Warner Bros. Discovery ogłasza, że Max zmieni się na HBO Max już tego lata

Podczas prezentacji programowej w Nowym Jorku, Warner Bros. Discovery ogłosił, że tego lata Max, należąca do firmy wiodąca platforma streamingowa, zmieni nazwę na HBO Max.
Biznes streamingowy WBD rozwija się w imponującym tempie – w ciągu zaledwie dwóch lat udało się poprawić jego rentowność o niemal 3 miliardy dolarów, a globalna liczba subskrybentów wzrosła w ostatnim roku o 22 miliony. Firma ma jasno wytyczoną ścieżkę do osiągnięcia ponad 150 milionów subskrybentów do końca 2026 roku. Ten sukces to efekt ogromnego nakładu pracy, znaczących inwestycji oraz przemyślanej zmiany strategii, nakierowanej na stawianie na produkcje, które cieszą się największym zainteresowaniem widzów – takich jak tytuły HBO, najnowsze hity kinowe, seriale dokumentalne, wybrane programy typu reality show, a także oryginalne produkcje platformy Max i lokalne tytuły.
Na tę ewolucję wpłynęły zmieniające się potrzeby widzów – dziś niemal nikt nie mówi, że chce „więcej treści”, ale zdecydowana większość fanów oczekuje treści lepszej jakości. Podczas gdy inne platformy zaspokajają podstawowe potrzeby subskrybentów, oferując dużą ilość tytułów, WBD wyraźnie wyróżnia się jakością i unikalnością opowiadanych historii. Żadna marka nie robi tego lepiej i bardziej konsekwentnie od ponad 50 lat, niż HBO.
Powrót marki HBO do HBO Max przyczyni się do dalszego rozwoju platformy i podkreśli jej wyjątkowość, którą doceniają subskrybenci. To również dowód na gotowość WBD do odważnego i konsekwentnego rozwijania swojej strategii i podejścia – w oparciu o dane i wnikliwe analizy zachowań użytkowników – wszystko po to, aby jeszcze lepiej umacniać swoją pozycję na rynku.
David Zaslav, President & CEO of Warner Bros. Discovery, powiedział: „Dynamiczny rozwój naszej globalnej usługi streamingowej opiera się na jakości oferowanych produkcji. Dziś przywracamy markę HBO – która jest synonimem filmów i seriali najwyższej jakości na świecie – by jeszcze bardziej przyspieszyć ten wzrost w nadchodzących latach.”
Podczas konferencji programowej WBD na scenie w Madison Square Garden, JB Perrette, President & CEO of Streaming oraz Casey Bloys, Chairman & CEO of HBO and Max Content, podali więcej szczegółów dotyczących planowanej zmiany.
Perrette: „Nadal będziemy koncentrować się na tym, co nas wyróżnia – nie oferujemy wszystkiego dla każdego, ale coś wyjątkowego i wartościowego zarówno dla dorosłych, jak i całych rodzin. To naprawdę nie jest kwestia gustu ani temat do dyskusji – nasze programy mają w sobie coś, obok czego nie da się przejść obojętnie.”
Bloys: „Biorąc pod uwagę obrany kierunek i szybkie tempo rozwoju, jakie obecnie utrzymujemy, wierzymy, że HBO Max znacznie lepiej oddaje naszą aktualną propozycję kontentową. Nazwa ta jasno komunikuje naszą niepisaną obietnicę dostarczania treści, które są wyjątkowe i — jak zwykliśmy mawiać w HBO — naprawdę warte swojej ceny.
HBO Max® to wiodąca, globalna platforma streamingowa należąca do Warner Bros. Discovery, pokazująca najbardziej wyjątkowe i angażujące historie — od najwyższej jakości seriali fabularnych, filmów i dokumentów, przez produkcje true crime i animacje dla dorosłych, aż po transmisje sportowe i serwisy informacyjne (tam, gdzie są dostępne). HBO Max jest domem dla najbardziej prestiżowych marek w świecie rozrywki, takich jak HBO, Warner Bros., Max Originals, DC, Harry Potter czy produkcji A24 Films. To wszystko w jednym miejscu.