Skip to main content

TVN Warner Bros. Discovery liderem w pierwszym miesiącu wiosennej ramówki

1 kwietnia 2025

TVN Warner Bros. Discovery rozpoczął wiosnę z imponującym wynikiem, wyraźnie umacniając swoją dominującą pozycję w polskiej branży telewizyjnej. Marzec 2025 r. przyniósł jasny sygnał od widzów, którzy swoim wyborem potwierdzili zaufanie do oferty programowej grupy.

  • W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery utrzymał pierwsze miejsce w obu grupach docelowych z udziałem na poziomie 22,6% w widowni komercyjnej oraz 21,3% wśród wszystkich widzów.
  • Główny kanał grupy – TVN – prowadzi w zestawieniu Big5 w widowni komercyjnej z udziałem na poziomie ponad 8,3%.
  • TVN24 utrzymał pozycję niekwestionowanego lidera wśród stacji newsowych w grupie komercyjnej, notując udział na poziomie 3,5%.
  • „Fakty” niezmiennie pozostają najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając 20,7% w widowni komercyjnej oraz 20,3% wśród wszystkich widzów.
  • Kolejny miesiąc z rzędu TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując udział na poziomie ponad 0,4% w widowni komercyjnej.

W marcu 2025 r. TVN Warner Bros. Discovery utrzymał pierwsze miejsce w obu grupach docelowych, notując udział na poziomie ponad 22,6% w widowni komercyjnej oraz blisko 21,3% wśród wszystkich widzów.

Udział największych grup medialnych marcu 2025 r. w widowni komercyjnej 20-54

Stacja  Marzec 2025 r.
TVN Warner Bros. Discovery 22,61%
Grupa Polsat 21,51%
Grupa TVP 15,40%

Dane: 02:00-25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

W minionym miesiącu główny kanał grupy TVN po raz kolejny zdominował zestawienie Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie blisko 8,3% w widowni komercyjnej. Bardzo dobre wyniki zanotowała także stacja TVN7 z udziałem ponad 3,9% w grupie widzów 20-54.

Udział stacji Big5 w marcu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54

Stacja  Marzec 2025 r.
TVN 8,25%
Polsat 7,79%
TVP2 4,84%
TVP1 4,57%
TVN7 3,93%

Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

Wyniki oglądalności w marcu potwierdzają naszą silną pozycję na rynku. W pierwszym miesiącu nowej ramówki odnieśliśmy kluczowy sukces w walce o widza, co jest świetną prognozą na cały wiosenny sezon. TVN ponownie zajął pozycję lidera w widowni komercyjnej. „Fakty” utrzymują status informacyjnego autorytetu, a „Mam talent!” nawet po szesnastu edycjach niezmiennie przyciąga szeroką publiczność, pozostając jednym z najlepszych programów rozrywkowych w Polsce. Cieszymy się, że umacnia się pozycja naszego nowego serialu telewizyjnego „Szpital św. Anny”. Warto wyróżnić również TVN Style, który od kilku miesięcy nieprzerwanie dominuje w swojej kategorii. A to dopiero początek atrakcji, które przygotowaliśmy na wiosenną ramówkę – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.

W minionym miesiącu programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 23 marca 2025 r., które w widowni komercyjnej zanotowało udział na poziomie blisko 20%. Na drugim miejscu uplasował się odcinek programu „Mam talent!” z dn. 15 marca 2025 r. (SHR 20-54: 13,91%), a trzecią najchętniej oglądaną pozycją było wydanie programu „Uwaga” z dn. 31 marca 2025 r. (SHR 20-54: 11,95%).

Niezamiennie liderem telewizyjnych poranków pozostaje program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który w marcu 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie ponad 10,7% w grupie komercyjnej oraz blisko 8,4% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio 11,5% oraz 9%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.

Widzowie chętnie wybierali także stację TTV. W marcu 2025 r. w widowni komercyjnej kanał osiągnął udział na poziomie blisko 2,8%. W grupie wszystkich widzów stacja zanotowała udział na poziomie blisko 1,9%. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Zakup w ciemno” z 5 marca 2025 r. (SHR 20-54: 6,5%), „Back to School. Prawdziwy egzamin” z 2 marca 2025 r. (SHR 20-54: 5%) oraz „99 - Gra o wszystko. VIP” z 22 marca 2025 r. (SHR 20-54: 5,4%).­­­

Rekordowy wzrost oglądalności stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery

W marcu 2025 r. stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery po raz kolejny zanotowały imponujące wyniki. W minionym miesiącu „Fakty” niezmiennie utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na wszystkich kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – jego łączny udział osiągnął poziom 20,7% w widowni komercyjnej oraz 20,3% w grupie wszystkich widzów.

W minionym miesiącu TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie blisko 3,5%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie ponad 5,4%.

Udział stacji newsowych w Polsce w marcu 2025 r.
w grupie komercyjnej 20-54

Stacja  Marzec 2025 r.
TVN24 3,49%
Republika 2,72%
Polsat News 1,06%
TVP INFO 0,99%
Wydarzenia24 0,82%

Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

Kanał TVN24 BiS również zanotował wysokie wyniki oglądalności. W marcu 2025 r. stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,6% w grupie wszystkich widzów oraz prawie 0,4% w widowni komercyjnej.

W minionym miesiącu portal tvn24.pl odwiedziło niemal 8,1 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 6 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem 3,8 mln odwiedzających.

Polacy chętnie oglądają TVN Style

W minionym miesiącu widzowie chętnie sięgali po programy z oferty TVN Style. Kanał zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W tej grupie stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 0,4% oraz blisko 0,3% wśród wszystkich widzów. Największą popularnością cieszyły się wydania programów "Kuchenne rewolucje" z dn. 26 marca 2025 r. (SHR 20-54: 3,1%), "Jestem z Polski" z dn. 23 marca 2025 r. (SHR 20-54: 0,9%) oraz "Żony Miami” z dn. 3 marca 2025 r. (SHR 20-54: 1%).

Kontakt

Katarzyna Danił

Corporate Communications Senior Specialist


Katarzyna Issat

Corporate Communications Senior Director


Najnowsze wiadomości

19/5/2025

„Mam Talent! 16” zwyciężył Krystian Leśnik. Show było liderem sobotniego prime time tej wiosny.

Za nami finał pełen emocji! Widzowie zdecydowali, że najlepszy w tej edycji okazał się Krystian Leśnik! To właśnie on zdobył najwięcej ich głosów, a także czek na 300 tysięcy złotych. Drugie miejsce zajął zespół Perfect Team, a trzecie – Diana Kwit. Program kończy emisję 16. sezonu ze świetnymi wynikami, zapewniając sobie pozycję lidera w sobotnim prime time.

19/5/2025

Gumball powraca! Cartoon Network International prezentuje zwiastun i logo serialu "Cudownie dziwny świat Gumballa".

Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok – serial pojawi się na międzynarodowych kanałach Cartoon Network, a także na platformie Hulu w Stanach Zjednoczonychi HBO Max (poza USA). Za produkcję odpowiada Hanna-Barbera Studios Europe.

19/5/2025

"Zróbmy sobie dom": kolejne trzy pary żegnają się z programem.

Uczestnicy przygotowują sypialnie. Stawka rośnie, bo do kolejnego etapu przejdą tylko trzy pary, po jednej z każdego domu.  Premiera odcinka już 19 maja o 20:55 na antenie TVN. 

16/5/2025

Premiera polskiego dokumentu "Krwawe trofeum" już dziś na platformie Max!

Dziennikarskie śledztwo w sprawie nielegalnego handlu rogami nosorożców niespodziewanie prowadzi do Polski. Co z tym wspólnego ma wietnamska mafia? Czy walka o przetrwanie zagrożonego gatunku ma jeszcze sens?

16/5/2025

Nowy serial "Duster" już od dziś w serwisie Max!

„Duster”- nowy serial zdobywcy nagrody Emmy® J.J. Abramsa (“Zagubieni”, “Fringe: Na granicy światów”, “Wybrani”) oraz showrunnerki LaToyi Morgan, zadebiutował na platformie Max. Produkcja stworzona we współpracy z Warner Bros. Television składa się z ośmiu odcinków, które będą pojawiać się w serwisie co tydzień.  

16/5/2025

Nowości w serwisie Max | 16 - 31 maja

 Druga połowa maja to kolejne mocne nowości na platformie Max. 16 maja w serwisie zadebiutuje serial „Duster” - nowa produkcja zdobywcy nagrody Emmy®, J.J. Abramsa, oraz showrunnerki LaToyi Morgan, a także poruszający polski film dokumentalny Max Original „Krwawe trofeum”. Zbliża się też premiera trzeciego sezonu kultowego już serialu Max Original „I tak po prostu...” z Sarah Jessicą Parker, Cynthią Nixon i Kristin Davis w rolach głównych. Pierwszy odcinek już 30 maja. Wśród filmowych nowości znajdą się m.in.: „Schowek 234”, „Jojo Rabbit” i „Mickey 17”.

15/5/2025

Warner Bros. Discovery ogłasza, że Max zmieni się na HBO Max już tego lata

Podczas prezentacji programowej w Nowym Jorku, Warner Bros. Discovery ogłosił, że tego lata Max, należąca do firmy wiodąca platforma streamingowa, zmieni nazwę na HBO Max. 

15/5/2025

"Kuchenne rewolucje": Finał sezonu w Świerklanach!

Świerklany to miejscowość na Śląsku położona tuż przy węźle komunikacyjnym autostrady A1. Przy ruchliwej trasie swoją karczmę Stodoła prowadzi Wojtek. 35-letni właściciel od czasów egzaminu maturalnego pracował jako kelner m.in. w Stodole. Postanowił, że przejmie prowadzenie lokalu od swojej szefowej i zrealizuje marzenie o własnej knajpie. Atrakcyjne położenie lokalu zapewnić miało strumień gości, ale rzeczywistość okazała się zupełnie inna. 

14/5/2025

Kolejny udany sezon „KUBY WOJEWÓDZKIEGO”. W nowym paśmie program zyskał widzów!

Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!

13/5/2025

Izabela Kuna powróci jako „KLARA”!

Rozpoczęły się zdjęcia do kontynuacji słodko-gorzkiej komedii obyczajowej „Klara”. Serial powróci na ekrany jako produkcja oryginalna serwisu Max. W rolach głównych użytkownicy platformy ponownie zobaczą Izabelę Kunę, Adama Woronowicza, Katarzynę Warnke, Piotra Adamczyka, Eryka Kulma oraz Iwonę Bielską. Scenariusz ośmiu premierowych odcinków, podobnie jak w pierwszym sezonie, napisał Marek Modzelewski, a reżyseruje je Łukasz Jaworski.

13/5/2025

Więcej widzów drugiego sezonu „The Traitors. Zdrajcy”!

Za nami finał drugiej edycji „The Traitors. Zdrajcy”. Emocjonujący show zgromadził przed ekranami setki tysięcy widzów! W dniu emisji finałowego odcinka drugiej serii, stacja TVN była liderem w grupie komercyjnej 20–54, osiągając 7,69% udziałów w rynku.  

12/5/2025

Powstanie trzeci sezon „The Traitors. Zdrajcy”, ruszają castingi!

To już pewne – "The Traitors. Zdrajcy" powróci z trzecim sezonem! Po ogromnym sukcesie pierwszych dwóch edycji, które przyciągnęły przed ekrany setki tysięcy widzów i zyskały ogromną popularność zarówno w telewizji, jak i w streamingu, stacja TVN ogłasza start castingu do trzeciej serii kultowego formatu.

09/5/2025

"Zróbmy sobie dom": kto poradzi sobie ze stawianiem ścian i kanalizacją?

Rywalizacja rozpoczęła się na dobre. Przed uczestnikami kolejne zadania, na wykonanie, których pary dostaną tylko trzy dnia. Kto otrzyma najlepsze oceny od jury? Premiera odcinka już 12 maja o 20:55 na antenie TVN.

09/5/2025

Wielki finał 2. serii "The Traitors. Zdrajcy" 11 maja o 19:45 w TVN!

To był sezon pełen intryg, nieoczekiwanych zwrotów akcji i gry na granicy wytrzymałości psychicznej. Spośród 10 tysięcy zgłoszeń do zamku w Mielmont weszła wyselekcjonowana dwudziestka dwójka – osoby o zupełnie różnych profesjach, temperamentach i strategiach. Ale łączyło ich jedno – pragnienie zwycięstwa i gotowość do ryzykowania wszystkim, by dotrzeć do końca tej bezwzględnej gry.

08/5/2025

"Kuchenne rewolucje" w Gorzowie Wielkopolskim!

Takiej sytuacji jeszcze nie było. Adrian, uczestnik „MasterChefa”, wysłał rozpaczliwy sygnał SOS do Magdy Gessler, a znana restauratorka natychmiast ruszyła z odsieczą. Tym razem droga wiodła na zachód, do Gorzowa Wielkopolskiego, ale tak naprawdę na wschód do dalekiej Azji, bo lokal Adriana, z kuchnią tego kontynentu, jak statek na wzburzonych wodach - „tonie”.