Warner Bros. Discovery Global Consumer Products oraz Mennica Gdańska wprowadzają na rynek kolekcjonerskie monety „Rick and Morty”
9 kwietnia 2024 roku swoją premierę ma nowa moneta kolekcjonerska, która powstała dzięki ekskluzywnej współpracy Mennicy Gdańskiej z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products. W ramach umowy licencyjnej, Mennica Gdańska wprowadza na rynek numizmat z bohaterami kultowego animowanego serialu komediowego “Rick i Morty” wykonany ze srebra próby 999, o wadze 2 uncji (62,2 g) i wartości nominalnej 5 dolarów.
Moneta została stworzona z najwyższą dbałością o detale i niezwykłą jakość wykonania. Wysoki relief, numerowany rant, druk UV i fluorescencja to dodatkowe atuty, które ucieszą kolekcjonerów.
Nakład tego wyjątkowego numizmatu został ograniczony do zaledwie 300 sztuk na cały świat, co czyni go niezwykle cennym. Emitentem jest wyspa Niue, a moneta ze srebra próby 999, o wadze 2 uncji ma wartość nominalną 5 dolarów.
„Po raz kolejny łączymy siły z Mennicą Gdańską, by zaoferować widzom naszych produkcji coś wyjątkowego. Kolekcjonerska moneta z Rickiem i Mortym to doskonała okazja dla wiernych fanów produkcji, by nabyć unikatową pamiątkę związaną z ich ukochanym serialem. Nakład monety jest mocno ograniczony, co czyni ją niezwykle cennym i pożądanym przedmiotem kolekcjonerskim” – podkreśla Dorota Żurkowska, GSVP – Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.
---
„Rick i Morty”
„Rick i Morty” to popularny serial komediowy, który opowiada historię geniusza naukowca o skłonnościach socjopatycznych, który porywa swojego bojaźliwego wnuka na szalone i niebezpieczne przygody po całym wszechświecie. Rick Sanchez mieszka ze swoją córką Beth i jej rodziną, nieustannie wciągając ją, swojego zięcia Jerry’ego, wnuczkę Summer i wnuka Morty’ego w międzygalaktyczne eskapady. Serial „Rick i Morty” jest dostępny w Polsce m.in. na platformach streamingowych HBO Max i Player.
Warner Bros. Discovery Global Consumer Products
Warner Bros. Consumer Products, część Warner Bros. Discovery Global Brands and Experiences, oferuje obszerne portfolio marek rozrywkowych i franczyz znanych na całym świecie. WBDGCP współpracuje z najlepszymi licencjobiorcami na całym świecie, oferując szereg nagradzanych zabawek, tekstyliów, artykułów dekoracyjnych i wydawniczych inspirowanych największymi markami znanymi z filmów Warner Bros., a także programów telewizyjnych, animacji, gier, produkcji HBO, Discovery, Cartoon Network, HGTV, Eurosport, Adult Swim i wielu innych. Dzięki innowacyjnym programom licencjonowania i merchandisingu, inicjatywom detalicznym, partnerstwom promocyjnym oraz tematycznym wydarzeniom, WBDGCP jest jedną z wiodących organizacji zajmujących się licencjonowaniem i merchandisingiem detalicznym na świecie.
Kontakt
Małgorzata Dębińska
Corporate Communications Junior Manager
Katarzyna Issat
Corporate Communications Senior Director