Skip to main content

TVN Warner Bros. Discovery liderem oglądalności we wrześniu 2025 r.

1 października 2025

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce.

  • Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,7%.
  • Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie ponad 8,8%.
  • „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie prawie 10,6% w grupie komercyjnej w dni robocze i ponad 11,1% w weekendy.
  • W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 22,1% w widowni komercyjnej oraz prawie 20,6% w grupie wszystkich widzów.
  • Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie blisko 3,2% w grupie komercyjnej.
  • We wrześniu 2025 roku portal tvn24.pl odwiedziło 8,9 mln użytkowników miesięcznie, zajmując tym samym pierwsze miejsce w rankingu stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce.
  • Nowy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia" zanotował rekordowy udział przekraczający 14,3% w widowni komercyjnej, a odcinek z 30 września osiągnął udział na poziomie ponad 17% w grupie 20-54.
  • Inne jesienne nowości również zdominowały swoje pasma antenowe – program „The Floor" zanotował średni udział na poziomie 10,8% w grupie komercyjnej, „Szpital Św. Anny" przyciągnął średnio ponad pół miliona widzów z udziałem 9,1%, a nowy sezon „Idź na całość" w TTV objął pozycję lidera w swoim paśmie ze średnim udziałem na poziomie 6,4% w grupie 20-54.
  • TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie 0,4% w widowni komercyjnej.

We wrześniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera, osiągając udział na poziomie 22,7% w grupie komercyjnej.

 

Udział największych grup medialnych we wrześniu 2025 r.
w widowni komercyjnej 20-54

 Stacja  Wrzesień 2025 r.
 TVN Warner Bros. Discovery  22,73%
 Grupa Polsat  22,42%
 Grupa TVP 15,48%

Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL+ OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement


We wrześniu 2025 r. oferta programowa kanału TVN zdominowała konkurencję. W grupie komercyjnej stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 8,8%, tym samym utrzymując prowadzenie w zestawieniu Big5 w widowni docelowej, czyli tradycyjnie największych stacji. Imponujące wyniki osiągnął również kanał TVN7, który zanotował udział na poziomie blisko 4,7% w widowni komercyjnej.

 

Udział stacji Big5 we wrześniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54

Stacja   Wrzesień 2025 r.
 TVN  8,81%
 Polsat  7,89%
 TVP2  4,83%
 TVP1  4,70%
 TVN7 4,67%

Dane: 02:00 - 25:59, Live + VOSDAL + OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

 

- Nasze kanały po raz kolejny potwierdziły swoją silną pozycję na rynku – TVN pozostaje liderem w grupie komercyjnej, TVN Style dominuje w swojej kategorii, a TVN7 notuje świetne wyniki. Cieszymy się, że widzowie z entuzjazmem przyjęli nasze jesienne nowości. "The Floor" od pierwszych odcinków wzbudza ogromne emocje – jeden z wrześniowych odcinków zgromadził przed ekranami ponad 1,14 mln widzów! Fenomenalnie radzi sobie "Ślub od pierwszego wejrzenia", który całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując rekordowe wyniki. Najpopularniejszy odcinek z 30 września osiągnął imponujący udział na poziomie 17% w widowni komercyjnej. Widzowie bardzo dobrze przyjęli również powrót kultowego programu "Idź na całość" w TTV, a nowy sezon serialu "Szpital Św. Anny" zyskuje coraz większą rzeszę fanów. To wspaniały start jesieni, a w nadchodzących tygodniach mamy jeszcze wiele do pokazania! – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.

 

We wrześniu 2025 r. programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 24 września 2025 roku z udziałem na poziomie ponad 22,4% w grupie komercyjnej. Na drugim miejscu uplasowało się wydanie programu „Uwaga!” z dn. 22 września 2025 r. (SHR 20-54: 15,5%), a trzecią najchętniej oglądaną pozycją był odcinek „Na Wspólnej” z dn. 22 września 2025 r. (SHR 20-54: 11,1%).

 

Niezamiennie liderem telewizyjnych poranków pozostał program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który we wrześniu 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie blisko 10,6% w grupie komercyjnej oraz blisko 8,5% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio ponad 11,1% oraz 8,8%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.

 

Rekordowe wyniki jesiennej oferty programowej

 

We wrześniu 2025 r. dużym zainteresowaniem cieszyły się nowości z jesiennej ramówki. Program „The Floor" notuje średni udział na poziomie 10,8% w grupie komercyjnej, a największą widownię – ponad 1,14 mln widzów – zgromadził odcinek z 25 września 2025 r.

 

Na początku września w TTV wystartował nowy sezon „Idź na całość", który objął pozycję lidera w swoim paśmie emisyjnym ze średnim udziałem 6,4% w widowni komercyjnej. Wysokie wyniki oglądalności osiąga również serial „Szpital Św. Anny" z udziałem na poziomie 9,1% w grupie komercyjnej. Każdy odcinek produkcji ogląda średnio ponad pół miliona widzów.

 

Nowy sezon programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe. Pierwsze pięć odcinków wyemitowanych we wrześniu osiągnęło udział przekraczający 14,3% w widowni komercyjnej – najlepszy wynik od momentu wprowadzenia pomiaru OOH w 2021 roku. Największą popularnością cieszył się odcinek z 30 września 2025 roku, który zanotował rekordowy udział wynoszący ponad 17% w grupie komercyjnej oraz 11,6% wśród wszystkich widzów.

 

Stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery z imponującymi wynikami 

 

Wyniki z minionego miesiąca potwierdzają niekwestionowaną dominację stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery. We wrześniu 2025 roku „Fakty” utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na obu kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – łączny udział osiągnął poziom blisko 22,1% w widowni komercyjnej oraz ponad 20,6% w grupie wszystkich widzów.

 

We wrześniu 2025 r. TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie blisko 3,2%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie ponad 4,6%.

 

Udział stacji newsowych w Polsce we wrześniu 2025 r. w grupie 20-54

 Stacja  Wrzesień 2025 r.
 TVN24  3,15%
 Republika  2,97%
 Polsat News  1,23%
 Wydarzenia 24 1,05%

Dane: 02:00 - 25:59, Live + VOSDAL + OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

 

We wrześniu 2025 r. bardzo dobre wyniki oglądalności zanotował także kanał TVN24 BiS. Stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 0,4% w grupie wszystkich widzów oraz ponad 0,3% w widowni komercyjnej.

 

W minionym miesiącu portal tvn24.pl odwiedziło ponad 8,9 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 4,7 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem ok. 2,7 mln odwiedzających.

 

Polacy chętnie oglądają TVN Style

 

We wrześniu 2025 r. kanał TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W grupie 20-54 stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 0,4%, a wśród wszystkich widzów blisko 0,3%. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Kuchenne Rewolucje” z dn. 25 września 2025 r. (SHR 20-54: 3,82%), „Jestem z Polski” z dn. 16 września 2025 r. (SHR 20-54: 0,7%) oraz „Gwiazdy lumpeksów” z dn. 14 września 2025 r. (SHR 20-54: 0,9%).

Kontakt

Katarzyna Danił

Corporate Communications Senior Specialist


Katarzyna Issat

Corporate Communications Senior Director


Najnowsze wiadomości

02/10/2025

Czas na prawdziwy motoryzacyjny pojedynek! "Moto Kombat" już od 5 października w TVN Turbo!

Czy chińskie samochody mogą stanąć do walki z uznanymi markami motoryzacyjnymi z Europy? Już 5 października o godz. 15:00 na antenie TVN Turbo widzowie zobaczą premierowy odcinek programu "Moto Kombat". Prowadzący - Sebastian „Kickster” Kraszewski i Łukasz Bąk sprawdzą, kto tak naprawdę rządzi na drodze.

02/10/2025

"Dzień Dobry TVN" liderem programów porannych

Trwają obchody jubileuszu "Dzień Dobry TVN".  Powodów do świętowania jest jednak znacznie więcej. Program pozostaje najchętniej oglądanym formatem porannym, a pod względem wyników oglądalności znacząco zwiększa przewagę nad konkurencją. 

02/10/2025

"Kuchenne rewolucje" w Mysłowicach!

W Mysłowicach na Śląsku Pizzerię „La Farina” prowadzi Wiola. Gdzie leży problem, skoro dookoła bloki i duże osiedla a przed lokalem tłumy? Czemu dobre chęci właścicielki nie wystarczyły do osiągnięcia sukcesu? Co, kiedy rozum jedno, serce drugie, a ego trzecie? 

02/10/2025

„Ślub od pierwszego wejrzenia” z rekordowym wynikiem – program liderem we wrześniu i w swoim paśmie

Program „Ślub od pierwszego wejrzenia” nie zwalnia tempa i konsekwentnie umacnia swoją pozycję w jesiennej ramówce. Piąty odcinek, wyemitowany 30 września, osiągnął rekordowe wyniki – 17,01% udziału w grupie 20–54 oraz 17,91% w grupie 16–49. To najlepszy rezultat sezonu, który potwierdza, że format przyciąga przed ekrany szeroką widownię.

01/10/2025

"Szpital św. Anny" bezkonkurencyjny!

"Szpital św. Anny" zyskał już ogromne grono wiernych fanów! Premierowe odcinki drugiego sezonu, emitowane od września, dają TVN pozycję niekwestionowanego lidera pasma w obu grupach komercyjnych! Natomiast w serwisie Player.pl produkcja jest najchętniej oglądanym serialem!

01/10/2025

Zobacz jesienny spot wizerunkowy TVN Style!

TVN Style wita jesień nowym spotem wizerunkowym. Dorota Szelągowska, Agnieszka Witkowska, Marta Klepka, Filomena Frydel-Adamczyk oraz Krzysztof Miruć zapowiadają w nim swoje programy, które tworzą jesienną ramówkę stacji.

01/10/2025

„CO TO MA BYĆ?” Gumball powraca w nowej odsłonie! Premiera w Cartoon Network i HBO Max już 6 października.

Gumball wraz z całą rodziną Wattersonów powraca na ekrany po 7 latach! „Cudownie dziwny świat Gumballa” to gwarancja jeszcze większego chaosu i szalonych przygód, które sprawią, że widzowie nie raz zapytają: „CO TO MA BYĆ?”. Nowa produkcja Cartoon Network to kontynuacja wielokrotnie nagradzanego „Niesamowitego świata Gumballa”. Premiera już 6 października.

01/10/2025

Nowy sezon "Odwilży" od 17 października. HBO Max prezentuje oficjalny plakat i zwiastun serialu

  Premierowe odcinki trzeciego sezonu hitu HBO Max będzie można oglądać na platformie już od 17 października. W rolach głównych zobaczymy ponownie Katarzynę Wajdę i Bartłomieja Kotschedoffa. Do obsady dołączają między innymi Piotr Trojan, Marta Malikowska, Karol Dziuba, Wojciech Błach. Prezentujemy oficjalny plakat oraz zwiastun serialu.

01/10/2025

Nowości w serwisie HBO Max 1 - 15 października

W październiku jesienne wieczory na pewno nie będą się dłużyć! W ofercie HBO Max nie zabraknie pozycji dla wszystkich, którzy lubią się bać. Seria "Obecność", "Zakonnica", "Blair Witch Project" czy "Klątwa" - to tylko niektóre z nowych tytułów w serwisie. Pojawią się również kultowe produkcje jak "Niekończąca się opowieść" czy "Conan Barbarzyńca". 

01/10/2025

"The Floor" ulubionym teleturniejem widzów!

Drugi sezon "The Floor" wystartował na początku września. Wyniki oglądalności potwierdzają mocną pozycję formatu w ramówce. Każdy odcinek gromadzi przed ekranami blisko milion widzów!

30/9/2025

Świetne wyniki „Idź na całość”! Program jest liderem w swoim paśmie!

„Idź na całość” nie tylko przyciąga widzów, ale też buduje silną pozycję w kluczowej grupie demograficznej, stając się jednym z najważniejszych punktów jesiennej ramówki TTV. Po emisji czterech odcinków w wybranym paśmie stacja zajmuje pozycję lidera w grupie komercyjnej 20–54!

29/9/2025

Speedway of Nations od wtorku w Eurosporcie 2 i HBO Max. Finał w sobotę w TTV

Kto zostanie drużynowym mistrzem świata na żużlu? Już od wtorku w Toruniu 15 reprezentacji będzie rywalizować w Speedway of Nations! Transmisje w Eurosporcie 2 i HBO Max. Sobotni finał, w którym wystąpi reprezentacja Polski transmitowany będzie także w bezpłatnym, ogólnopolskim kanale TTV.

29/9/2025

"Kuchenne rewolucje" nadal bezkonkurencyjne!

Jesienią Magda Gessler rozpoczęła kolejną kulinarną podróż po Polsce, by ratować upadające restauracje. Po pierwszym miesiącu emisji "Kuchenne rewolucje" pozostają jednym z najchętniej oglądanych programów rozrywkowych w Polsce. Ostatnie odcinki przyciągnęły ponad milionową widownię!

29/9/2025

Anna Mucha wyrusza w podróż z "Dzień Dobry TVN"

Jesienią „Dzień Dobry TVN” świętuje swoje dwudzieste urodziny. Do obchodów jubileuszu dołącza Anna Mucha, która podobnie jak w 2007 roku wybiera się z programem w niecodzienną podróż! Odcinki relacjonujące tę wyprawę można oglądać od 29 września w "Dzień Dobry TVN". 

26/9/2025

„Scheda”: szósty odcinek już w HBO Max. Rozprawa, zniknięcie i kolejne rodzinne tajemnice

W szóstym odcinku „Schedy” nad Hel nadciągają kolejne burzowe chmury. Dzień rozprawy sądowej staje się dla rodziny Mrozów momentem prawdy – każdy ruch i każde słowo mogą przesądzić o losach spadku, a nawet o życiu. Maciek walczy o przetrwanie, Paweł rzuca na stół swoje najmocniejsze dowody, a Hanka staje przed wyborem, który na zawsze odmieni jej relacje z rodzeństwem.