TVN Warner Bros. Discovery umacnia pozycję lidera w pierwszym półroczu 2025 r.

Dzięki imponującym wynikom, TVN Warner Bros. Discovery zdominował rynek telewizyjny w pierwszej połowie 2025 roku.
- Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,4%.
- Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54. W okresie styczeń-czerwiec 2025 r. stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 8%.
- „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie ponad 10,5% w grupie komercyjnej w dni robocze i ponad 10,8% w weekendy.
- W pierwszym półroczu 2025 r. „Fakty” niezmiennie pozostały najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 20,8% w widowni komercyjnej oraz prawie 20,5% w grupie wszystkich widzów.
- Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie blisko 3,7% w grupie komercyjnej.
- W pierwszej połowie 2025 r. portal tvn24.pl notował średnio 8,9 mln użytkowników miesięcznie, zajmując tym samym pierwsze miejsce w rankingu stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce.
- TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, osiągając średni udział na poziomie 0,4% w widowni komercyjnej.
W okresie styczeń-czerwiec 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera, notując udział na poziomie 22,4% w grupie komercyjnej.
Udział największych grup medialnych w okresie styczeń-czerwiec 2025 r.
w widowni komercyjnej 20-54
Stacja | Styczeń-czerwiec 2025 r. |
TVN Warner Bros. Discovery | 22,42% |
Grupa Polsat | 21,95% |
Grupa TVP | 15,07% |
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL+ OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
W pierwszej połowie 2025 roku oferta programowa kanału TVN zdominowała konkurencję. W grupie komercyjnej stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 8%, tym samym utrzymując prowadzenie w widowni docelowej w zestawieniu Big5, czyli tradycyjnie największych stacji. Imponujące wyniki osiągnął również kanał TVN7, który zanotował udział na poziomie ponad 4% w widowni komercyjnej.
Udział stacji Big5 w okresie styczeń-czerwiec 2025 r.
w grupie komercyjnej 20-54
Stacja | Styczeń-czerwiec 2025 r. |
TVN | 7,96% |
Polsat | 7,54% |
TVP1 | 4,67% |
TVP2 | 4,32% |
TVN7 | 4,04% |
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL+ OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
W pierwszej połowie 2025 roku programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 12 stycznia 2024 roku z udziałem na poziomie ponad 18,4% w grupie komercyjnej. Na drugim miejscu uplasował się odcinek programu „Mam talent!” z dn. 5 kwietnia 2025 r. (SHR 20-54: 12,9%), a trzecią najchętniej oglądaną pozycją była transmisja z Pucharu Świata w Skokach Narciarskich z dn. 6 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 12,5%).
Niezamiennie liderem telewizyjnych poranków pozostał program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który w okresie styczeń-czerwiec 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie ponad 10,5% w widowni komercyjnej oraz blisko 8,3% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio ponad 10,8% oraz 8,8%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.
Rekordowy wzrost oglądalności stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery
Wyniki z pierwszej połowy roku potwierdzają niekwestionowaną dominację stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery. W okresie styczeń-czerwiec 2025 r. „Fakty” utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na wszystkich kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – łączny udział osiągnął poziom blisko 20,8% w widowni komercyjnej oraz prawie 20,5% w grupie wszystkich widzów.
W okresie styczeń-czerwiec 2025 r. dużym zainteresowaniem widzów cieszył się program „Uwaga!”. Najpopularniejsze wydanie z dn. 13 lutego 2025 r. zanotowało udział na poziomie ponad 12,9% w widowni komercyjnej oraz 11,1% w grupie wszystkich widzów.
W minionym miesiącu TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie blisko 3,7%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie ponad 5,6%.
Udział stacji newsowych w Polsce
w okresie styczeń-czerwiec 2025 r. w grupie 20-54
Stacja | Styczeń-czerwiec 2025 r. |
TVN24 | 3,68% |
Republika | 3,02% |
Polsat News | 1,19% |
TVP INFO | 0,99% |
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL+ OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
Bardzo dobre wyniki oglądalności zanotował także kanał TVN24 BiS. W okresie styczeń-czerwiec 2025 r. stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,5% w grupie wszystkich widzów oraz prawie 0,4% w widowni komercyjnej.
W pierwszym półroczu 2025 r. portal tvn24.pl odwiedziło średnio miesięcznie niemal 8,9 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 5,9 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem 2,7 mln odwiedzających.
Polacy chętnie oglądają TVN Style
W pierwszej połowie roku kanał TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W grupie 20-54 stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 0,4%, a wśród wszystkich widzów 0,3%. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Jestem z Polski” z dn. 19 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 1%), „Kuchenne rewolucje” z dn. 3 czerwca 2025 r. (SHR 20-54: 1,3%) oraz magazynu „Do zobaczenia” z dn. 18 maja 2025 r. (SHR 20-54: 0,9%).
Kontakt
Katarzyna Danił
Corporate Communications Senior Specialist
Katarzyna Issat
Corporate Communications Senior Director