TVN Warner Bros. Discovery i Vectra podpisują strategiczną umowę o współpracy
TVN Warner Bros. Discovery oraz Vectra – czołowi nadawca i operator kablowy w Polsce – podpisały nową długoterminową umowę o współpracy. Nowa umowa zapewnia abonentom Vectry dostęp do pełnej oferty programowej grupy TVN Warner Bros. Discovery, obejmującej kanały z portfolio nadawcy – zarówno w modelu linearnym, jak i OTT, wraz z innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie dynamicznej podmiany reklam (DAI).
Umowa zapewnia abonentom Vectry długoterminowy dostęp do kanałów z portfolio TVN Warner Bros. Discovery. Porozumienie wykracza poza tradycyjną telewizję, obejmując także zaawansowane usługi cyfrowe i współpracę promocyjną opartą o nowoczesne rozwiązania reklamowe.
Zawarta umowa wzmacnia dotychczasową współpracę między firmami. Ważnym elementem porozumienia jest poszerzenie dystrybucji kanałów TVN7, TVN Fabuła, Metro, TTV w ramach oferty OTT. Abonenci zyskają także lepszy dostęp do kanałów TVN Warner Bros. Discovery dzięki korzystniejszym pozycjom stacji nadawcy na liście kanałów operatora.
"Przedłużenie współpracy z Vectrą – naszym długoletnim i zaufanym partnerem – to świetna wiadomość dla abonentów tego operatora. Przez kolejne lata będą mogli korzystać z pełnego spektrum i bogactwa naszych treści: od najaktualniejszych informacji w TVN24 i CNN International, przez fascynujące programy motoryzacyjne czy podróżnicze na TVN Turbo i Discovery Channel, dokumenty przyrodnicze Animal Planet, rozrywkę dla najmłodszych na Cartoon Network i Cartoonito, aż po inspirujące programy o urządzaniu mieszkania HGTV i kulinarne Food Network. Abonenci Vectry i ich bliscy zawsze znajdą coś dla siebie w ramach naszego portfolio – niezależnie od wieku czy zainteresowań. To oferta, która odpowiada na zróżnicowane potrzeby całych rodzin" – mówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
Istotną częścią umowy jest również kompleksowa współpraca promocyjna między nadawcą a operatorem. TVN Warner Bros. Discovery i Vectra będą wspólnie realizować działania marketingowe, aby zapewnić jak najlepszą widoczność i dostępność treści dla widzów.
"To z całą pewnością dla nas bardzo istotna umowa. W pełni i bardzo wymiernie wpisuje się w strategię dostarczania widzom różnorodnej i niezmiennie bogatej rozrywki – dostępnej zarówno w domu, na telewizorze, ale także w każdym innym dowolnym miejscu na tablecie czy smartfonie. A to dzięki aplikacji TV Smart GO. Nasi Klienci mogą oglądać niemal wszystkie ważne wydarzenia sportowe, najnowsze filmy i seriale, programy informacyjne, ale również treści przeznaczone dla młodych widzów. Dostrzegamy, że dostęp na wyciągnięcie ręki do atrakcyjnych treści, również w podróży czy na wakacjach jest bardzo ważny" – mówi Tomasz Żurański, Członek Rady Nadzorczej VECTRA S.A.
Kontakt
Małgorzata Dębińska
Corporate Communications Junior Manager
Katarzyna Issat
Corporate Communications Senior Director