TTV prezentuje nową oprawę graficzną

Kanał TTV otworzył nowy sezon jesienny z wyrazistym akcentem wizualnym, wprowadzając kompleksową zmianę oprawy graficznej.
Nowa identyfikacja wizualna stacji powstała w oparciu charakter programowy TTV, czyli reality skupione wokół codziennych, ale też i barwnych, często zabawnych sytuacji. W ramach rebrandingu istotną korektę przeszła kolorystyka stacji, poszerzona o nowe, wyraziste tonacje. W nowym wydaniu paleta barw odzwierciedla rosnącą różnorodność programową TTV (w ramówce zadebiutuje m.in. czysto rozrywkowy format rodzinny “Idź na całość”). Intensywna kolorystyka podkreśla większą żywiołowość, aktywność brandu, pozwala na lepszą rozpoznawalność ulubionych treści i programów telewizyjnych. W nowej odsłonie zaprezentowany zostanie także Express - najdłużej emitowany program TTV.
"Dotychczasowa oprawa ma już ponad 10 lat. W tym czasie kanał ewoluował i co oczywiste zmieniły się trendy. Nowa oprawa pozwala zachować wyrazistość na rynku i jednocześnie podkreśla unikalny charakter stacji."
Joanna Sołdra
Dyrektorka programowa TTV
TTV od początku realizuje charakterystyczną dla siebie linię programową, w której najważniejsze wartości to autentyczność, odwaga i emocjonalne zaangażowanie bohaterów programowych. Nowa oprawa graficzna kanału wzmacnia te cechy.
“Nowa oprawa TTV to utrwalenie siły naszego logotypu, który na dobre wpisał się w krajobraz polskiej telewizji i stanowi istotny element tożsamości marki. Odświeżyliśmy paletę barwną, wprowadzając do niej energetyczne połączenia czerwieni, zieleni, purpury i błękitu, które zrewitalizowały identyfikację wizualną stacji. Wierzę, że nowa oprawa doskonale sprawdzi się nie tylko na antenie, ale również w mediach społecznościowych, obszarze digital, out-of-home i wszędzie tam, gdzie budujemy obecność TTV. To spójny, unikalny system, który budzi pozytywne emocje. Jestem przekonany, że widzowie przyjmą go z radością.”
Piotr Rucki
DYREKTOR DZIAŁU CREATIVE SERVICES
“Codzienne życie naszych widzów jest równie fascynujące jak historie i autentyczne postaci, które inspirują i bawią ich na antenie TTV. W stylu fotograficzno-dokumentalnym – zarówno pod względem atmosfery, jak i kompozycji – staraliśmy się uchwycić momenty z codziennego życia, zachowując przy tym naturalność. Logo TTV posłuży jako ramka, która sygnalizuje: taki jest nasz świat.”
Robert Przyszlak
VP CREATIVE SERVICES AND ON-AIR PROMOTION
Oprawę przygotowała agencja - Red Bee Creative z Londynu. Pierwsze projekty firmy powstawały w ramach zespołu kreatywnego BBC, a następnie od 2005 Red Bee działała jako już jako niezależna globalna agencja.
Red Bee Creative znana jest z tworzenia rozwiązań, które rezonują z odbiorcami – buduje marki, które widzowie wybierają świadomie i z zaangażowaniem. W portfolio znajdują się współprace z takimi klientami jak: BBC Sport, Netflix, Disney, FOX, Discovery Networks czy BT Sport.