Skip to main content

PLAYER otwiera nowy rozdział – wyjątkowe treści, ulubione tytuły i uproszczona oferta

18 sierpnia 2025

Player – jeden z najchętniej wybieranych polskich serwisów VOD z najbardziej uniwersalną ofertą na rynku – otwiera w sierpniu nowy rozdział i wprowadza zmiany, które redefiniują sposób korzystania z telewizji online. Platforma stanowi doskonałe przedłużenie klasycznego doświadczenia telewizyjnego, łącząc jego najlepsze cechy z nowoczesnym streamingiem. Uproszczona oferta oraz dedykowane wersje znanych i lubianych formatów, a także programy specjalne, takie jak „Top Model Icons” to dopiero początek ofensywy Playera. Już 18 sierpnia rusza nowa kampania promująca serwis.    

Player to, po prostu, telewizja po Twojemu. Oferuje ekskluzywny dostęp do najpełniejszej na rynku biblioteki bieżących i archiwalnych programów telewizyjnych z rodziny TVN, ulubionych stacji telewizyjnych, a także kanałów i tytułów programowych innych nadawców – w formule na życzenie, czyli wtedy, gdy użytkownikom wygodnie i na urządzeniu, które wybiorą. To idealna propozycja dla fanów polskiego kontentu rozrywkowego i seriali, ale także dla tych, którzy chcą obejrzeć kinowe hity bez czekania, zaraz po premierze kinowej. 

Materiały specjalne – online tylko w Playerze 

W Playerze będzie można obejrzeć odcinki specjalne i dedykowane wersje ulubionych programów telewizyjnych, których nie będzie nigdzie indziej. Jedna z takich propozycji zadebiutuje już 20 sierpnia – będzie to „Top Model Icons”, w którym sześć uczestniczek poprzednich edycji programu opowie o swojej drodze do sukcesu. 

Na użytkowników Playera czekają też wyjątkowe programy w wersji „Extra”. Są to hity TVN, których odcinki zostały poszerzone o nieemitowane na antenie fragmenty. W tej formule subskrybenci po raz pierwszy zobaczą „Ślub od pierwszego wejrzenia”, „MasterChef”i „Afrykę Express” oraz tradycyjnie nowy sezon „Kuby Wojewódzkiego”.  

Prapremiery w Playerze – obejrzyj swoje ulubione seriale wcześniej niż w  TV 

Od września nowe odcinki serialu „Szpital Św. Anny” będą dostępne w serwisie przed emisją w telewizji. To świetna wiadomość dla fanów tytułu, który do tej pory pojawiał się równolegle z emisją w telewizji.  Prapremiery obejmą również: „Kuchenne rewolucje”, „Kobietę na krańcu świata”, „Ugotowanych", „Detektywów”, „Na Wspólnej” i „Ukrytą prawdę”. Ofertę prapremier Playera wzbogacą także wybrane tytuły z kanałów tematycznych – TVN Style, TVN Turbo i TTV.  

Coś dla koneserów kina: Wypożyczalnia Player 

Silnym punktem oferty pozostaje „Wypożyczalnia Player” – bogata biblioteka filmowa dostępna w modelu pay-per-view (jednorazowa opłata za dostęp do tytułu bez konieczności zawierania subskrypcji). Użytkownicy mają do dyspozycji ok. 2500 filmów. A liczba ta cały czas rośnie. 

Przejrzysta i intuicyjna oferta  

Player wprowadza intuicyjny podział oferty pakietów, który pozwala użytkownikom wybrać idealnie dopasowany do własnych potrzeb sposób korzystania z platformy. 

1. Oglądanie z reklamami – bez opłat 

To, co najlepsze w klasycznej telewizji – bez opłat, z reklamami. Player oferuje możliwość oglądania na żywo wybranych stacji telewizyjnych oraz 22 kanały nowej generacji (FAST). W bezpłatnej formule VOD użytkownicy znajdą również uwielbianą, bogatą bibliotekę seriali, filmów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów. Oferta bezpłatna Playera sprawia, że jest to jedna z najbardziej dostępnych i różnorodnych usług na rynku.  

2. Pakiety bez reklam – pełna swoboda oglądania 

W pakietach Player (bez reklam)* – dostępnych niezmiennie już od 25 zł miesięcznie – użytkownicy zyskują dostęp do najpełniejszej na rynku biblioteki treści z grupy TVN – bez ograniczeń czasowych i bez reklam. Dodatkowo w pakietach Player znajdują się także prapremiery wybranych programów i seriali, odcinki specjalne (Extra), najpopularniejsze telewizyjne kanały liniowe oraz 22 kanały nowej generacji.  

Player staje się jeszcze bardziej elastyczny. W nowej ofercie jest też pakiet LIVE TV, który dotychczas dostępny był jedynie jako dodatek do pakietów Player. Od teraz można go także zakupić osobno. Jest to fantastyczna wiadomość dla wszystkich, którzy chcą oglądać stacje telewizyjne na własnych zasadach, gdyż LIVE TV zapewnia jeszcze większy wybór kanałów TV na żywo, m.in. TVN24, TVN24 BiS, Eurosport 1 i 2, Discovery, CNN, TLC.  

3. Wypożyczalnia Player – kino na życzenie 

W katalogu znajduje się ok. 2500 tytułów, które można obejrzeć na życzenie w formule pay-per-view. Katalog prezentuje ogromną różnorodność gatunkową – od komedii, przez kino akcji, horrory, dramaty, dokumenty, romanse, science-ficton, po kino familijne i animacje. Ceny w „Wypożyczalni Player” zaczynają się już od 5 zł, a jej biblioteka stale się powiększa - każdy tydzień przynosi kolejne premiery! Do największych w ostatnim czasie można zaliczyć m.in.: “Minecraft”, “Vaiana 2”, “Sonic 3: Szybki jak błyskawica”, “Gladiator II”, “Venom 3: Ostatni taniec”, “Anora”, “Konklawe, “Heretic”,  “Paddington w Peru”, czy “Dziewczyna z Igłą”.  

Nowe pakiety są dostępne od 18 sierpnia. Jednocześnie wszyscy dotychczasowi subskrybenci, dostępnych wcześniej w sprzedaży, pakietów z reklamami** zachowują swoje aktualne warunki korzystania z serwisu. Mogą oni nadal cieszyć się swoim pakietem na dotychczasowych zasadach i przedłużać subskrypcję bez zmian.  

Nowa kampania reklamowa 

Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym para bohaterów zabiera widzów w podróż windą po piętrach budynku – analogicznie do poruszania się po różnych poziomach oferty Playera. Widzowie zobaczą:  

  • Piętro z bezpłatną ofertą Playera z reklamami; 

  • Piętro pakietów subskrypcyjnych z prapremierami, programami Extra oraz materiałami dedykowanymi, takimi jak „Top Model Icons”; 

  • Piętro poświęcone „Wypożyczalni Player” z najgorętszymi hitami filmowymi. 

Kampania marketingowa ma na celu zaproszenie widzów do korzystania z elastycznej oferty Playera oraz ułatwienie jej rozróżnienia poziomów  – pomiędzy bezpłatnym dostępem z reklamami, pakietami subskrypcyjnymi, a „Wypożyczalnią Player”. W ramach promocji wykorzystane zostaną różne kanały komunikacji – media własne TVN Warner Bros. Discovery oraz media zewnętrzne. Spot i kreacje emitowane będą zarówno w telewizji, internecie i social mediach, jak i na nośnikach Digital OOH. 

Wszystkie materiały kampanijne zostały stworzone przez dział kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery, a sam spot powstał w TVN XR Studio przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii rozszerzonej rzeczywistości. Za zakup mediów odpowiada agencja Sales&More.  

Player to więcej niż serwis VOD – to nowoczesna odpowiedź na potrzeby współczesnych widzów telewizyjnych. Łączy wygodę, elastyczność i bogactwo polskiego kontentu z siłą klasycznej telewizji. Dzięki ofercie bez opłat każdy może wejść do świata Playera i mieć dostęp do najlepszych treści telewizyjnych. A wybór pakietów sprawia, że każdy użytkownik znajdzie tu coś dla siebie. 

*Pakiety dostępne w ofercie od 18 sierpnia 2025: Player (bez reklam) - 30 dni, Player (bez reklam) - 365 dni, Player (bez reklam) z sercem, Player (bez reklam) + LIVE TV, Player (bez reklam) + CANAL+ Super Sport, Player (bez reklam) + CANAL+ Super Sport + Eleven Sports, CANAL+ Super Sport, CANAL+ Super Sport + Eleven Sports. W ofercie dostępny jest też pakiet LIVE TV, który od teraz można nie tylko dokupić do pakietów Player, ale także zakupić osobno.  

** Pakiety niedostępne w sprzedaży dla nowych klientów od 18 sierpnia 2025: Player (z reklamami) - 30 dni, Player (z reklamami) - 365 dni, Player (z reklamami) z sercem, Player (z reklamami) + LIVE TV, Player (z reklamami) + CANAL+ Super Sport, Player (z reklamami) + CANAL+ Super Sport + Eleven Sports.  

Najnowsze wiadomości

03/10/2025

„Scheda”: finałowy odcinek już w HBO Max. Zniknięcie, sekrety i ostatnia rozgrywka

W siódmym odcinku „Schedy” stawka staje się wyższa niż kiedykolwiek. Zniknięcie Mai rzuca rodzinę Mrozów w desperackie poszukiwania i zmusza ich do konfrontacji z konsekwencjami dawnych decyzji. Maciek boi się o życie córki, Paweł staje przed moralnym dylematem, a Hanka odkrywa, że żadne kłamstwo nie pozostaje bez śladu.

03/10/2025

TVN Style w październiku z nową energią!

Październik w TVN Style to ogromna dawka mocy i inspiracji. Każdy znajdzie tu coś dla siebie - od podróży i metamorfoz wnętrz, przez porządkowanie domu i życia, aż po rozmowy o starzeniu się i kobiecej przedsiębiorczości. 

03/10/2025

Anatolij Kaszpirowski wraca do Polski po 25-latach! Ruszają prace nad nowym filmem dokumentalnym dla HBO Max

Adin, dwa, tri – już wkrótce Anatolij Kaszpirowski, jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci lat 90-tych, ponownie odwiedzi Polskę. To jego pierwsza oficjalna wizyta w kraju nad Wisłą od ponad 25 lat! Najbardziej znany, a zarazem kontrowersyjny uzdrowiciel z Europy Wschodniej został zaproszony przez firmę produkcyjną Silver Frame, która na zlecenie HBO Max pracuje nad filmem dokumentalnym o jego fenomenie.  

03/10/2025

"Kobieta na krańcu świata": Odcinek 5 - Peru

Z jednej strony Machu Picchu, tajemnicze linie w Nazca i jezioro Titicaca, z drugiej – dzielnice Limy, w których ludzie żyją w bardzo trudnych warunkach. Obraz Peru to mozaika skrajności, z których nie wszystkie trafiają do folderów turystycznych. Obecnie kraj wyprzedza Kolumbię w produkcji kokainy i stał się narko-państwem z wysokim poziomem przestępczości. W tym chaosie, walki o bycie silniejszym, Martyna poznaje Maricarmen Silvę - byłą solistkę Baletu Miejskiego Limy.

03/10/2025

„Pogromcy chaosu”: 55 metrów kwadratowych i rock’n’roll

Aga i Dorota trafiają do 55-metrowego lokum Roberta i Agnieszki. Kiedyś para chętnie bywała na rockowych koncertach i zlotach motocyklowych – dziś skupiają się na życiu rodzinnym i swoich wspaniałych córeczkach. Chcą, aby ich mieszkanie miało niepowtarzalny charakter, ale jednocześnie było funkcjonalne i dobrze zorganizowane.

03/10/2025

"Afryka Express": Odcinek 5 - Bilety do Kenii!

W piątym odcinku uczestnicy wyruszą w najdzikszy i najmniej uczęszczany zakątek Tanzanii. Co oznacza jeszcze większe trudności w znalezieniu noclegu czy organizacji transportu. Stawka będzie wysoka - trzy podwójne bilety do Kenii, czyli gwarancja immunitetu i awansu do kolejnego etapu wyścigu! Jaką strategię obiorą uczestnicy - będą liczyć na swój czar, siłę perswazji czy szczęśliwy los?

03/10/2025

„Unboxing – Wielkie Otwarcie” – pierwszy odcinek już jutro!

  Już w sobotę, 4 października o godz. 17:20, widzowie TVN będą mogli zobaczyć premierowy odcinek drugiego sezonu programu „Unboxing – Wielkie Otwarcie”. Prowadzący Damian Michałowski ponownie wyruszy w pełną emocji podróż po Polsce. Partnerem programu, tak jak w poprzedniej edycji, będzie Amazon.

03/10/2025

Mikołaj Roznerski i Julia "Maffashion" Kuczyńska gośćmi 5. odcinka "MasterChefa"!

Tego jeszcze w MasterChefie nie było – odcinek zacznie się od świętowania! W kuchni rozbrzmi głośne „Sto lat”, bo urodziny obchodzi sam Michel Moran. Radość, śmiech i muzyka wypełnią studio, ale już chwilę później atmosfera zmieni się – nadchodzi czas na kolejne kulinarne wyzwania.

02/10/2025

Czas na prawdziwy motoryzacyjny pojedynek! "Moto Kombat" już od 5 października w TVN Turbo!

Czy chińskie samochody mogą stanąć do walki z uznanymi markami motoryzacyjnymi z Europy? Już 5 października o godz. 15:00 na antenie TVN Turbo widzowie zobaczą premierowy odcinek programu "Moto Kombat". Prowadzący - Sebastian „Kickster” Kraszewski i Łukasz Bąk sprawdzą, kto tak naprawdę rządzi na drodze.

02/10/2025

"Dzień Dobry TVN" liderem programów porannych

Trwają obchody jubileuszu "Dzień Dobry TVN".  Powodów do świętowania jest jednak znacznie więcej. Program pozostaje najchętniej oglądanym formatem porannym, a pod względem wyników oglądalności znacząco zwiększa przewagę nad konkurencją. 

02/10/2025

"Kuchenne rewolucje" w Mysłowicach!

W Mysłowicach na Śląsku Pizzerię „La Farina” prowadzi Wiola. Gdzie leży problem, skoro dookoła bloki i duże osiedla a przed lokalem tłumy? Czemu dobre chęci właścicielki nie wystarczyły do osiągnięcia sukcesu? Co, kiedy rozum jedno, serce drugie, a ego trzecie? 

02/10/2025

„Ślub od pierwszego wejrzenia” z rekordowym wynikiem – program liderem we wrześniu i w swoim paśmie

Program „Ślub od pierwszego wejrzenia” nie zwalnia tempa i konsekwentnie umacnia swoją pozycję w jesiennej ramówce. Piąty odcinek, wyemitowany 30 września, osiągnął rekordowe wyniki – 17,01% udziału w grupie 20–54 oraz 17,91% w grupie 16–49. To najlepszy rezultat sezonu, który potwierdza, że format przyciąga przed ekrany szeroką widownię.

01/10/2025

TVN Warner Bros. Discovery liderem oglądalności we wrześniu 2025 r.

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce. Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,7%. Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie ponad 8,8%. „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie prawie 10,6% w grupie komercyjnej w dni robocze i ponad 11,1% w weekendy. W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 22,1% w widowni komercyjnej oraz prawie 20,6% w grupie wszystkich widzów. Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie blisko 3,2% w grupie komercyjnej. We wrześniu 2025 roku portal tvn24.pl odwiedziło 8,9 mln użytkowników miesięcznie, zajmując tym samym pierwsze miejsce w rankingu stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce. Nowy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia" zanotował rekordowy udział przekraczający 14,3% w widowni komercyjnej, a odcinek z 30 września osiągnął udział na poziomie ponad 17% w grupie 20-54. Inne jesienne nowości również zdominowały swoje pasma antenowe – program „The Floor" zanotował średni udział na poziomie 10,8% w grupie komercyjnej, „Szpital Św. Anny" przyciągnął średnio ponad pół miliona widzów z udziałem 9,1%, a nowy sezon „Idź na całość" w TTV objął pozycję lidera w swoim paśmie ze średnim udziałem na poziomie 6,4% w grupie 20-54. TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie 0,4% w widowni komercyjnej.

01/10/2025

"Szpital św. Anny" bezkonkurencyjny!

"Szpital św. Anny" zyskał już ogromne grono wiernych fanów! Premierowe odcinki drugiego sezonu, emitowane od września, dają TVN pozycję niekwestionowanego lidera pasma w obu grupach komercyjnych! Natomiast w serwisie Player.pl produkcja jest najchętniej oglądanym serialem!

01/10/2025

Zobacz jesienny spot wizerunkowy TVN Style!

TVN Style wita jesień nowym spotem wizerunkowym. Dorota Szelągowska, Agnieszka Witkowska, Marta Klepka, Filomena Frydel-Adamczyk oraz Krzysztof Miruć zapowiadają w nim swoje programy, które tworzą jesienną ramówkę stacji.