TVN Warner Bros. Discovery liderem oglądalności we wrześniu 2025 r.

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce.
- Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,7%.
- Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie ponad 8,8%.
- „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie prawie 10,6% w grupie komercyjnej w dni robocze i ponad 11,1% w weekendy.
- W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 22,1% w widowni komercyjnej oraz prawie 20,6% w grupie wszystkich widzów.
- Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie blisko 3,2% w grupie komercyjnej.
- We wrześniu 2025 roku portal tvn24.pl odwiedziło 8,9 mln użytkowników miesięcznie, zajmując tym samym pierwsze miejsce w rankingu stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce.
- Nowy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia" zanotował rekordowy udział przekraczający 14,3% w widowni komercyjnej, a odcinek z 30 września osiągnął udział na poziomie ponad 17% w grupie 20-54.
- Inne jesienne nowości również zdominowały swoje pasma antenowe – program „The Floor" zanotował średni udział na poziomie 10,8% w grupie komercyjnej, „Szpital Św. Anny" przyciągnął średnio ponad pół miliona widzów z udziałem 9,1%, a nowy sezon „Idź na całość" w TTV objął pozycję lidera w swoim paśmie ze średnim udziałem na poziomie 6,4% w grupie 20-54.
- TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie 0,4% w widowni komercyjnej.
We wrześniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera, osiągając udział na poziomie 22,7% w grupie komercyjnej.
Udział największych grup medialnych we wrześniu 2025 r.
w widowni komercyjnej 20-54
Stacja | Wrzesień 2025 r. |
TVN Warner Bros. Discovery | 22,73% |
Grupa Polsat | 22,42% |
Grupa TVP | 15,48% |
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL+ OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
We wrześniu 2025 r. oferta programowa kanału TVN zdominowała konkurencję. W grupie komercyjnej stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 8,8%, tym samym utrzymując prowadzenie w zestawieniu Big5 w widowni docelowej, czyli tradycyjnie największych stacji. Imponujące wyniki osiągnął również kanał TVN7, który zanotował udział na poziomie blisko 4,7% w widowni komercyjnej.
Udział stacji Big5 we wrześniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54
Stacja | Wrzesień 2025 r. |
TVN | 8,81% |
Polsat | 7,89% |
TVP2 | 4,83% |
TVP1 | 4,70% |
TVN7 | 4,67% |
Dane: 02:00 - 25:59, Live + VOSDAL + OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
- Nasze kanały po raz kolejny potwierdziły swoją silną pozycję na rynku – TVN pozostaje liderem w grupie komercyjnej, TVN Style dominuje w swojej kategorii, a TVN7 notuje świetne wyniki. Cieszymy się, że widzowie z entuzjazmem przyjęli nasze jesienne nowości. "The Floor" od pierwszych odcinków wzbudza ogromne emocje – jeden z wrześniowych odcinków zgromadził przed ekranami ponad 1,14 mln widzów! Fenomenalnie radzi sobie "Ślub od pierwszego wejrzenia", który całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując rekordowe wyniki. Najpopularniejszy odcinek z 30 września osiągnął imponujący udział na poziomie 17% w widowni komercyjnej. Widzowie bardzo dobrze przyjęli również powrót kultowego programu "Idź na całość" w TTV, a nowy sezon serialu "Szpital Św. Anny" zyskuje coraz większą rzeszę fanów. To wspaniały start jesieni, a w nadchodzących tygodniach mamy jeszcze wiele do pokazania! – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.
We wrześniu 2025 r. programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 24 września 2025 roku z udziałem na poziomie ponad 22,4% w grupie komercyjnej. Na drugim miejscu uplasowało się wydanie programu „Uwaga!” z dn. 22 września 2025 r. (SHR 20-54: 15,5%), a trzecią najchętniej oglądaną pozycją był odcinek „Na Wspólnej” z dn. 22 września 2025 r. (SHR 20-54: 11,1%).
Niezamiennie liderem telewizyjnych poranków pozostał program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który we wrześniu 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie blisko 10,6% w grupie komercyjnej oraz blisko 8,5% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio ponad 11,1% oraz 8,8%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.
Rekordowe wyniki jesiennej oferty programowej
We wrześniu 2025 r. dużym zainteresowaniem cieszyły się nowości z jesiennej ramówki. Program „The Floor" notuje średni udział na poziomie 10,8% w grupie komercyjnej, a największą widownię – ponad 1,14 mln widzów – zgromadził odcinek z 25 września 2025 r.
Na początku września w TTV wystartował nowy sezon „Idź na całość", który objął pozycję lidera w swoim paśmie emisyjnym ze średnim udziałem 6,4% w widowni komercyjnej. Wysokie wyniki oglądalności osiąga również serial „Szpital Św. Anny" z udziałem na poziomie 9,1% w grupie komercyjnej. Każdy odcinek produkcji ogląda średnio ponad pół miliona widzów.
Nowy sezon programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe. Pierwsze pięć odcinków wyemitowanych we wrześniu osiągnęło udział przekraczający 14,3% w widowni komercyjnej – najlepszy wynik od momentu wprowadzenia pomiaru OOH w 2021 roku. Największą popularnością cieszył się odcinek z 30 września 2025 roku, który zanotował rekordowy udział wynoszący ponad 17% w grupie komercyjnej oraz 11,6% wśród wszystkich widzów.
Stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery z imponującymi wynikami
Wyniki z minionego miesiąca potwierdzają niekwestionowaną dominację stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery. We wrześniu 2025 roku „Fakty” utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na obu kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – łączny udział osiągnął poziom blisko 22,1% w widowni komercyjnej oraz ponad 20,6% w grupie wszystkich widzów.
We wrześniu 2025 r. TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie blisko 3,2%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie ponad 4,6%.
Udział stacji newsowych w Polsce we wrześniu 2025 r. w grupie 20-54
Stacja | Wrzesień 2025 r. |
TVN24 | 3,15% |
Republika | 2,97% |
Polsat News | 1,23% |
Wydarzenia 24 | 1,05% |
Dane: 02:00 - 25:59, Live + VOSDAL + OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
We wrześniu 2025 r. bardzo dobre wyniki oglądalności zanotował także kanał TVN24 BiS. Stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 0,4% w grupie wszystkich widzów oraz ponad 0,3% w widowni komercyjnej.
W minionym miesiącu portal tvn24.pl odwiedziło ponad 8,9 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 4,7 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem ok. 2,7 mln odwiedzających.
Polacy chętnie oglądają TVN Style
We wrześniu 2025 r. kanał TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W grupie 20-54 stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 0,4%, a wśród wszystkich widzów blisko 0,3%. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Kuchenne Rewolucje” z dn. 25 września 2025 r. (SHR 20-54: 3,82%), „Jestem z Polski” z dn. 16 września 2025 r. (SHR 20-54: 0,7%) oraz „Gwiazdy lumpeksów” z dn. 14 września 2025 r. (SHR 20-54: 0,9%).
Kontakt
Katarzyna Danił
Corporate Communications Senior Specialist
Katarzyna Issat
Corporate Communications Senior Director