Skip to main content

PLATFORMA STREAMINGOWA MAX JUŻ W CZERWCU W POLSCE

21 marca 2024

Serwis streamingowy Max zadebiutuje w Polsce już w czerwcu tego roku. Unikatowa platforma streamingowa  zaoferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych. 17 czerwca w serwisie premierę będzie mieć wyczekiwany drugi sezon serialu "Ród Smoka". Start serwisu Max w Polsce będzie największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku. To także największa premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.

Już w czerwcu platforma Max zapewni użytkownikom niespotykane emocje. Na jej szeroką i jedyną w swoim rodzaju ofertę programową będą składać się seriale, filmy pokazywane wkrótce po premierach kinowych, produkcje dokumentalne oraz kultowe programy telewizyjne i międzynarodowe wydarzenia sportowe. Max zapewni subskrybentom ponad dwukrotnie większą bibliotekę treści w porównaniu z HBO Max. Serwis streamingowy zaoferuje użytkownikom także dostęp do najpopularniejszych kanałów telewizyjnych w różnych kategoriach tematycznych, w tym do kluczowych lokalnych i globalnych stacji newsowych – TVN24 i CNN.

"Ogromnie się cieszę mogąc podzielić się ekscytującą informacją, że wejście Max na polski rynek nastąpi już w czerwcu. Max będzie platformą, na której użytkownicy znajdą niezrównaną bibliotekę treści – najlepsze światowe i polskie filmy oraz seriale. Mam nadzieję, że dostarczą one naszym widzom mnóstwo rozrywki, niezapomniane emocje i wzruszenia. Max otwiera również przed całą branżą, w tym rynkiem reklamy i dystrybucji, nowe możliwości współpracy. Na tę chwilę czekaliśmy 2 lata. Jest to ważny krok na drodze rozwoju naszych platform streamingowych. Staramy się, by były one jak najlepiej dopasowane do potrzeb i gustów naszych widzów. To także nowy rozdział w obszarze inwestycji Warner Bros. Discovery w Polsce w najlepsze treści lokalne. Chcemy stać się platformą pierwszego wyboru, na której każdy odbiorca znajdzie dla siebie niezliczone tytuły filmowe, dokumentalne, serialowe, telewizyjne, a ponadto sport, informacje i programy dla dzieci" – mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN. 

Na części europejskich rynków Max będzie dostępny już 21 maja, między innymi w państwach skandynawskich, Europy Środkowo-Wschodniej czy Półwyspu Iberyjskiego. Po zakończeniu procesu uruchomienia platformy w Europie, Max będzie dostępny w 25 krajach w regionie. Globalny zasięg serwisu Max obejmie łącznie 65 państw i terytoriów. 

Platforma została starannie zaprojektowana tak, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa, stabilności i łatwości w użytkowaniu, ale również umożliwić subskrybentom korzystanie z opcji personalizacji, które pozwalają dostosować Max do indywidualnych preferencji użytkowników. 

"W Max stworzymy przestrzeń, w której każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. Głęboko wierzę w to, że Max będzie inspirować i angażować użytkowników w Polsce, tak, jak z sukcesem robi to w USA i Ameryce Łacińskiej. Jesteśmy na progu czegoś wielkiego – unikatowego połączenia naszych najważniejszych marek, czyli HBO, Warner Bros. oraz uniwersum DC, z najpopularniejszymi wśród widzów produkcjami lokalnymi. Max to wyjątkowa oferta dostępna zarówno w formie “na żądanie”, jak i kanałów linearnych. Max będzie niezrównany pod względem contentowym i bardzo konkurencyjny cenowo" – podkreśla Maciej Gozdowski, Group Vice President – Streaming w TVN Warner Bros. Discovery.

Na platformie Max, już 17 czerwca, zadebiutuje długo oczekiwany drugi sezon serialu HBO Original “Ród Smoka”. Subskrybenci Max zyskają dostęp do najwyższej jakości rozrywki – filmów takich jak: “Barbie”, “Aquaman i Zaginione Królestwo” czy “Wonka”, a także oryginalnych produkcji HBO – “Detektyw: Kraina nocy”, “Reżim”, “Sympatyk” czy premierowy drugi sezon serialu “Przeklęty: Życie i śmierć Roberta Dursta”. W przyszłości na platformie pojawią się także wyczekiwane seriale Max Original takie jak drugi sezon “Odwilży” Xaverego Żuławskiego czy “Pingwin” oraz film “Diuna: Część Druga”. 

Max to także miejsce dla wielbicieli fascynujących i często kontrowersyjnych produkcji dokumentalnych. Jeszcze w tym roku w serwisie zadebiutują polskie dokumenty Max Original – „Król Zanzibaru”, „Łowcy skór” czy „Hope” Martyny Wojciechowskiej. Max w Polsce pracuje także nad dwoma nowymi produkcjami serialowymi, do których zdjęcia rozpoczną się już wkrótce.  

Na platformie Max będzie można zobaczyć każdy moment najważniejszego wydarzenia sportowego tego roku, czyli Letnich Igrzysk Olimpijskich Paris 2024. To wydarzenie przyciąga przed ekrany setki milionów ludzi z całego świata i cieszy się najwyższym zainteresowaniem kibiców wielu dyscyplin sportowych niemal wszystkich państw na świecie. Będzie to pierwsze tak spektakularne wydarzenie sportowe, do transmisji którego dostęp będą mieli wszyscy subskrybenci platformy Max. 

Użytkownicy w Polsce będą mogli uzyskać dostęp do najlepszych treści także w modelu AdLite – w bardzo korzystnej cenie połączonej z ograniczoną liczbą reklam.  

"Wprowadzenie pakietu z reklamami w Max to wyraz naszego zobowiązania do tworzenia innowacji w każdym obszarze działalności, w tym także w zakresie produktu reklamowego. Rozległe doświadczenia związane z Ad Lite wynieśliśmy z Playera, w którym ten model z powodzeniem funkcjonuje od kilku lat. Wprowadzamy nowe rozwiązania technologiczne, które pierwszy raz umożliwią reklamodawcom komunikację przy różnorodnych treściach wysokiej jakości, które nigdy wcześniej nie były dostępne w modelu reklamowym. Kompletny ekosystem streamingowy TVN Warner Bros. Discovery będzie bezprecedensowy na polskim rynku i umożliwi emisję reklam na jeszcze większą skalę przy najlepszym lokalnym i światowym contencie. Z perspektywy naszego produktu reklamowego, jest to kolejna przełomowa innowacja produktowa po wprowadzeniu DAI, Ad_Auction, kanałów nowej generacji FAST i oferty BVOD. Rewolucja na rynku reklamy wideo staje się faktem" – mówi Dorota Żurkowska, Senior Group Vice President – Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

Oferta pakietowa Max będzie konkurencyjna i wyróżni się dostosowaniem do potrzeb odbiorców. W Polsce Max zaoferuje trzy różne pakiety, z możliwością wykupienia subskrypcji miesięcznej lub rocznej oraz pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport” za miesięczną opłatą. Dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 będzie obejmował wszystkie pakiety, co oznacza, że każdy użytkownik platformy uzyska pełny dostęp do najlepszych relacji z największego święta sportu. Pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport” będzie mógł dokupić każdy użytkownik subskrybujący platformę. Kanały i treści dostępne na żywo w ramach każdego z pakietów mogą zawierać reklamy.  

Pakiet podstawowy:  

  • Cechuje go bardziej przystępna cena, a więc większa dostępność najwyższej jakości treści przy ograniczonej liczbie reklam. Taka usługa znana jest już polskim użytkownikom Playera, który jest lokalnym pionierem w zastosowaniu rozwiązań łączących tańsze subskrypcje z limitowaną liczbą wyświetlanych reklam.
  • Oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
  • Jakość Full HD. 

Pakiet Standard:  

  • Oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie. 
  • Jakość Full HD. 
  • Możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je offline. 
  • Dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam.

Pakiet Premium:

  • Najlepsze doświadczenie oglądania seriali, filmów i programów. 
  • Oglądanie seriali, filmów i programów na czterech obsługiwanych urządzeniach jednocześnie. 
  • Jakość Full HD lub 4K, dźwięk Dolby Atmos przy wybranych tytułach. 
  • Możliwość pobrania do 100 dostępnych tytułów, aby oglądać je offline. 
  • Dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam.  

Pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport”:  

  • Dostęp do bogatej biblioteki kanałów na żywo m.in. stacji informacyjnych – TVN24 i CNN, rozrywkowych – TVN, TVN7, dla dzieci – Cartoon Network i Cartoonito, a także sportowych – Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym tenisowych Wielkich Szlemów, Pucharu Świata w skokach narciarskich, Speedway Grand Prix, kolarskich wielkich tourów, wyścigu 24h Le Mans i wielu więcej.
  • Dostępny jako dodatek do każdego bazowego pakietu.
  • Oglądanie kanałów telewizyjnych i relacji sportowych na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie (w ramach możliwości pakietu bazowego). 

Kontakt

Joanna Lichosik - Białoń

HBO Max, HBO, Cinemax, TVN Style, HGTV, Discovery Channel, Discovery Historia, Discovery Science, Animal Planet, DTX, ID


Katarzyna Issat

Corporate Communication Senior Director


Małgorzata Dębińska

Corporate Communication Junior Manager


Najnowsze wiadomości

05/12/2025

HBO publikuje oficjalny zwiastun serialu HBO Original „Rycerz Siedmiu Królestw”. Premiera 19 stycznia

HBO opublikowało oficjalny zwiastun półgodzinnego serialu dramatycznego HBO Original  „Rycerz Siedmiu Królestw” podczas panelu na CCXP Brazil. Sześcioodcinkowa produkcja zadebiutuje w poniedziałek, 19 stycznia w HBO Max i na kanale HBO o godzinie 21:00. Nowe odcinki będą pojawiać się w serwisie i na kanale HBO co tydzień, aż do 23 lutego.

05/12/2025

Dwa nowe sezony „Hotelu Paradise” w przyszłym roku! Klaudia El Dursi i Edyta Zając prowadzącymi show

„Hotel Paradise” wraca ze zdwojoną siłą - nowa lokalizacja i dwie prowadzące zapowiadają ekscytujący rok pełen niespodzianek. Wiosną i jesienią przyszłego roku  widzowie ponownie przeniosą się do świata emocji, flirtu i rywalizacji… tym razem w sercu Tajlandii.

04/12/2025

„LEGO Masters. Kierunek Polska”: witajcie na Dolnym Śląsku!

W drugim odcinku nowej serii „LEGO Masters. Kierunek Polska” kamery programu zajrzą na pełen magii Dolny Śląsk. Do jakich budowli uczestników zainspiruje zachwycający Zamek Książ i pełny uroku Wałbrzych? Ich prace oceni gościnna jurorka – Malwina Wędzikowska.

04/12/2025

"Kuchenne rewolucje": Finał sezonu w Warszawie!

W roku 2020 wybory w Białorusi zostały po raz kolejny sfałszowane. Olga i Vasil, przeciwnicy reżimu, musieli uciekać ze swojego kraju, żeby uniknąć więzienia. Zostawili tam dwie dobrze prosperujące restauracje i cały majątek. 

03/12/2025

KUBA WOJEWÓDZKI – niekwestionowany król wtorkowych wieczorów!

Kolejny sezon „Kuby Wojewódzkiego” zakończył się w wielkim stylu! Od lat autorski talk-show najpopularniejszego showmana w Polsce jest obowiązkowym punktem ramówki TVN, a jego rosnąca popularność tylko potwierdza, że widzowie kochają odważne rozmowy oraz bezkompromisowy styl prowadzącego. Jesienna odsłona programu zgromadziła jeszcze większą widownię, umacniając pozycję stacji na pierwszym miejscu w paśmie i zostawiając konkurencję daleko w tyle!

03/12/2025

Puchar Świata w Wiśle w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze

Po zawodach w Norwegii, Szwecji i Finlandii rywalizacja w Pucharze Świata w skokach narciarskich przenosi się do Polski. Od czwartku czekają nas pasjonujące zawody na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle. Transmisje kwalifikacji i konkursów mężczyzn w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze, a zawodów kobiet w Eurosporcie 2, HBO Max i Playerze.

03/12/2025

"Dzień Dobry TVN" na czele programów porannych w listopadzie

Listopad należał do "Dzień Dobry TVN"! Program niezmiennie utrzymuje wysokie wyniki oglądalności i pozostaje ulubionym morning show widzów. 

02/12/2025

„Ślub od pierwszego wejrzenia” – finał sezonu już dziś o 21:35 w TVN

Przed uczestnikami „Ślubu od pierwszego wejrzenia” najważniejszy moment w całym eksperymencie. Dziś widzowie poznają odpowiedź na pytanie, które zaważy na przyszłości każdej z par: czy chcą pozostać w małżeństwie, czy jednak wybrać rozstanie. 

02/12/2025

"Skradzione dzieci" - historia, która wstrząsnęła Europą! Nowy film dokumentalny HBO Original od 12 grudnia w serwisie!

W 2024 roku świat obiegła historia bliźniaczek z Gruzji - Amy oraz Ano, które zostały rozdzielone tuż po narodzinach i po 19 latach odnalazły się przypadkiem, dzięki mediom społecznościowym. Ich spotkanie stało się symbolem tragedii tysięcy rodzin. Śledztwo dziennikarskie prowadzone przez Tamunę Museridze ujawniło mroczny proceder handlu noworodkami w Gruzji na niewyobrażalną skalę! Od czasów sowieckich co najmniej 100 tysięcy dzieci zostało nielegalnie sprzedanych i okradzionych z tożsamości, a to wszystko w kraju, który liczy jedynie 3,5 mln mieszkańców!

02/12/2025

Gala VIVA! PEOPLE POWER 2025! Już 3 grudnia w TVN!

Plebiscyt VIVA! PEOPLE POWER! powstał, by nagradzać wyjątkowych ludzi, zwracać uwagę na rzeczy ważne, a przede wszystkim na ich inicjatorów i twórców. By doceniać i promować sukcesy, pokazywać, że ludzie wciąż mają POWER i podkreślać, że zawsze i wszędzie NAJWAŻNIEJSZY JEST CZŁOWIEK.  Tegoroczną galę poprowadzą Damian Michałowski i Mateusz Hładki, a wieczór uświetnią występy gwiazd polskiej sceny muzycznej: Ewy Bem, Natalii Kukulskiej, Julii Wieniawy, Andrzeja Piasecznego oraz Kuby Badacha. Transmisję wydarzenia będzie można oglądać na żywo 3 grudnia o godz. 20:15 w TVN.  

01/12/2025

Jesień jest nasza! TVN Warner Bros. Discovery liderem jesiennej ramówki

W sezonie jesiennym TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce. Grupa i kanały TV: W okresie wrzesień–listopad 2025 r. Grupa TVN Warner Bros. Discovery zachowała pozycję lidera, osiągając 22,7% udziału w widowni komercyjnej. TVN pozostał najchętniej oglądaną stacją w grupie Big5 z udziałem 8,8% w widowni komercyjnej. W sezonie jesiennym kanał TVN Style całkowicie zdominował kategorię lifestyle z udziałem blisko 0,4%, a TVN Turbo objął prowadzenie w obszarze factual z udziałem blisko 0,7% w grupie komercyjnej. Programy rozrywkowe i lifestyle: "Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem 10,1% w dni robocze i 10,9% w weekendy w grupie komercyjnej. "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie ponad 15% w widowni komercyjnej. Teleturniej "The Floor" zdeklasował konkurencję, notując średni udział 11% i podnosząc wynik pasma o 56% rok do roku. Najchętniej oglądany odcinek zebrał aż 1,1 mln widzów. Świetne wyniki zanotowały również sprawdzone formaty: "Kuchenne rewolucje" z wzrostem rok do roku o 11% i średnim udziałem 13%, a "Kuba Wojewódzki" zanotował najlepszy sezon od 2019 roku z udziałem 12,9% w grupie komercyjnej. "Hotel Paradise" w swoim 11. sezonie osiągnął najlepsze wyniki od jesieni 2021 roku ze średnim udziałem 6,4%, co oznacza wzrost rok do roku o 20%. Serial "Szpital Św. Anny" zanotował średnią oglądalność na poziomie blisko 700 tys. widzów na odcinek z udziałem 10,1%, a "Bitwa o gości" cieszyła się udziałem 10%. Portfolio newsowe: TVN24 utrzymał pozycję lidera stacji newsowych z udziałem blisko 3% w grupie komercyjnej. "Fakty" były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce, osiągając łączny udział na poziomie 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,2% w grupie wszystkich widzów. Portal tvn24.pl był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce z wynikiem ponad 8,1 mln użytkowników miesięcznie.

01/12/2025

„Ej, Stara!”, to już finał sezonu!

W finałowym odcinku swojego programu Dorota Szelągowska poruszy temat starości.  Kiedy się ona zaczyna? Czy można się na nią przygotować? Czy musi być synonimem niemocy? Na te i wiele innych pytań Dorota poszuka odpowiedzi w najbardziej  sprawdzonym źródle - wśród seniorów.

01/12/2025

Drugi sezon serialu animowanego „Pora na przygodę: Fionna i Cake” już w HBO Max

Premierowy odcinek drugiego sezonu serialu animowanego Max Original „Pora na przygodę: Fionna i Cake” jest już dostępny do oglądania w serwisie HBO Max. Produkcja składa się z dziesięciu odcinków, które będą pojawiać się na platformie co czwartek. Finał serialu przewidziany jest na 29 stycznia. Zobacz oficjalny zwiastun!

01/12/2025

Czwarty sezon serialu HBO Original „Branża” zadebiutuje 12 stycznia

Czwarty sezon docenionego przez krytyków serialu HBO Original „Branża” zadebiutuje w poniedziałek, 12 stycznia w HBO Max i na kanale HBO o godzinie 20:00. Nowe odcinki ośmioodcinkowego sezonu będą pojawiać się w serwisie co tydzień, aż do 2 marca. Zobacz teaser serialu!

01/12/2025

„Unboxing – Wielkie Otwarcie”: znamy zwycięzców drugiego sezonu!

Po tygodniach emocjonującej rywalizacji, dwie najlepsze drużyny nowego sezonu programu „Unboxing – Wielkie Otwarcie” spotkały się w wielkim finale! Brodacze stanęli na wysokości zadania i pokonali Wojowników, zdobywając tym samym główną nagrodę – 50 tysięcy złotych!