PLAYER otwiera nowy rozdział – wyjątkowe treści, ulubione tytuły i uproszczona oferta
Player – jeden z najchętniej wybieranych polskich serwisów VOD z najbardziej uniwersalną ofertą na rynku – otwiera w sierpniu nowy rozdział i wprowadza zmiany, które redefiniują sposób korzystania z telewizji online. Platforma stanowi doskonałe przedłużenie klasycznego doświadczenia telewizyjnego, łącząc jego najlepsze cechy z nowoczesnym streamingiem. Uproszczona oferta oraz dedykowane wersje znanych i lubianych formatów, a także programy specjalne, takie jak „Top Model Icons” to dopiero początek ofensywy Playera. Już 18 sierpnia rusza nowa kampania promująca serwis.
Player to, po prostu, telewizja po Twojemu. Oferuje ekskluzywny dostęp do najpełniejszej na rynku biblioteki bieżących i archiwalnych programów telewizyjnych z rodziny TVN, ulubionych stacji telewizyjnych, a także kanałów i tytułów programowych innych nadawców – w formule na życzenie, czyli wtedy, gdy użytkownikom wygodnie i na urządzeniu, które wybiorą. To idealna propozycja dla fanów polskiego kontentu rozrywkowego i seriali, ale także dla tych, którzy chcą obejrzeć kinowe hity bez czekania, zaraz po premierze kinowej.
Materiały specjalne – online tylko w Playerze
W Playerze będzie można obejrzeć odcinki specjalne i dedykowane wersje ulubionych programów telewizyjnych, których nie będzie nigdzie indziej. Jedna z takich propozycji zadebiutuje już 20 sierpnia – będzie to „Top Model Icons”, w którym sześć uczestniczek poprzednich edycji programu opowie o swojej drodze do sukcesu.
Na użytkowników Playera czekają też wyjątkowe programy w wersji „Extra”. Są to hity TVN, których odcinki zostały poszerzone o nieemitowane na antenie fragmenty. W tej formule subskrybenci po raz pierwszy zobaczą „Ślub od pierwszego wejrzenia”, „MasterChef”i „Afrykę Express” oraz tradycyjnie nowy sezon „Kuby Wojewódzkiego”.
Prapremiery w Playerze – obejrzyj swoje ulubione seriale wcześniej niż w TV
Od września nowe odcinki serialu „Szpital Św. Anny” będą dostępne w serwisie przed emisją w telewizji. To świetna wiadomość dla fanów tytułu, który do tej pory pojawiał się równolegle z emisją w telewizji. Prapremiery obejmą również: „Kuchenne rewolucje”, „Kobietę na krańcu świata”, „Ugotowanych", „Detektywów”, „Na Wspólnej” i „Ukrytą prawdę”. Ofertę prapremier Playera wzbogacą także wybrane tytuły z kanałów tematycznych – TVN Style, TVN Turbo i TTV.
Coś dla koneserów kina: Wypożyczalnia Player
Silnym punktem oferty pozostaje „Wypożyczalnia Player” – bogata biblioteka filmowa dostępna w modelu pay-per-view (jednorazowa opłata za dostęp do tytułu bez konieczności zawierania subskrypcji). Użytkownicy mają do dyspozycji ok. 2500 filmów. A liczba ta cały czas rośnie.
Przejrzysta i intuicyjna oferta
Player wprowadza intuicyjny podział oferty pakietów, który pozwala użytkownikom wybrać idealnie dopasowany do własnych potrzeb sposób korzystania z platformy.
1. Oglądanie z reklamami – bez opłat
To, co najlepsze w klasycznej telewizji – bez opłat, z reklamami. Player oferuje możliwość oglądania na żywo wybranych stacji telewizyjnych oraz 22 kanały nowej generacji (FAST). W bezpłatnej formule VOD użytkownicy znajdą również uwielbianą, bogatą bibliotekę seriali, filmów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów. Oferta bezpłatna Playera sprawia, że jest to jedna z najbardziej dostępnych i różnorodnych usług na rynku.
2. Pakiety bez reklam – pełna swoboda oglądania
W pakietach Player (bez reklam)* – dostępnych niezmiennie już od 25 zł miesięcznie – użytkownicy zyskują dostęp do najpełniejszej na rynku biblioteki treści z grupy TVN – bez ograniczeń czasowych i bez reklam. Dodatkowo w pakietach Player znajdują się także prapremiery wybranych programów i seriali, odcinki specjalne (Extra), najpopularniejsze telewizyjne kanały liniowe oraz 22 kanały nowej generacji.
Player staje się jeszcze bardziej elastyczny. W nowej ofercie jest też pakiet LIVE TV, który dotychczas dostępny był jedynie jako dodatek do pakietów Player. Od teraz można go także zakupić osobno. Jest to fantastyczna wiadomość dla wszystkich, którzy chcą oglądać stacje telewizyjne na własnych zasadach, gdyż LIVE TV zapewnia jeszcze większy wybór kanałów TV na żywo, m.in. TVN24, TVN24 BiS, Eurosport 1 i 2, Discovery, CNN, TLC.
3. Wypożyczalnia Player – kino na życzenie
W katalogu znajduje się ok. 2500 tytułów, które można obejrzeć na życzenie w formule pay-per-view. Katalog prezentuje ogromną różnorodność gatunkową – od komedii, przez kino akcji, horrory, dramaty, dokumenty, romanse, science-ficton, po kino familijne i animacje. Ceny w „Wypożyczalni Player” zaczynają się już od 5 zł, a jej biblioteka stale się powiększa - każdy tydzień przynosi kolejne premiery! Do największych w ostatnim czasie można zaliczyć m.in.: “Minecraft”, “Vaiana 2”, “Sonic 3: Szybki jak błyskawica”, “Gladiator II”, “Venom 3: Ostatni taniec”, “Anora”, “Konklawe, “Heretic”, “Paddington w Peru”, czy “Dziewczyna z Igłą”.
Nowe pakiety są dostępne od 18 sierpnia. Jednocześnie wszyscy dotychczasowi subskrybenci, dostępnych wcześniej w sprzedaży, pakietów z reklamami** zachowują swoje aktualne warunki korzystania z serwisu. Mogą oni nadal cieszyć się swoim pakietem na dotychczasowych zasadach i przedłużać subskrypcję bez zmian.
Nowa kampania reklamowa
Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym para bohaterów zabiera widzów w podróż windą po piętrach budynku – analogicznie do poruszania się po różnych poziomach oferty Playera. Widzowie zobaczą:
-
Piętro z bezpłatną ofertą Playera z reklamami;
-
Piętro pakietów subskrypcyjnych z prapremierami, programami Extra oraz materiałami dedykowanymi, takimi jak „Top Model Icons”;
-
Piętro poświęcone „Wypożyczalni Player” z najgorętszymi hitami filmowymi.
Kampania marketingowa ma na celu zaproszenie widzów do korzystania z elastycznej oferty Playera oraz ułatwienie jej rozróżnienia poziomów – pomiędzy bezpłatnym dostępem z reklamami, pakietami subskrypcyjnymi, a „Wypożyczalnią Player”. W ramach promocji wykorzystane zostaną różne kanały komunikacji – media własne TVN Warner Bros. Discovery oraz media zewnętrzne. Spot i kreacje emitowane będą zarówno w telewizji, internecie i social mediach, jak i na nośnikach Digital OOH.
Wszystkie materiały kampanijne zostały stworzone przez dział kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery, a sam spot powstał w TVN XR Studio przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii rozszerzonej rzeczywistości. Za zakup mediów odpowiada agencja Sales&More.
Player to więcej niż serwis VOD – to nowoczesna odpowiedź na potrzeby współczesnych widzów telewizyjnych. Łączy wygodę, elastyczność i bogactwo polskiego kontentu z siłą klasycznej telewizji. Dzięki ofercie bez opłat każdy może wejść do świata Playera i mieć dostęp do najlepszych treści telewizyjnych. A wybór pakietów sprawia, że każdy użytkownik znajdzie tu coś dla siebie.
*Pakiety dostępne w ofercie od 18 sierpnia 2025: Player (bez reklam) - 30 dni, Player (bez reklam) - 365 dni, Player (bez reklam) z sercem, Player (bez reklam) + LIVE TV, Player (bez reklam) + CANAL+ Super Sport, Player (bez reklam) + CANAL+ Super Sport + Eleven Sports, CANAL+ Super Sport, CANAL+ Super Sport + Eleven Sports. W ofercie dostępny jest też pakiet LIVE TV, który od teraz można nie tylko dokupić do pakietów Player, ale także zakupić osobno.
** Pakiety niedostępne w sprzedaży dla nowych klientów od 18 sierpnia 2025: Player (z reklamami) - 30 dni, Player (z reklamami) - 365 dni, Player (z reklamami) z sercem, Player (z reklamami) + LIVE TV, Player (z reklamami) + CANAL+ Super Sport, Player (z reklamami) + CANAL+ Super Sport + Eleven Sports.