Skip to main content

TVN Warner Bros. Discovery liderem oglądalności we wrześniu 2025 r.

1 października 2025

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce.

  • Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,7%.
  • Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie ponad 8,8%.
  • „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie prawie 10,6% w grupie komercyjnej w dni robocze i ponad 11,1% w weekendy.
  • W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 22,1% w widowni komercyjnej oraz prawie 20,6% w grupie wszystkich widzów.
  • Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie blisko 3,2% w grupie komercyjnej.
  • We wrześniu 2025 roku portal tvn24.pl odwiedziło 8,9 mln użytkowników miesięcznie, zajmując tym samym pierwsze miejsce w rankingu stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce.
  • Nowy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia" zanotował rekordowy udział przekraczający 14,3% w widowni komercyjnej, a odcinek z 30 września osiągnął udział na poziomie ponad 17% w grupie 20-54.
  • Inne jesienne nowości również zdominowały swoje pasma antenowe – program „The Floor" zanotował średni udział na poziomie 10,8% w grupie komercyjnej, „Szpital Św. Anny" przyciągnął średnio ponad pół miliona widzów z udziałem 9,1%, a nowy sezon „Idź na całość" w TTV objął pozycję lidera w swoim paśmie ze średnim udziałem na poziomie 6,4% w grupie 20-54.
  • TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie 0,4% w widowni komercyjnej.

We wrześniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera, osiągając udział na poziomie 22,7% w grupie komercyjnej.

 

Udział największych grup medialnych we wrześniu 2025 r.
w widowni komercyjnej 20-54

 Stacja  Wrzesień 2025 r.
 TVN Warner Bros. Discovery  22,73%
 Grupa Polsat  22,42%
 Grupa TVP 15,48%

Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL+ OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement


We wrześniu 2025 r. oferta programowa kanału TVN zdominowała konkurencję. W grupie komercyjnej stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 8,8%, tym samym utrzymując prowadzenie w zestawieniu Big5 w widowni docelowej, czyli tradycyjnie największych stacji. Imponujące wyniki osiągnął również kanał TVN7, który zanotował udział na poziomie blisko 4,7% w widowni komercyjnej.

 

Udział stacji Big5 we wrześniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54

Stacja   Wrzesień 2025 r.
 TVN  8,81%
 Polsat  7,89%
 TVP2  4,83%
 TVP1  4,70%
 TVN7 4,67%

Dane: 02:00 - 25:59, Live + VOSDAL + OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

 

- Nasze kanały po raz kolejny potwierdziły swoją silną pozycję na rynku – TVN pozostaje liderem w grupie komercyjnej, TVN Style dominuje w swojej kategorii, a TVN7 notuje świetne wyniki. Cieszymy się, że widzowie z entuzjazmem przyjęli nasze jesienne nowości. "The Floor" od pierwszych odcinków wzbudza ogromne emocje – jeden z wrześniowych odcinków zgromadził przed ekranami ponad 1,14 mln widzów! Fenomenalnie radzi sobie "Ślub od pierwszego wejrzenia", który całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując rekordowe wyniki. Najpopularniejszy odcinek z 30 września osiągnął imponujący udział na poziomie 17% w widowni komercyjnej. Widzowie bardzo dobrze przyjęli również powrót kultowego programu "Idź na całość" w TTV, a nowy sezon serialu "Szpital Św. Anny" zyskuje coraz większą rzeszę fanów. To wspaniały start jesieni, a w nadchodzących tygodniach mamy jeszcze wiele do pokazania! – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.

 

We wrześniu 2025 r. programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 24 września 2025 roku z udziałem na poziomie ponad 22,4% w grupie komercyjnej. Na drugim miejscu uplasowało się wydanie programu „Uwaga!” z dn. 22 września 2025 r. (SHR 20-54: 15,5%), a trzecią najchętniej oglądaną pozycją był odcinek „Na Wspólnej” z dn. 22 września 2025 r. (SHR 20-54: 11,1%).

 

Niezamiennie liderem telewizyjnych poranków pozostał program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który we wrześniu 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie blisko 10,6% w grupie komercyjnej oraz blisko 8,5% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio ponad 11,1% oraz 8,8%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.

 

Rekordowe wyniki jesiennej oferty programowej

 

We wrześniu 2025 r. dużym zainteresowaniem cieszyły się nowości z jesiennej ramówki. Program „The Floor" notuje średni udział na poziomie 10,8% w grupie komercyjnej, a największą widownię – ponad 1,14 mln widzów – zgromadził odcinek z 25 września 2025 r.

 

Na początku września w TTV wystartował nowy sezon „Idź na całość", który objął pozycję lidera w swoim paśmie emisyjnym ze średnim udziałem 6,4% w widowni komercyjnej. Wysokie wyniki oglądalności osiąga również serial „Szpital Św. Anny" z udziałem na poziomie 9,1% w grupie komercyjnej. Każdy odcinek produkcji ogląda średnio ponad pół miliona widzów.

 

Nowy sezon programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe. Pierwsze pięć odcinków wyemitowanych we wrześniu osiągnęło udział przekraczający 14,3% w widowni komercyjnej – najlepszy wynik od momentu wprowadzenia pomiaru OOH w 2021 roku. Największą popularnością cieszył się odcinek z 30 września 2025 roku, który zanotował rekordowy udział wynoszący ponad 17% w grupie komercyjnej oraz 11,6% wśród wszystkich widzów.

 

Stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery z imponującymi wynikami 

 

Wyniki z minionego miesiąca potwierdzają niekwestionowaną dominację stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery. We wrześniu 2025 roku „Fakty” utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na obu kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – łączny udział osiągnął poziom blisko 22,1% w widowni komercyjnej oraz ponad 20,6% w grupie wszystkich widzów.

 

We wrześniu 2025 r. TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie blisko 3,2%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie ponad 4,6%.

 

Udział stacji newsowych w Polsce we wrześniu 2025 r. w grupie 20-54

 Stacja  Wrzesień 2025 r.
 TVN24  3,15%
 Republika  2,97%
 Polsat News  1,23%
 Wydarzenia 24 1,05%

Dane: 02:00 - 25:59, Live + VOSDAL + OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

 

We wrześniu 2025 r. bardzo dobre wyniki oglądalności zanotował także kanał TVN24 BiS. Stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 0,4% w grupie wszystkich widzów oraz ponad 0,3% w widowni komercyjnej.

 

W minionym miesiącu portal tvn24.pl odwiedziło ponad 8,9 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 4,7 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem ok. 2,7 mln odwiedzających.

 

Polacy chętnie oglądają TVN Style

 

We wrześniu 2025 r. kanał TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W grupie 20-54 stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 0,4%, a wśród wszystkich widzów blisko 0,3%. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Kuchenne Rewolucje” z dn. 25 września 2025 r. (SHR 20-54: 3,82%), „Jestem z Polski” z dn. 16 września 2025 r. (SHR 20-54: 0,7%) oraz „Gwiazdy lumpeksów” z dn. 14 września 2025 r. (SHR 20-54: 0,9%).

Kontakt

Katarzyna Danił

Corporate Communications Senior Specialist


Katarzyna Issat

Corporate Communications Senior Director


Najnowsze wiadomości

10/11/2025

"Ej, Stara!", starzejesz się ładnie czy brzydko?

W najnowszym odcinku "Ej, Stara!" Dorota Szelągowska przyjrzy się temu, jak z wiekiem zmienia się uroda kobiet i jakie emocje budzą w nich te zmiany. W rozmowach z ekspertami i bliskimi sobie kobietami dowie się, jak można dbać o siebie w tym okresie, co zrobić, aby czuć się ze sobą dobrze i dlaczego niektóre z nas słyszą, że starzeją się brzydko lub ładnie...

10/11/2025

Początek nowej rozgrywki już dziś! Startuje czwarty sezon "The Floor"

Stu uczestników staje do walki o przejęcie podłogi. Emocjonujące pojedynki, zaskakujące kategorie. To wszystko w nowych odcinkach ulubionego teleturnieju widzów. Premiera czwartego sezonu już dziś o 20:55 na antenie TVN.

08/11/2025

Muzyczne święto hip-hopu już od 8 listopada tylko w PLAYERZE!

Player po raz kolejny zaskakuje swoich użytkowników! Tym razem zapraszając na wyjątkowe wydarzenie muzyczne, które poruszy serca fanów hip-hopu i nie tylko. Już od 8 listopada w serwisie dostępny będzie koncert „RapOrkiestra – legendy polskiego hip-hopu”, zarejestrowany podczas „Top of the Top Sopot Festival”. To nieemitowane wcześniej widowisko, pełne energii, emocji i kultowych utworów w zupełnie nowych aranżacjach, będzie dostępny dla wszystkich użytkowników Playera.

07/11/2025

„Pogromcy chaosu”: finał sezonu!

W dziewiątym odcinku „Pogromców chaosu” Dorota i Agnieszka stają przed wyzwaniem uporządkowania mieszkania Moniki – psycholog, której życie zawodowe pochłonęło każdą wolną chwilę, pozostawiając jej dom w nieładzie. Tym razem nie tylko poskromimy bałagan, ale także pokażemy, jak dzięki upcyklingowi można nadać przedmiotom nowe życie i stworzyć inspirującą, funkcjonalną przestrzeń.

07/11/2025

"Afryka Express": Odcinek 10 - Czarna flaga!

W dziesiątym odcinku rozpocznie się decydująca faza wyścigu przez Kenię. Teraz każdy najmniejszy błąd może kosztować uczestników miejsce w finale w Nairobi. Na starcie pary spotka przykra niespodzianka - jednej z nich zostanie wręczona czarna flaga. Zawodnicy, którzy dotrą na metę z tym posępnym rekwizytem, spadną o miejsce w dół w rankingu. Czy niechciany przedmiot zdecyduje o "być albo nie być" jednego z duetów w programie?

07/11/2025

„Harry Potter: Magiczne wypieki” – drugi sezon programu w HBO Max i Food Network

Fani Harry’ego Pottera mogą liczyć na prawdziwą gratkę – program „Harry Potter: Magiczne wypieki” powraca z nowym sezonem specjalnie na okres przedświąteczny. Pierwszy premierowy odcinek produkcji jest już dostępny w serwisie HBO Max. Kolejne będą ukazywały się na platformie co poniedziałek, aż do wielkiego finału, który nastąpi 8 grudnia. Program będzie też dostępny na antenie Food Network – premiera zaplanowana jest na mikołajki, sobotę 6 grudnia o godzinie 16:50. Kolejne odcinki będą miały swoją premierę co tydzień.

07/11/2025

Nowy, międzynarodowy format twórców fenomenalnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” – „Stranded on Honeymoon Island” wiosną w TVN

Po ogromnym sukcesie programu „Stranded on Honeymoon Island”, zrealizowanego już w 10 krajach – po raz pierwszy wyemitowanego w Belgii, a następnie z powodzeniem adaptowanego m.in. w Wielkiej Brytanii, Australii, Holandii, Niemczech, Czechach i Szwecji – nadszedł czas na polską wersję.  Nowa, odważna i oryginalna formuła randkowa, stworzona przez kopenhaską firmę Snowman Productions – należącą do Seven.One Studios i odpowiedzialną za światowy fenomen „Ślub od pierwszego wejrzenia” – zadebiutuje wiosną w TVN pod tytułem „Skok na głęboką wodę”. To angażujący projekt, który poszerza portfolio stacji i potwierdza, że TVN konsekwentnie inwestuje w innowacyjne i emocjonalne formaty.  Polską wersję na zlecenie TVN Warner Bros. Discovery realizuje Golden Media Polska. 

07/11/2025

Anastazja Jakubiak i Andrea Camastra gośćmi 10. odcinka "MasterChefa"!

Wielkie emocje w kuchni MasterChefa! Dziesiąty odcinek 14. edycji to moment, na który wszyscy czekali – czas wyłonić półfinalistów, którzy już wkrótce polecą do słonecznej Andaluzji, gdzie rozegra się finałowa walka o tytuł i 250 tysięcy złotych!

06/11/2025

"Dzień Dobry TVN" najchętniej oglądanym programem porannym w październiku

O poranku widzowie wybierają "Dzień Dobry TVN". W październiku program utrzymał pozycję lidera pod względem oglądalności we wszystkich najważniejszych grupach, pozostawiając konkurencję daleko w tyle.   

06/11/2025

Ahoj, przygodo! Cartoon Network podnosi żagle i przedstawia nowy serial – „Lana Długobroda”. Premiera już 8 listopada

Wypłyń w rejs z Laną Długobrodą, która przemierza Dziesięć Krain wraz ze swoją barwną załogą na pokładzie statku Wielki Wiatrołap. Cel? Chwalebne misje, bajeczne skarby i... przepyszne naleśniki! Nowy serial „Lana Długobroda” zadebiutuje już 8 listopada na antenie Cartoon Network, a dwa dni później w HBO Max. 

06/11/2025

"Kuchenne rewolucje" w Jeleniej Górze!

W Jeleniej Górze Mariola z życiowym partnerem Wiesławem prowadzą śniadaniownię „Pod Batutą”. Lokal czynny jest do godz. 14-tej i mimo, że działa od kilku lat nadal nie przynosi zysków.  W czym tkwi największy problem?

05/11/2025

"Detektywi": Spotkaj się z obsadą serialu! Wyjątkowe wydarzenie dla fanów już 8 listopada w Krakowie!

"Detektywi" to jeden z najpopularniejszych seriali docu-crime w polskiej telewizji. Od lat przyciąga przed telewizory setki tysięcy widzów, którzy z zapartym tchem śledzą losy swoich ulubionych bohaterów. Teraz nadszedł moment, by ich poznać! Już w najbliższą sobotę Galeria Kazimierz w Krakowie zamieni się w prawdziwe centrum śledcze! Wszystko za sprawą specjalnego wydarzenia, podczas którego fani serialu będą mieli okazję spotkać się z aktorami, zdobyć autografy, a nawet... wcielić się w rolę detektywów! 

04/11/2025

Serial komediowy HBO Original „Kocham LA” już dostępny w HBO Max

Pierwszy odcinek serialu „Kocham LA”, stworzonego przez aktorkę i komiczkę Rachel Sennott, jest już dostępny w serwisie HBO Max. Produkcja składa się z ośmiu odcinków, które będą pojawiać się na platformie co poniedziałek. Finał serialu komediowego przewidziany jest na 22 grudnia.

03/11/2025

Grupa TVN Warner Bros. Discovery zanotowała świetne wyniki w październiku 2025 r.

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce. Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,9%. Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie 9,1%. „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie 9,7% w grupie komercyjnej w dni robocze i 10,3% w weekendy. W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 20,2% w widowni komercyjnej oraz 20,1% w grupie wszystkich widzów. Ogromnym zainteresowaniem wciąż cieszy się program "The Floor", którego średni udział wyniósł 10,7% w grupie komercyjnej. Nowy sezon programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie blisko 16% w widowni komercyjnej. W październiku 2025 r. niesłabnącym zainteresowaniem cieszyły się także „Kuchenne rewolucje" ze średnim udziałem sięgającym 15% i wzrostem rok do roku o 15%. Świetne wyniki odnotował również kanał TVN7, plasując się w czołówce najpopularniejszych kanałów w Polsce z udziałem na poziomie 4,9% w widowni komercyjnej. Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie 2,8% w grupie komercyjnej. W październiku 2025 r. portal tvn24.pl z wynikiem blisko 7,8 mln odwiedzających miesięcznie był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce. TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie blisko 0,4% w widowni komercyjnej i wzrost rok do roku o 12%.

03/11/2025

"Ej, Stara!": gościem Doroty Szelągowskiej będzie Kasia Nosowska!

W dzisiejszym odcinku "Ej, Stara!" Dorota przyjrzy się tematowi psychiki i samopoczucia kobiet w trakcie menopauzy. O podzielenie się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w tej kwestii poprosi swoją idolkę - Kasię Nosowską.