Skip to main content

TTV prezentuje nową oprawę graficzną

1 września 2025

Kanał TTV otworzył nowy sezon jesienny z wyrazistym akcentem wizualnym, wprowadzając kompleksową zmianę oprawy graficznej.   

Nowa identyfikacja wizualna stacji powstała w oparciu charakter programowy TTV, czyli reality skupione wokół codziennych, ale też i barwnych, często zabawnych sytuacji. W ramach rebrandingu istotną korektę przeszła kolorystyka stacji, poszerzona o nowe, wyraziste tonacje. W nowym wydaniu paleta barw odzwierciedla rosnącą różnorodność programową TTV (w ramówce zadebiutuje m.in. czysto rozrywkowy format rodzinny “Idź na całość”). Intensywna kolorystyka podkreśla większą żywiołowość, aktywność brandu, pozwala na lepszą rozpoznawalność ulubionych treści i programów telewizyjnych. W nowej odsłonie zaprezentowany zostanie także Express - najdłużej emitowany program TTV. 

 

"Dotychczasowa oprawa ma już ponad 10 lat. W tym czasie kanał ewoluował i co oczywiste zmieniły się trendy. Nowa oprawa pozwala zachować wyrazistość na rynku i jednocześnie podkreśla unikalny charakter stacji."

Joanna Sołdra

Dyrektorka programowa TTV  

 

TTV od początku realizuje charakterystyczną dla siebie linię programową, w której najważniejsze wartości to autentyczność, odwaga i emocjonalne zaangażowanie bohaterów programowych. Nowa oprawa graficzna kanału wzmacnia te cechy.

“Nowa oprawa TTV to utrwalenie siły naszego logotypu, który na dobre wpisał się w krajobraz polskiej telewizji i stanowi istotny element tożsamości marki. Odświeżyliśmy paletę barwną, wprowadzając do niej energetyczne połączenia czerwieni, zieleni, purpury i błękitu, które zrewitalizowały identyfikację wizualną stacji. Wierzę, że nowa oprawa doskonale sprawdzi się nie tylko na antenie, ale również w mediach społecznościowych, obszarze digital, out-of-home i wszędzie tam, gdzie budujemy obecność TTV. To spójny, unikalny system, który budzi pozytywne emocje. Jestem przekonany, że widzowie przyjmą go z radością.” 

Piotr Rucki  

DYREKTOR DZIAŁU CREATIVE SERVICES  

 

“Codzienne życie naszych widzów jest równie fascynujące jak historie i autentyczne postaci, które inspirują i bawią ich na antenie TTV.

W stylu fotograficzno-dokumentalnym – zarówno pod względem atmosfery, jak i kompozycji – staraliśmy się uchwycić momenty z codziennego życia, zachowując przy tym naturalność. Logo TTV posłuży jako ramka, która sygnalizuje: taki jest nasz świat.” 

Robert Przyszlak 

VP CREATIVE SERVICES AND ON-AIR PROMOTION  

Oprawę przygotowała agencja - Red Bee Creative z Londynu. Pierwsze projekty firmy powstawały w ramach zespołu kreatywnego BBC, a następnie od 2005 Red Bee działała jako już jako niezależna globalna agencja. 

Red Bee Creative znana jest z tworzenia rozwiązań, które rezonują z odbiorcami – buduje marki, które widzowie wybierają świadomie i z zaangażowaniem. W portfolio znajdują się współprace z takimi klientami jak: BBC Sport, Netflix, Disney, FOX, Discovery Networks czy BT Sport. 

Kontakt

Zofia Chrobak

TTV, Bitwa o gości, Nie idziemy na Sylwestra


Najnowsze wiadomości

07/12/2025

Paulina Krupińska-Karpiel nową prowadzącą „Mam Talent!”

Już tej wiosny na antenie TVN pojawi się 17. edycja programu „Mam Talent!”. W roli prowadzącej dołączy do niej Paulina Krupińska-Karpiel! Program poprowadzi w duecie z Janem Pirowskim.

06/12/2025

Informacja prasowa dotyczącą transakcji ogłoszonej przez Netflix i Warner Bros. Discovery

Szanowni Państwo, W załączeniu przesyłamy polską wersję komunikatu prasowego, dotyczącego transakcji ogłoszonej wczoraj przez Netflix i Warner Bros. Discovery. Z poważaniem,Biuro Prasowe Warner Bros. Discovery w Polsce   NETFLIX PRZEJMIE WARNER BROS. PO WYODRĘBNIENIU DZIAŁALNOŚCI DISCOVERY GLOBAL ZA ŁĄCZNĄ WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA WYNOSZĄCĄ 82,7 MILIARDA DOLARÓW AMERYKAŃSKICH. (wartość kapitału własnego w wysokości 72 miliardów dolarów amerykańskich) Transakcja połączy bogatą bibliotekę i kultowe marki należące do Warner Bros. z Netflixem, wiodącą usługą rozrywkową, tworząc wyjątkową ofertę dla konsumentów. Netflix zamierza kontynuować działalność operacyjną Warner Bros. w obecnym kształcie. Połączenie obu firm zapewni szerszą ofertę i większą wartość dla konsumentów, otworzy nowe perspektywy dla twórców oraz przyniesie korzyści akcjonariuszom. Transakcja wzmocni branżę rozrywkową.

05/12/2025

HBO publikuje oficjalny zwiastun serialu HBO Original „Rycerz Siedmiu Królestw”. Premiera 19 stycznia

HBO opublikowało oficjalny zwiastun półgodzinnego serialu dramatycznego HBO Original  „Rycerz Siedmiu Królestw” podczas panelu na CCXP Brazil. Sześcioodcinkowa produkcja zadebiutuje w poniedziałek, 19 stycznia w HBO Max i na kanale HBO o godzinie 21:00. Nowe odcinki będą pojawiać się w serwisie i na kanale HBO co tydzień, aż do 23 lutego.

05/12/2025

Dwa nowe sezony „Hotelu Paradise” w przyszłym roku! Klaudia El Dursi i Edyta Zając prowadzącymi show

„Hotel Paradise” wraca ze zdwojoną siłą - nowa lokalizacja i dwie prowadzące zapowiadają ekscytujący rok pełen niespodzianek. Wiosną i jesienią przyszłego roku  widzowie ponownie przeniosą się do świata emocji, flirtu i rywalizacji… tym razem w sercu Tajlandii.

04/12/2025

„LEGO Masters. Kierunek Polska”: witajcie na Dolnym Śląsku!

W drugim odcinku nowej serii „LEGO Masters. Kierunek Polska” kamery programu zajrzą na pełen magii Dolny Śląsk. Do jakich budowli uczestników zainspiruje zachwycający Zamek Książ i pełny uroku Wałbrzych? Ich prace oceni gościnna jurorka – Malwina Wędzikowska.

04/12/2025

"Kuchenne rewolucje": Finał sezonu w Warszawie!

W roku 2020 wybory w Białorusi zostały po raz kolejny sfałszowane. Olga i Vasil, przeciwnicy reżimu, musieli uciekać ze swojego kraju, żeby uniknąć więzienia. Zostawili tam dwie dobrze prosperujące restauracje i cały majątek. 

03/12/2025

KUBA WOJEWÓDZKI – niekwestionowany król wtorkowych wieczorów!

Kolejny sezon „Kuby Wojewódzkiego” zakończył się w wielkim stylu! Od lat autorski talk-show najpopularniejszego showmana w Polsce jest obowiązkowym punktem ramówki TVN, a jego rosnąca popularność tylko potwierdza, że widzowie kochają odważne rozmowy oraz bezkompromisowy styl prowadzącego. Jesienna odsłona programu zgromadziła jeszcze większą widownię, umacniając pozycję stacji na pierwszym miejscu w paśmie i zostawiając konkurencję daleko w tyle!

03/12/2025

Puchar Świata w Wiśle w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze

Po zawodach w Norwegii, Szwecji i Finlandii rywalizacja w Pucharze Świata w skokach narciarskich przenosi się do Polski. Od czwartku czekają nas pasjonujące zawody na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle. Transmisje kwalifikacji i konkursów mężczyzn w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze, a zawodów kobiet w Eurosporcie 2, HBO Max i Playerze.

03/12/2025

"Dzień Dobry TVN" na czele programów porannych w listopadzie

Listopad należał do "Dzień Dobry TVN"! Program niezmiennie utrzymuje wysokie wyniki oglądalności i pozostaje ulubionym morning show widzów. 

02/12/2025

„Ślub od pierwszego wejrzenia” – finał sezonu już dziś o 21:35 w TVN

Przed uczestnikami „Ślubu od pierwszego wejrzenia” najważniejszy moment w całym eksperymencie. Dziś widzowie poznają odpowiedź na pytanie, które zaważy na przyszłości każdej z par: czy chcą pozostać w małżeństwie, czy jednak wybrać rozstanie. 

02/12/2025

"Skradzione dzieci" - historia, która wstrząsnęła Europą! Nowy film dokumentalny HBO Original od 12 grudnia w serwisie!

W 2024 roku świat obiegła historia bliźniaczek z Gruzji - Amy oraz Ano, które zostały rozdzielone tuż po narodzinach i po 19 latach odnalazły się przypadkiem, dzięki mediom społecznościowym. Ich spotkanie stało się symbolem tragedii tysięcy rodzin. Śledztwo dziennikarskie prowadzone przez Tamunę Museridze ujawniło mroczny proceder handlu noworodkami w Gruzji na niewyobrażalną skalę! Od czasów sowieckich co najmniej 100 tysięcy dzieci zostało nielegalnie sprzedanych i okradzionych z tożsamości, a to wszystko w kraju, który liczy jedynie 3,5 mln mieszkańców!

02/12/2025

Gala VIVA! PEOPLE POWER 2025! Już 3 grudnia w TVN!

Plebiscyt VIVA! PEOPLE POWER! powstał, by nagradzać wyjątkowych ludzi, zwracać uwagę na rzeczy ważne, a przede wszystkim na ich inicjatorów i twórców. By doceniać i promować sukcesy, pokazywać, że ludzie wciąż mają POWER i podkreślać, że zawsze i wszędzie NAJWAŻNIEJSZY JEST CZŁOWIEK.  Tegoroczną galę poprowadzą Damian Michałowski i Mateusz Hładki, a wieczór uświetnią występy gwiazd polskiej sceny muzycznej: Ewy Bem, Natalii Kukulskiej, Julii Wieniawy, Andrzeja Piasecznego oraz Kuby Badacha. Transmisję wydarzenia będzie można oglądać na żywo 3 grudnia o godz. 20:15 w TVN.  

01/12/2025

Jesień jest nasza! TVN Warner Bros. Discovery liderem jesiennej ramówki

W sezonie jesiennym TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce. Grupa i kanały TV: W okresie wrzesień–listopad 2025 r. Grupa TVN Warner Bros. Discovery zachowała pozycję lidera, osiągając 22,7% udziału w widowni komercyjnej. TVN pozostał najchętniej oglądaną stacją w grupie Big5 z udziałem 8,8% w widowni komercyjnej. W sezonie jesiennym kanał TVN Style całkowicie zdominował kategorię lifestyle z udziałem blisko 0,4%, a TVN Turbo objął prowadzenie w obszarze factual z udziałem blisko 0,7% w grupie komercyjnej. Programy rozrywkowe i lifestyle: "Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem 10,1% w dni robocze i 10,9% w weekendy w grupie komercyjnej. "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie ponad 15% w widowni komercyjnej. Teleturniej "The Floor" zdeklasował konkurencję, notując średni udział 11% i podnosząc wynik pasma o 56% rok do roku. Najchętniej oglądany odcinek zebrał aż 1,1 mln widzów. Świetne wyniki zanotowały również sprawdzone formaty: "Kuchenne rewolucje" z wzrostem rok do roku o 11% i średnim udziałem 13%, a "Kuba Wojewódzki" zanotował najlepszy sezon od 2019 roku z udziałem 12,9% w grupie komercyjnej. "Hotel Paradise" w swoim 11. sezonie osiągnął najlepsze wyniki od jesieni 2021 roku ze średnim udziałem 6,4%, co oznacza wzrost rok do roku o 20%. Serial "Szpital Św. Anny" zanotował średnią oglądalność na poziomie blisko 700 tys. widzów na odcinek z udziałem 10,1%, a "Bitwa o gości" cieszyła się udziałem 10%. Portfolio newsowe: TVN24 utrzymał pozycję lidera stacji newsowych z udziałem blisko 3% w grupie komercyjnej. "Fakty" były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce, osiągając łączny udział na poziomie 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,2% w grupie wszystkich widzów. Portal tvn24.pl był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce z wynikiem ponad 8,1 mln użytkowników miesięcznie.

01/12/2025

„Ej, Stara!”, to już finał sezonu!

W finałowym odcinku swojego programu Dorota Szelągowska poruszy temat starości.  Kiedy się ona zaczyna? Czy można się na nią przygotować? Czy musi być synonimem niemocy? Na te i wiele innych pytań Dorota poszuka odpowiedzi w najbardziej  sprawdzonym źródle - wśród seniorów.

01/12/2025

Drugi sezon serialu animowanego „Pora na przygodę: Fionna i Cake” już w HBO Max

Premierowy odcinek drugiego sezonu serialu animowanego Max Original „Pora na przygodę: Fionna i Cake” jest już dostępny do oglądania w serwisie HBO Max. Produkcja składa się z dziesięciu odcinków, które będą pojawiać się na platformie co czwartek. Finał serialu przewidziany jest na 29 stycznia. Zobacz oficjalny zwiastun!