TVN pierwszym wyborem wśród stacji komercyjnych
2 maja 2025 - Ostatnio zaktualizowany 5 maja 2025

W kwietniu 2025 r. kanał TVN ponownie potwierdził swoją dominującą pozycję na polskim rynku telewizyjnym, utrzymując pozycję lidera w grupie komercyjnej.
- TVN, główny kanał grupy TVN Warner Bros. Discovery utrzymał pozycję lidera w zestawieniu Big5 w widowni komercyjnej z udziałem na poziomie ponad 8,1%.
- W kwietniu 2025 r. program „Kuba Wojewódzki" osiągnął imponujący średni udział na poziomie 7,7% w grupie komercyjnej, a uwielbiany format „Mam talent!" przyciągnął szeroką widownię, osiągając średni udział na poziomie 11,5% w widowni komercyjnej.
- Program śniadaniowy „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera w paśmie porannym, osiągając w grupie komercyjnej udział na poziomie ponad 9,8% w dni robocze oraz 10,7% w weekendy.
W minionym miesiącu główny kanał TVN po raz kolejny zdominował zestawienie Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie blisko 8,1% w widowni komercyjnej. Bardzo dobre wyniki zanotowała także stacja TVN7 z udziałem ponad 3,9% w grupie widzów 20-54.
Udział stacji Big5 w kwietniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54
Stacja | Kwiecień 2025 r. |
TVN | 8,11% |
Polsat | 7,69% |
TVP1 | 4,62% |
TVP2 | 4,51% |
TVN7 | 3,93% |
Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
W minionym miesiącu programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Uwielbiany przez polskich widzów program „Kuba Wojewódzki” w kwietniu podbił serca widzów z średnim udziałem na poziomie 7,7% w grupie komercyjnej. Niezmiennie ogromną popularnością cieszy się format „Mam talent!”, który w kwietniu 2025 r. zanotował średni udział na poziomie 11,5% w grupie komercyjnej.
Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 6 kwietnia 2025 r., które w widowni komercyjnej zanotowało udział na poziomie blisko 19,5%. Na drugim miejscu uplasował się odcinek programu „Mam talent!” z dn. 5 kwietnia 2025 r. (SHR 20-54: 12,9%), a trzecią najchętniej oglądaną pozycją było wydanie programu „Uwaga” z dn. 8 kwietnia 2025 r. (SHR 20-54: 12,7%).
Niezamiennie liderem telewizyjnych poranków pozostaje program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który w kwietniu 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie ponad 9,8% w grupie komercyjnej oraz blisko 8,2% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio 10,7% oraz 8,8%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.
Kontakt
Katarzyna Danił
Corporate Communications Senior Specialist
Katarzyna Issat
Corporate Communications Senior Director