„Unboxing – Wielkie Otwarcie” – pierwszy odcinek już jutro!

Już w sobotę, 4 października o godz. 17:20, widzowie TVN będą mogli zobaczyć premierowy odcinek drugiego sezonu programu „Unboxing – Wielkie Otwarcie”. Prowadzący Damian Michałowski ponownie wyruszy w pełną emocji podróż po Polsce. Partnerem programu, tak jak w poprzedniej edycji, będzie Amazon.
Nowy sezon to nowe zasady – drużyny będą konkurować w bezpośredniej rywalizacji, stojąc naprzeciw siebie, a możliwość przejęcia punktów od przeciwników dodatkowo podkręci emocje. Nowością jest także mobilny domek, w którym uczestnicy będą mogli przetestować gadżety przed udzieleniem odpowiedzi Damianowi. W trakcie rywalizacji na uczestników czeka również wiele atrakcyjnych nagród, Tych, którym odgadywanie pójdzie najlepiej, Damian Michałowski znów będzie kusił grą w ciemno – można w niej wiele zyskać, ale też dużo stracić. W finale sezonu na najlepszą drużynę czeka nagroda główna - 50.000 PLN.
W pierwszym odcinku odwiedzimy malownicze Zakopane. Drużyna charakternych i kochających tradycję Górali – Gosia, Krystian i Michalina – zmierzy się tu z pełnymi energii Przyjaciółkami – Sylwią, Elizą i Magdą. Drugą parę zespołów poznamy na Śląsku – w Rybniku do rywalizacji staną Fani Speedwaya, czyli Ola, Karolina i Piotrek, a także charyzmatyczni Brodacze – Dominik, Piotr i Dawid. Która z drużyn zakończy odcinek z największą liczbą punktów? Przekonamy się już w sobotę o godzinie 17:20. „Unboxing – Wielkie Otwarcie” można będzie oglądać na antenie TVN, a także w serwisie HBO Max i Playerze.
Program ma formułę branded content i jest realizowany wspólnie z Amazon - tak jak w poprzednim sezonie programu, uczestnicy muszą zgadnąć przeznaczenie tajemniczych produktów ze sklepu Amazon.pl, aby zawalczyć o nagrody. W najnowszym sezonie do „Unboxing – Wielkie Otwarcie” dołączają także nowi partnerzy – drugim sponsorem programu został InPost. Fundatorem nagród jest również Itaka. Mobilny domek został specjalnie stworzony na potrzeby programu przez firmę Mobi House.
Producentem wykonawczym programu na zlecenie TVN jest firma Wiernik Pro. Pomysłodawcą programu i producentem komercyjnym odpowiedzialnym za współpracę z partnerami jest Content Spot.