Skip to main content

PLATFORMA STREAMINGOWA MAX JUŻ W CZERWCU W POLSCE

21 marca 2024

Serwis streamingowy Max zadebiutuje w Polsce już w czerwcu tego roku. Unikatowa platforma streamingowa  zaoferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych. 17 czerwca w serwisie premierę będzie mieć wyczekiwany drugi sezon serialu "Ród Smoka". Start serwisu Max w Polsce będzie największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku. To także największa premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.

Już w czerwcu platforma Max zapewni użytkownikom niespotykane emocje. Na jej szeroką i jedyną w swoim rodzaju ofertę programową będą składać się seriale, filmy pokazywane wkrótce po premierach kinowych, produkcje dokumentalne oraz kultowe programy telewizyjne i międzynarodowe wydarzenia sportowe. Max zapewni subskrybentom ponad dwukrotnie większą bibliotekę treści w porównaniu z HBO Max. Serwis streamingowy zaoferuje użytkownikom także dostęp do najpopularniejszych kanałów telewizyjnych w różnych kategoriach tematycznych, w tym do kluczowych lokalnych i globalnych stacji newsowych – TVN24 i CNN.

"Ogromnie się cieszę mogąc podzielić się ekscytującą informacją, że wejście Max na polski rynek nastąpi już w czerwcu. Max będzie platformą, na której użytkownicy znajdą niezrównaną bibliotekę treści – najlepsze światowe i polskie filmy oraz seriale. Mam nadzieję, że dostarczą one naszym widzom mnóstwo rozrywki, niezapomniane emocje i wzruszenia. Max otwiera również przed całą branżą, w tym rynkiem reklamy i dystrybucji, nowe możliwości współpracy. Na tę chwilę czekaliśmy 2 lata. Jest to ważny krok na drodze rozwoju naszych platform streamingowych. Staramy się, by były one jak najlepiej dopasowane do potrzeb i gustów naszych widzów. To także nowy rozdział w obszarze inwestycji Warner Bros. Discovery w Polsce w najlepsze treści lokalne. Chcemy stać się platformą pierwszego wyboru, na której każdy odbiorca znajdzie dla siebie niezliczone tytuły filmowe, dokumentalne, serialowe, telewizyjne, a ponadto sport, informacje i programy dla dzieci" – mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN. 

Na części europejskich rynków Max będzie dostępny już 21 maja, między innymi w państwach skandynawskich, Europy Środkowo-Wschodniej czy Półwyspu Iberyjskiego. Po zakończeniu procesu uruchomienia platformy w Europie, Max będzie dostępny w 25 krajach w regionie. Globalny zasięg serwisu Max obejmie łącznie 65 państw i terytoriów. 

Platforma została starannie zaprojektowana tak, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa, stabilności i łatwości w użytkowaniu, ale również umożliwić subskrybentom korzystanie z opcji personalizacji, które pozwalają dostosować Max do indywidualnych preferencji użytkowników. 

"W Max stworzymy przestrzeń, w której każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. Głęboko wierzę w to, że Max będzie inspirować i angażować użytkowników w Polsce, tak, jak z sukcesem robi to w USA i Ameryce Łacińskiej. Jesteśmy na progu czegoś wielkiego – unikatowego połączenia naszych najważniejszych marek, czyli HBO, Warner Bros. oraz uniwersum DC, z najpopularniejszymi wśród widzów produkcjami lokalnymi. Max to wyjątkowa oferta dostępna zarówno w formie “na żądanie”, jak i kanałów linearnych. Max będzie niezrównany pod względem contentowym i bardzo konkurencyjny cenowo" – podkreśla Maciej Gozdowski, Group Vice President – Streaming w TVN Warner Bros. Discovery.

Na platformie Max, już 17 czerwca, zadebiutuje długo oczekiwany drugi sezon serialu HBO Original “Ród Smoka”. Subskrybenci Max zyskają dostęp do najwyższej jakości rozrywki – filmów takich jak: “Barbie”, “Aquaman i Zaginione Królestwo” czy “Wonka”, a także oryginalnych produkcji HBO – “Detektyw: Kraina nocy”, “Reżim”, “Sympatyk” czy premierowy drugi sezon serialu “Przeklęty: Życie i śmierć Roberta Dursta”. W przyszłości na platformie pojawią się także wyczekiwane seriale Max Original takie jak drugi sezon “Odwilży” Xaverego Żuławskiego czy “Pingwin” oraz film “Diuna: Część Druga”. 

Max to także miejsce dla wielbicieli fascynujących i często kontrowersyjnych produkcji dokumentalnych. Jeszcze w tym roku w serwisie zadebiutują polskie dokumenty Max Original – „Król Zanzibaru”, „Łowcy skór” czy „Hope” Martyny Wojciechowskiej. Max w Polsce pracuje także nad dwoma nowymi produkcjami serialowymi, do których zdjęcia rozpoczną się już wkrótce.  

Na platformie Max będzie można zobaczyć każdy moment najważniejszego wydarzenia sportowego tego roku, czyli Letnich Igrzysk Olimpijskich Paris 2024. To wydarzenie przyciąga przed ekrany setki milionów ludzi z całego świata i cieszy się najwyższym zainteresowaniem kibiców wielu dyscyplin sportowych niemal wszystkich państw na świecie. Będzie to pierwsze tak spektakularne wydarzenie sportowe, do transmisji którego dostęp będą mieli wszyscy subskrybenci platformy Max. 

Użytkownicy w Polsce będą mogli uzyskać dostęp do najlepszych treści także w modelu AdLite – w bardzo korzystnej cenie połączonej z ograniczoną liczbą reklam.  

"Wprowadzenie pakietu z reklamami w Max to wyraz naszego zobowiązania do tworzenia innowacji w każdym obszarze działalności, w tym także w zakresie produktu reklamowego. Rozległe doświadczenia związane z Ad Lite wynieśliśmy z Playera, w którym ten model z powodzeniem funkcjonuje od kilku lat. Wprowadzamy nowe rozwiązania technologiczne, które pierwszy raz umożliwią reklamodawcom komunikację przy różnorodnych treściach wysokiej jakości, które nigdy wcześniej nie były dostępne w modelu reklamowym. Kompletny ekosystem streamingowy TVN Warner Bros. Discovery będzie bezprecedensowy na polskim rynku i umożliwi emisję reklam na jeszcze większą skalę przy najlepszym lokalnym i światowym contencie. Z perspektywy naszego produktu reklamowego, jest to kolejna przełomowa innowacja produktowa po wprowadzeniu DAI, Ad_Auction, kanałów nowej generacji FAST i oferty BVOD. Rewolucja na rynku reklamy wideo staje się faktem" – mówi Dorota Żurkowska, Senior Group Vice President – Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

Oferta pakietowa Max będzie konkurencyjna i wyróżni się dostosowaniem do potrzeb odbiorców. W Polsce Max zaoferuje trzy różne pakiety, z możliwością wykupienia subskrypcji miesięcznej lub rocznej oraz pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport” za miesięczną opłatą. Dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 będzie obejmował wszystkie pakiety, co oznacza, że każdy użytkownik platformy uzyska pełny dostęp do najlepszych relacji z największego święta sportu. Pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport” będzie mógł dokupić każdy użytkownik subskrybujący platformę. Kanały i treści dostępne na żywo w ramach każdego z pakietów mogą zawierać reklamy.  

Pakiet podstawowy:  

  • Cechuje go bardziej przystępna cena, a więc większa dostępność najwyższej jakości treści przy ograniczonej liczbie reklam. Taka usługa znana jest już polskim użytkownikom Playera, który jest lokalnym pionierem w zastosowaniu rozwiązań łączących tańsze subskrypcje z limitowaną liczbą wyświetlanych reklam.
  • Oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
  • Jakość Full HD. 

Pakiet Standard:  

  • Oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie. 
  • Jakość Full HD. 
  • Możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je offline. 
  • Dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam.

Pakiet Premium:

  • Najlepsze doświadczenie oglądania seriali, filmów i programów. 
  • Oglądanie seriali, filmów i programów na czterech obsługiwanych urządzeniach jednocześnie. 
  • Jakość Full HD lub 4K, dźwięk Dolby Atmos przy wybranych tytułach. 
  • Możliwość pobrania do 100 dostępnych tytułów, aby oglądać je offline. 
  • Dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam.  

Pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport”:  

  • Dostęp do bogatej biblioteki kanałów na żywo m.in. stacji informacyjnych – TVN24 i CNN, rozrywkowych – TVN, TVN7, dla dzieci – Cartoon Network i Cartoonito, a także sportowych – Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym tenisowych Wielkich Szlemów, Pucharu Świata w skokach narciarskich, Speedway Grand Prix, kolarskich wielkich tourów, wyścigu 24h Le Mans i wielu więcej.
  • Dostępny jako dodatek do każdego bazowego pakietu.
  • Oglądanie kanałów telewizyjnych i relacji sportowych na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie (w ramach możliwości pakietu bazowego). 

Kontakt

Joanna Lichosik - Białoń

HBO Max, HBO, Cinemax, TVN Style, HGTV, Discovery Channel, Discovery Historia, Discovery Science, Animal Planet, DTX, ID


Katarzyna Issat

Corporate Communication Senior Director


Małgorzata Dębińska

Corporate Communication Junior Manager


Najnowsze wiadomości

02/12/2025

Gala VIVA! PEOPLE POWER 2025! Już 3 grudnia w TVN!

Plebiscyt VIVA! PEOPLE POWER! powstał, by nagradzać wyjątkowych ludzi, zwracać uwagę na rzeczy ważne, a przede wszystkim na ich inicjatorów i twórców. By doceniać i promować sukcesy, pokazywać, że ludzie wciąż mają POWER i podkreślać, że zawsze i wszędzie NAJWAŻNIEJSZY JEST CZŁOWIEK.  Tegoroczną galę poprowadzą Damian Michałowski i Mateusz Hładki, a wieczór uświetnią występy gwiazd polskiej sceny muzycznej: Ewy Bem, Natalii Kukulskiej, Julii Wieniawy, Andrzeja Piasecznego oraz Kuby Badacha. Transmisję wydarzenia będzie można oglądać na żywo 3 grudnia o godz. 20:15 w TVN.  

01/12/2025

Jesień jest nasza! TVN Warner Bros. Discovery liderem jesiennej ramówki

W sezonie jesiennym TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce. Grupa i kanały TV: W okresie wrzesień–listopad 2025 r. Grupa TVN Warner Bros. Discovery zachowała pozycję lidera, osiągając 22,7% udziału w widowni komercyjnej. TVN pozostał najchętniej oglądaną stacją w grupie Big5 z udziałem 8,8% w widowni komercyjnej. W sezonie jesiennym kanał TVN Style całkowicie zdominował kategorię lifestyle z udziałem blisko 0,4%, a TVN Turbo objął prowadzenie w obszarze factual z udziałem blisko 0,7% w grupie komercyjnej. Programy rozrywkowe i lifestyle: "Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem 10,1% w dni robocze i 10,9% w weekendy w grupie komercyjnej. "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie ponad 15% w widowni komercyjnej. Teleturniej "The Floor" zdeklasował konkurencję, notując średni udział 11% i podnosząc wynik pasma o 56% rok do roku. Najchętniej oglądany odcinek zebrał aż 1,1 mln widzów. Świetne wyniki zanotowały również sprawdzone formaty: "Kuchenne rewolucje" z wzrostem rok do roku o 11% i średnim udziałem 13%, a "Kuba Wojewódzki" zanotował najlepszy sezon od 2019 roku z udziałem 12,9% w grupie komercyjnej. "Hotel Paradise" w swoim 11. sezonie osiągnął najlepsze wyniki od jesieni 2021 roku ze średnim udziałem 6,4%, co oznacza wzrost rok do roku o 20%. Serial "Szpital Św. Anny" zanotował średnią oglądalność na poziomie blisko 700 tys. widzów na odcinek z udziałem 10,1%, a "Bitwa o gości" cieszyła się udziałem 10%. Portfolio newsowe: TVN24 utrzymał pozycję lidera stacji newsowych z udziałem blisko 3% w grupie komercyjnej. "Fakty" były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce, osiągając łączny udział na poziomie 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,2% w grupie wszystkich widzów. Portal tvn24.pl był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce z wynikiem ponad 8,1 mln użytkowników miesięcznie.

01/12/2025

„Ej, Stara!”, to już finał sezonu!

W finałowym odcinku swojego programu Dorota Szelągowska poruszy temat starości.  Kiedy się ona zaczyna? Czy można się na nią przygotować? Czy musi być synonimem niemocy? Na te i wiele innych pytań Dorota poszuka odpowiedzi w najbardziej  sprawdzonym źródle - wśród seniorów.

01/12/2025

Drugi sezon serialu animowanego „Pora na przygodę: Fionna i Cake” już w HBO Max

Premierowy odcinek drugiego sezonu serialu animowanego Max Original „Pora na przygodę: Fionna i Cake” jest już dostępny do oglądania w serwisie HBO Max. Produkcja składa się z dziesięciu odcinków, które będą pojawiać się na platformie co czwartek. Finał serialu przewidziany jest na 29 stycznia. Zobacz oficjalny zwiastun!

01/12/2025

Czwarty sezon serialu HBO Original „Branża” zadebiutuje 12 stycznia

Czwarty sezon docenionego przez krytyków serialu HBO Original „Branża” zadebiutuje w poniedziałek, 12 stycznia w HBO Max i na kanale HBO o godzinie 20:00. Nowe odcinki ośmioodcinkowego sezonu będą pojawiać się w serwisie co tydzień, aż do 2 marca. Zobacz teaser serialu!

01/12/2025

„Unboxing – Wielkie Otwarcie”: znamy zwycięzców drugiego sezonu!

Po tygodniach emocjonującej rywalizacji, dwie najlepsze drużyny nowego sezonu programu „Unboxing – Wielkie Otwarcie” spotkały się w wielkim finale! Brodacze stanęli na wysokości zadania i pokonali Wojowników, zdobywając tym samym główną nagrodę – 50 tysięcy złotych!

01/12/2025

Nowości w serwisie HBO Max 1 - 15 grudnia

W grudniu HBO Max prezentuje bogatą ofertę filmową. Od familijnych pozycji dla całej rodziny, które powoli wprowadzą świąteczny nastrój, po hollywoodzkie super produkcje z największymi gwiazdami współczesnego kina. "Ad Astra: Ku gwiazdom", "Hamlet", "Śniadanie na Plutonie", "Kung Fu Panda: Święta, święta i Po" i wiele innych filmowych hitów już w pierwszej połowie grudnia w HBO Max.  

01/12/2025

Obecność obowiązkowa! Premiera 2. sezonu „Bzikowersytetu Animków” w Cartoon Network i HBO Max.

Wszystko, co dobre, szybko się kończy – także wakacje. Nie ma jednak czego żałować, kiedy studiuje się na prestiżowej uczelni wyższej specjalizującej się w wygłupach! W drugim sezonie „Bzikowersytetu Animków”, rebootu kultowej animacji nagrodzonej Emmy, królik Kinio i króliczka Kinia wraz z resztą wesołej ferajny dadzą się ponieść kolejnym komediowym ambicjom. Premiera już dziś w Cartoon Network, a na platformie HBO Max – za tydzień, 8 grudnia.

29/11/2025

Agnieszka Chylińska i Maciej Maleńczuk gośćmi programu “Autentyczni”

„Autentyczni” to cykl spotkań, który na nowo definiuje pojęcie wywiadu. Tym razem gośćmi tego wyjątkowego formatu będą Agnieszka Chylińska i Maciej Maleńczuk. Premiera już 25 i 26 grudnia na antenie TVN.

28/11/2025

“Stalking Stop!” — nowa kampania społeczna HBO Max i Fundacji ITAKA

Co 10 kobieta w Polsce jest ofiarą stalkingu! *   Sprawę na policję zgłasza jedynie 1/5 pokrzywdzonych** Brak wiedzy i poczucie bezradności sprawiają, że wiele przypadków stalkingu nigdy nie wychodzi na jaw, a sprawcy pozostają bezkarni. To zjawisko może dotknąć każdego — kobiety i mężczyzn, osoby publiczne i anonimowe. Aby zwrócić uwagę na skalę problemu i realnie wesprzeć poszkodowanych, HBO Max wraz z Fundacją ITAKA rozpoczynają kampanię społeczno-edukacyjną „Stalking Stop!”. Inicjatywa towarzyszy premierze serialu dokumentalnego HBO Original „Zabić Miss”, opowiadającego historię Agnieszki Kotlarskiej, który zadebiutuje 17 grudnia.  

28/11/2025

Już jutro o 21:00 transmisja gali Strife MMA 16 w TVN Turbo!

W sobotę 29 listopada TVN Turbo stanie się centrum sportowych emocji. Wszystko to za sprawą gali Strife MMA 16. O godzinie 19:30 na kanale YouTube TVN Turbo rozpocznie się transmisja części wydarzenia. Najważniejsze pojedynki, w tym główna walka wieczoru, będą transmitowane na antenie kanału od godziny 21:00. Wydarzenie poprowadzi Izu Ugonoh.

27/11/2025

Poznajcie uczestników „LEGO Masters. Kierunek Polska 2”!

Już niebawem najbardziej kreatywne show powróci na antenę TVN! Poznajcie pełne pasji duety budowniczych, które zmierzą się w nadchodzącej edycji. Jest o co walczyć – na najlepszych czeka nagroda główna, czyli  tytuł mistrza LEGO Masters, 100 tysięcy złotych oraz komplety klocków LEGO o łącznej wartości 10 tysięcy złotych. Pierwszy odcinek nowego sezonu programu pojawi się w TVN już 30 listopada. Program oglądać można również w Playerze oraz na platformie HBO Max.

27/11/2025

Mietczyński i Naukowy Bełkot na gigancie. Wyjątkowa transmisja w sobotę na YouTube Eurosportu

Sobotni gigant kobiet w Copper Mountain transmitowany będzie nie tylko w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze, ale także na kanale youtube’owym stacji, gdzie skomentują go Bartłomiej Szczęśniak (Mietczyński) i Dawid Myśliwiec (Uwaga! Naukowy Bełkot). Początek o 17:45.

27/11/2025

Mam Talent pod choinkę!

Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas. Z tej okazji program „Mam Talent!” ma prezent dla widzów TVN – wyjątkowy odcinek specjalny!  Czeka nas wieczór pełen wzruszeń, emocji i uśmiechu. Ulubieni uczestnicy minionych edycji zaprezentują swoje talenty w bożonarodzeniowej odsłonie, tworząc widowisko pełne niepowtarzalnej atmosfery i ciepła. Emisja odcinka już 25 grudnia.

27/11/2025

"Kuchenne rewolucje" w Marklowicach Górnych!

Marklowice Górne to maleńka wieś leżąca przy granicy z Czechami. Pierwszą restauracją po stronie Polskiej jest Przystań na Kępce. Od nieco ponad dwóch lat prowadzi ją Patrycja, która od dziecka marzyła o własnej restauracji. Jednak w 2009 roku wyjechała do Szkocji i dopiero po powrocie zaczęła się je przygoda z gastronomią.