Nowy, międzynarodowy format twórców fenomenalnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” – „Stranded on Honeymoon Island” wiosną w TVN
Po ogromnym sukcesie programu „Stranded on Honeymoon Island”, zrealizowanego już w 10 krajach – po raz pierwszy wyemitowanego w Belgii, a następnie z powodzeniem adaptowanego m.in. w Wielkiej Brytanii, Australii, Holandii, Niemczech, Czechach i Szwecji – nadszedł czas na polską wersję.
Nowa, odważna i oryginalna formuła randkowa, stworzona przez kopenhaską firmę Snowman Productions – należącą do Seven.One Studios i odpowiedzialną za światowy fenomen „Ślub od pierwszego wejrzenia” – zadebiutuje wiosną w TVN pod tytułem „Skok na głęboką wodę”. To angażujący projekt, który poszerza portfolio stacji i potwierdza, że TVN konsekwentnie inwestuje w innowacyjne i emocjonalne formaty.
Polską wersję na zlecenie TVN Warner Bros. Discovery realizuje Golden Media Polska.
Jak wygląda format w praktyce
„Skok na głęboką wodę” (oryg. Stranded on Honeymoon Island) to odważny eksperyment społeczny, który stawia pytanie: czy dwoje ludzi dopasowanych przez ekspertów może zbudować prawdziwą więź w izolacji i w konfrontacji z siłami natury? Z dala od wygód i cywilizacji, w obliczu codziennych wyzwań - wszystkie maski stopniowo opadają.
Tytuł programu nie jest przypadkowy – pary dosłownie „skaczą na głęboką wodę”, podejmując decyzję o pozostawieniu wszystkiego za sobą i spędzeniu trzech tygodni z obcą osobą w całkowitym odosobnieniu. To przyspieszony sprawdzian relacji, w którym ujawniają się prawdziwe emocje, wartości i granice każdego z nich.
W programie bierze udział pięć par, które poznają swoich partnerów dopiero podczas intymnej ceremonii, w trakcie której wypowiadają osobiste przysięgi. Choć wcześniej mieli okazję spotkać się na speed datingu, nie wiedzą, kto ostatecznie zostanie dla nich wybrany. Zaraz po niej zostają wysłani na bezludną plażę, gdzie będą zdani wyłącznie na siebie.
Uczestnicy regularnie otrzymują skrzynię z podstawowymi produktami potrzebnymi do przetrwania, a także z niespodziankami. W każdej chwili mają możliwość odpalenia flary ratunkowej, sygnalizując tym samym chęć zakończenia swojego związku i opuszczenia programu.
Po zakończeniu wspólnego czasu pary rozstają się, by podjąć ostateczną decyzję – czy chcą wrócić do siebie, czy rozstać się na dobre.

Odpowiedź na samotność współczesnego świata
Świat przyspieszył, a ludzie – mimo większej niż kiedykolwiek liczby możliwości kontaktu – są coraz bardziej samotni. W Polsce 8 milionów osób to single, a 68% Polaków deklaruje, że odczuwa samotność.
Aplikacje randkowe zawodzą, relacje coraz częściej kończą się na krótkich rozmowach i „ghostingu”. „Skok na głęboką wodę” to próba powrotu do autentyczności – do tego, co w miłości najważniejsze: prawdziwego spotkania dwojga ludzi bez filtrów, telefonów i pośpiechu.
Zero social mediów. Zero rozpraszaczy. Zero wygód. Tylko dwoje dopasowanych do siebie ludzi – sam na sam, z dala od cywilizacji.
Program usuwa wszystko, co na co dzień zakłóca budowanie relacji – technologie, presję, oczekiwania. Pozwala, by prawda o relacji wyłoniła się szybciej i czytelniej. To format, który nie tylko wzrusza i zaskakuje, ale też inspiruje widzów do refleksji: czy potrafilibyśmy naprawdę być tylko we dwoje – bez całego współczesnego szumu?
„Skok na głęboką wodę” już wiosną w TVN.
