAŃSKICH. (wartość kapitału własnego w wysokości 72 miliardów dolarów amerykańskich) Transakcja połączy bogatą bibliotekę i kultowe marki należące do Warner Bros. z Netflixem, wiodącą usługą rozrywkową, tworząc wyjątkową ofertę dla konsumentów. Netflix zamierza kontynuować działalność operacyjną Warner Bros. w obecnym kształcie. Połączenie obu firm zapewni szerszą ofertę i większą wartość dla konsumentów, otworzy nowe perspektywy dla twórców oraz przyniesie korzyści akcjonariuszom. Transakcja wzmocni branżę rozrywkową.

05/12/2025

HBO publikuje oficjalny zwiastun serialu HBO Original „Rycerz Siedmiu Królestw”. Premiera 19 stycznia

HBO opublikowało oficjalny zwiastun półgodzinnego serialu dramatycznego HBO Original  „Rycerz Siedmiu Królestw” podczas panelu na CCXP Brazil. Sześcioodcinkowa produkcja zadebiutuje w poniedziałek, 19 stycznia w HBO Max i na kanale HBO o godzinie 21:00. Nowe odcinki będą pojawiać się w serwisie i na kanale HBO co tydzień, aż do 23 lutego.

05/12/2025

Dwa nowe sezony „Hotelu Paradise” w przyszłym roku! Klaudia El Dursi i Edyta Zając prowadzącymi show

„Hotel Paradise” wraca ze zdwojoną siłą - nowa lokalizacja i dwie prowadzące zapowiadają ekscytujący rok pełen niespodzianek. Wiosną i jesienią przyszłego roku  widzowie ponownie przeniosą się do świata emocji, flirtu i rywalizacji… tym razem w sercu Tajlandii.

04/12/2025

„LEGO Masters. Kierunek Polska”: witajcie na Dolnym Śląsku!

W drugim odcinku nowej serii „LEGO Masters. Kierunek Polska” kamery programu zajrzą na pełen magii Dolny Śląsk. Do jakich budowli uczestników zainspiruje zachwycający Zamek Książ i pełny uroku Wałbrzych? Ich prace oceni gościnna jurorka – Malwina Wędzikowska.

04/12/2025

"Kuchenne rewolucje": Finał sezonu w Warszawie!

W roku 2020 wybory w Białorusi zostały po raz kolejny sfałszowane. Olga i Vasil, przeciwnicy reżimu, musieli uciekać ze swojego kraju, żeby uniknąć więzienia. Zostawili tam dwie dobrze prosperujące restauracje i cały majątek. 

03/12/2025

KUBA WOJEWÓDZKI – niekwestionowany król wtorkowych wieczorów!

Kolejny sezon „Kuby Wojewódzkiego” zakończył się w wielkim stylu! Od lat autorski talk-show najpopularniejszego showmana w Polsce jest obowiązkowym punktem ramówki TVN, a jego rosnąca popularność tylko potwierdza, że widzowie kochają odważne rozmowy oraz bezkompromisowy styl prowadzącego. Jesienna odsłona programu zgromadziła jeszcze większą widownię, umacniając pozycję stacji na pierwszym miejscu w paśmie i zostawiając konkurencję daleko w tyle!

03/12/2025

Puchar Świata w Wiśle w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze

Po zawodach w Norwegii, Szwecji i Finlandii rywalizacja w Pucharze Świata w skokach narciarskich przenosi się do Polski. Od czwartku czekają nas pasjonujące zawody na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle. Transmisje kwalifikacji i konkursów mężczyzn w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze, a zawodów kobiet w Eurosporcie 2, HBO Max i Playerze.

03/12/2025

"Dzień Dobry TVN" na czele programów porannych w listopadzie

Listopad należał do "Dzień Dobry TVN"! Program niezmiennie utrzymuje wysokie wyniki oglądalności i pozostaje ulubionym morning show widzów. 

02/12/2025

„Ślub od pierwszego wejrzenia” – finał sezonu już dziś o 21:35 w TVN

Przed uczestnikami „Ślubu od pierwszego wejrzenia” najważniejszy moment w całym eksperymencie. Dziś widzowie poznają odpowiedź na pytanie, które zaważy na przyszłości każdej z par: czy chcą pozostać w małżeństwie, czy jednak wybrać rozstanie. 

02/12/2025

"Skradzione dzieci" - historia, która wstrząsnęła Europą! Nowy film dokumentalny HBO Original od 12 grudnia w serwisie!

W 2024 roku świat obiegła historia bliźniaczek z Gruzji - Amy oraz Ano, które zostały rozdzielone tuż po narodzinach i po 19 latach odnalazły się przypadkiem, dzięki mediom społecznościowym. Ich spotkanie stało się symbolem tragedii tysięcy rodzin. Śledztwo dziennikarskie prowadzone przez Tamunę Museridze ujawniło mroczny proceder handlu noworodkami w Gruzji na niewyobrażalną skalę! Od czasów sowieckich co najmniej 100 tysięcy dzieci zostało nielegalnie sprzedanych i okradzionych z tożsamości, a to wszystko w kraju, który liczy jedynie 3,5 mln mieszkańców!

02/12/2025

Gala VIVA! PEOPLE POWER 2025! Już 3 grudnia w TVN!

Plebiscyt VIVA! PEOPLE POWER! powstał, by nagradzać wyjątkowych ludzi, zwracać uwagę na rzeczy ważne, a przede wszystkim na ich inicjatorów i twórców. By doceniać i promować sukcesy, pokazywać, że ludzie wciąż mają POWER i podkreślać, że zawsze i wszędzie NAJWAŻNIEJSZY JEST CZŁOWIEK.  Tegoroczną galę poprowadzą Damian Michałowski i Mateusz Hładki, a wieczór uświetnią występy gwiazd polskiej sceny muzycznej: Ewy Bem, Natalii Kukulskiej, Julii Wieniawy, Andrzeja Piasecznego oraz Kuby Badacha. Transmisję wydarzenia będzie można oglądać na żywo 3 grudnia o godz. 20:15 w TVN.  

01/12/2025

Jesień jest nasza! TVN Warner Bros. Discovery liderem jesiennej ramówki

W sezonie jesiennym TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce. Grupa i kanały TV: W okresie wrzesień–listopad 2025 r. Grupa TVN Warner Bros. Discovery zachowała pozycję lidera, osiągając 22,7% udziału w widowni komercyjnej. TVN pozostał najchętniej oglądaną stacją w grupie Big5 z udziałem 8,8% w widowni komercyjnej. W sezonie jesiennym kanał TVN Style całkowicie zdominował kategorię lifestyle z udziałem blisko 0,4%, a TVN Turbo objął prowadzenie w obszarze factual z udziałem blisko 0,7% w grupie komercyjnej. Programy rozrywkowe i lifestyle: "Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem 10,1% w dni robocze i 10,9% w weekendy w grupie komercyjnej. "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie ponad 15% w widowni komercyjnej. Teleturniej "The Floor" zdeklasował konkurencję, notując średni udział 11% i podnosząc wynik pasma o 56% rok do roku. Najchętniej oglądany odcinek zebrał aż 1,1 mln widzów. Świetne wyniki zanotowały również sprawdzone formaty: "Kuchenne rewolucje" z wzrostem rok do roku o 11% i średnim udziałem 13%, a "Kuba Wojewódzki" zanotował najlepszy sezon od 2019 roku z udziałem 12,9% w grupie komercyjnej. "Hotel Paradise" w swoim 11. sezonie osiągnął najlepsze wyniki od jesieni 2021 roku ze średnim udziałem 6,4%, co oznacza wzrost rok do roku o 20%. Serial "Szpital Św. Anny" zanotował średnią oglądalność na poziomie blisko 700 tys. widzów na odcinek z udziałem 10,1%, a "Bitwa o gości" cieszyła się udziałem 10%. Portfolio newsowe: TVN24 utrzymał pozycję lidera stacji newsowych z udziałem blisko 3% w grupie komercyjnej. "Fakty" były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce, osiągając łączny udział na poziomie 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,2% w grupie wszystkich widzów. Portal tvn24.pl był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce z wynikiem ponad 8,1 mln użytkowników miesięcznie.