Skip to main content

Mocne otwarcie 2025 roku w TVN Bros. Discovery

6 lutego 2025

W styczniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery zdominowała konkurencję, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. 

  • W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery został liderem w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej średni udział grupy osiągnął poziom blisko 22,3%, a wśród wszystkich widzów 21,6%.  
  • Stacja TVN została liderem zestawienia Big5 w widowni komercyjnej z udziałem na poziomie blisko 8%, notując wzrost o 3,9% rok do roku. 
  • TVN24 utrzymał pozycję lidera wśród stacji newsowych w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie ponad 3,1%. 
  • „Fakty” niezmiennie utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych, osiągając 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,8% w grupie wszystkich widzów. 
  • Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce z udziałem na poziomie ponad 0,7% w widowni 20-54 oraz blisko 1,2% w grupie wszystkich widzów. Transmisja finałowego konkursu Turnieju Czterech Skoczni w Bischofshofen z dn. 6 stycznia 2025 r. przyciągnęła przed telewizory blisko 1,3 mln widzów. 
  • Kanał TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując udział na poziomie blisko 0,5% w widowni komercyjnej.  
  • W styczniu 2025 r. portale i strony internetowe TVN Warner Bros. Discovery dotarły do 44,8% wszystkich aktywnych internautów w Polsce.
  • Platformy Max i Player odwiedziło ponad 6 mln Realnych Użytkowników. 

TVN Warner Bros. Discovery liderem branży telewizyjnej w styczniu 2025 r. 

W styczniu 2025 r. TVN Warner Bros. Discovery zdominował branżę telewizyjną, osiągając pozycję lidera w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej grupa zanotowała udział na poziomie 22,3% oraz 21,6% wśród wszystkich widzów.  

Udział największych grup medialnych w styczniu 2025 r. 
w widowni komercyjnej 20-54

Stacja  Styczeń 2025 r.
 TVN Warner Bros. Discovery 22,34%
 Grupa Polsat 21,91%
 Grupa TVP 14,99%

Dane: 02:00-25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

W minionym miesiącu TVN został liderem zestawienia Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie blisko 8% w widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 3,9% rok do roku. Bardzo dobre wyniki zanotowała także stacja TVN7 z udziałem 3,7% w grupie widzów 20-54. 

Udział stacji Big5 w styczniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54 

Stacja  Styczeń 2025 r.
 TVN  7,98%
 Polsat  7,72%
 TVP2  4,64%
 TVP1  4,43%
 TVN7 3,74%

Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live  
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

- Styczniowe wyniki pokazują, że świetnie czujemy naszych widzów, a szerokie portfolio kanałów TVN zaspokaja ich różnorodne potrzeby. Od pełnych emocji i zaskoczeń programów takich, jak nowy sezon "Królowej Przetrwania", która zawładnęła rankingami oglądalności w styczniu, przez wciągające produkcje fabularne, po treści bliskie codziennemu życiu naszych odbiorców, czego najlepszym przykładem jest sukces TVN Style. W styczniu stacja nie tylko zdominowała rynek kanałów lifestyle, ale także zanotowała imponujący wzrost rok do roku. To pokazuje, że telewizja wciąż żyje i potrafi skutecznie odpowiadać na oczekiwania widzów w 2025 roku – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery

Początek roku potwierdził silną pozycję naszej oferty streamingowej. Użytkownicy Max chętnie sięgali po kolejne odcinki serialu „Lady Love”, czyli pierwszej polskiej produkcji od początku realizowanej pod marką Max Original. Nie zwalniamy tempa — w styczniu na platformie pojawiły się takie polskie produkcje jak nagradzany na festiwalach dokument „Drzewa Milczą”, kinowy przebój „Chłopi”, drugi sezon programu „Królowe przetrwania”, a pod koniec miesiąca odbyła się premiera długo wyczekiwanego serialu szpiegowskiego „Przesmyk”, którego historię nasi widzowie śledzą z zapartym tchem. Doskonałe wyniki oglądalności, zarówno na platformach streamingowych, jak i kanałów tematycznych, pokazują, że zróżnicowane portfolio TVN Warner Bros. Discovery trafia w gusta wszystkich widzów – zauważa Dorota Eberhardt, dyrektor programowa streamingu, kanałów nowej generacji i operacji programowych w TVN Warner Bros. Discovery

W minionym miesiącu programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 12 stycznia 2025 r., które w widowni komercyjnej zanotowało udział na poziomie 18,4%. Na drugim i trzecim miejscu uplasowały się transmisje Pucharu Świata w skokach narciarskich z dn. 6 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 12,5%) oraz 1 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 11,3%). 

W styczniu 2025 r. telewizyjne poranki zdominował program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który niezmiennie utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie ponad 10,6% w grupie komercyjnej oraz 8,3% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio 10,8% oraz 8,7%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym. 

Widzowie chętnie wybierali także stację TTV, której widownia stale rośnie. W styczniu 2025 r. w grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie ponad 1,9%, co oznacza wzrost o 7,8% rok do roku. W widowni komercyjnej stacja zanotowała udział na poziomie blisko 2,7%, czyli o 2,7% więcej niż w styczniu 2024 roku. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Zakup w ciemno” z 2 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 5,2%), „Express” z 6 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 5,6%) oraz „Express Extra” z 1 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 3,6%). 

Rekordowy wzrost oglądalności stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery 

W styczniu 2025 r. stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery po raz kolejny zanotowały imponujące wyniki. W minionym miesiącu „Fakty” niezmiennie utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na wszystkich kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – jego łączny udział osiągnął poziom 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,8% w grupie wszystkich widzów. 

W minionym miesiącu TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie ponad 3,1%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie blisko 5,3%.

Udział stacji newsowych w Polsce w styczniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54 

Stacja  Styczeń 2025 r.
 TVN24 3,12%
 Republika 2,74%
 Polsat News 0,96%
 TVP INFO 0,83%
 Wydarzenia24 0,76%

Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live  
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

Kanał TVN24 BiS również zanotował wysokie wyniki oglądalności. W styczniu 2025 r. stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,5% w grupie wszystkich widzów oraz ponad 0,3% w widowni komercyjnej. 

W minionym miesiącu portal tvn24.pl odwiedziło ponad 8,9 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 5,6 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem 2,4 mln odwiedzających. 

Polacy chętnie oglądają kanały Eurosport oraz TVN Style 

W styczniu 2025 r. Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej stacja zanotowała udział na poziomie ponad 0,7%, a w grupie wszystkich widzów blisko 1,2%. Największą popularnością cieszyła się transmisja skoków narciarskich, w tym konkursu Turnieju Czterech Skoczni w Bischofshofen z dn. 6 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 6,7%), która przyciągnęła przed telewizory blisko 1,3 mln widzów. Na drugim miejscu uplasował się Puchar Świat w skokach narciarskich mężczyzn w Oberstdorfie z dn. 26 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 6,8%) z wynikiem ponad 1,1 mln oglądających, a trzecie miejsce zajęły kwalifikacje do zawodów w Bischofshofen (SHR 20-54: 5,3%), które obejrzało prawie 1,1 mln odbiorców. Bardzo dobre wyniki osiągnął także kanał Eurosport 2, notując udział na poziomie ponad 0,1% w widowni komercyjnej oraz ponad 0,2% w grupie wszystkich widzów.   

W minionym miesiącu widzowie chętnie sięgali po programy z oferty TVN Style. Kanał zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W tej grupie stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,5% oraz ponad 0,3% wśród wszystkich widzów. Największą popularnością cieszyły wydania programów "Jestem z Polski" z dn. 19 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 1,02%), "Kuchenne rewolucje" z dn. 27 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 1,54%) oraz "Co słychać?" z dn. 27 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 1,1%).  

Sukces platform VOD Warner Bros. Discovery 

W minionym miesiącu platformy VOD należące do portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników. W styczniu 2025 r. serwisy Player i Max osiągnęły łączny wynik ponad 6 mln Realnych Użytkowników. Na platformie Max największą popularność zdobyły formaty takie jak „Lady Love”, „Królowe Przetrwania” oraz „It ends with us”. Użytkownicy Playera najchętniej sięgali po tytuły takie jak „Na wspólnej”, „Zapukaj do moich drzwi” oraz program „19+”. W newsowym serwisie streamingowym TVN24 GO użytkownicy najczęściej oglądali anteny TVN24 i TVN24 BiS. 

TVN Warner Bros. Discovery z doskonałymi wynikami w digitalu 

Styczeń 2025 r. to także imponujące wyniki internetowego ekosystemu grupy medialnej. W minionym miesiącu portale i strony internetowe TVN Warner Bros. Discovery zostały odwiedzone przez ponad 13,3 mln użytkowników, czyli aż 44,8% wszystkich aktywnych internautów w Polsce. Najchętniej odwiedzanym portalem w portfolio grupy pozostaje TVN24.pl, który w styczniu 2025 r. zanotował dotarcie na poziomie 30%. W minionym miesiącu zasięg platformy Max osiągnął poziom blisko 13%, a serwisu Player 8,7%.

Kontakt

Katarzyna Danił

Corporate Communications Senior Specialist


Katarzyna Issat

Corporate Communications Senior Director


Najnowsze wiadomości

07/12/2025

Paulina Krupińska-Karpiel nową prowadzącą „Mam Talent!”

Już tej wiosny na antenie TVN pojawi się 17. edycja programu „Mam Talent!”. W roli prowadzącej dołączy do niej Paulina Krupińska-Karpiel! Program poprowadzi w duecie z Janem Pirowskim.

06/12/2025

Informacja prasowa dotyczącą transakcji ogłoszonej przez Netflix i Warner Bros. Discovery

Szanowni Państwo, W załączeniu przesyłamy polską wersję komunikatu prasowego, dotyczącego transakcji ogłoszonej wczoraj przez Netflix i Warner Bros. Discovery. Z poważaniem,Biuro Prasowe Warner Bros. Discovery w Polsce   NETFLIX PRZEJMIE WARNER BROS. PO WYODRĘBNIENIU DZIAŁALNOŚCI DISCOVERY GLOBAL ZA ŁĄCZNĄ WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA WYNOSZĄCĄ 82,7 MILIARDA DOLARÓW AMERYKAŃSKICH. (wartość kapitału własnego w wysokości 72 miliardów dolarów amerykańskich) Transakcja połączy bogatą bibliotekę i kultowe marki należące do Warner Bros. z Netflixem, wiodącą usługą rozrywkową, tworząc wyjątkową ofertę dla konsumentów. Netflix zamierza kontynuować działalność operacyjną Warner Bros. w obecnym kształcie. Połączenie obu firm zapewni szerszą ofertę i większą wartość dla konsumentów, otworzy nowe perspektywy dla twórców oraz przyniesie korzyści akcjonariuszom. Transakcja wzmocni branżę rozrywkową.

05/12/2025

HBO publikuje oficjalny zwiastun serialu HBO Original „Rycerz Siedmiu Królestw”. Premiera 19 stycznia

HBO opublikowało oficjalny zwiastun półgodzinnego serialu dramatycznego HBO Original  „Rycerz Siedmiu Królestw” podczas panelu na CCXP Brazil. Sześcioodcinkowa produkcja zadebiutuje w poniedziałek, 19 stycznia w HBO Max i na kanale HBO o godzinie 21:00. Nowe odcinki będą pojawiać się w serwisie i na kanale HBO co tydzień, aż do 23 lutego.

05/12/2025

Dwa nowe sezony „Hotelu Paradise” w przyszłym roku! Klaudia El Dursi i Edyta Zając prowadzącymi show

„Hotel Paradise” wraca ze zdwojoną siłą - nowa lokalizacja i dwie prowadzące zapowiadają ekscytujący rok pełen niespodzianek. Wiosną i jesienią przyszłego roku  widzowie ponownie przeniosą się do świata emocji, flirtu i rywalizacji… tym razem w sercu Tajlandii.

04/12/2025

„LEGO Masters. Kierunek Polska”: witajcie na Dolnym Śląsku!

W drugim odcinku nowej serii „LEGO Masters. Kierunek Polska” kamery programu zajrzą na pełen magii Dolny Śląsk. Do jakich budowli uczestników zainspiruje zachwycający Zamek Książ i pełny uroku Wałbrzych? Ich prace oceni gościnna jurorka – Malwina Wędzikowska.

04/12/2025

"Kuchenne rewolucje": Finał sezonu w Warszawie!

W roku 2020 wybory w Białorusi zostały po raz kolejny sfałszowane. Olga i Vasil, przeciwnicy reżimu, musieli uciekać ze swojego kraju, żeby uniknąć więzienia. Zostawili tam dwie dobrze prosperujące restauracje i cały majątek. 

03/12/2025

KUBA WOJEWÓDZKI – niekwestionowany król wtorkowych wieczorów!

Kolejny sezon „Kuby Wojewódzkiego” zakończył się w wielkim stylu! Od lat autorski talk-show najpopularniejszego showmana w Polsce jest obowiązkowym punktem ramówki TVN, a jego rosnąca popularność tylko potwierdza, że widzowie kochają odważne rozmowy oraz bezkompromisowy styl prowadzącego. Jesienna odsłona programu zgromadziła jeszcze większą widownię, umacniając pozycję stacji na pierwszym miejscu w paśmie i zostawiając konkurencję daleko w tyle!

03/12/2025

Puchar Świata w Wiśle w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze

Po zawodach w Norwegii, Szwecji i Finlandii rywalizacja w Pucharze Świata w skokach narciarskich przenosi się do Polski. Od czwartku czekają nas pasjonujące zawody na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle. Transmisje kwalifikacji i konkursów mężczyzn w Eurosporcie 1, HBO Max i Playerze, a zawodów kobiet w Eurosporcie 2, HBO Max i Playerze.

03/12/2025

"Dzień Dobry TVN" na czele programów porannych w listopadzie

Listopad należał do "Dzień Dobry TVN"! Program niezmiennie utrzymuje wysokie wyniki oglądalności i pozostaje ulubionym morning show widzów. 

02/12/2025

„Ślub od pierwszego wejrzenia” – finał sezonu już dziś o 21:35 w TVN

Przed uczestnikami „Ślubu od pierwszego wejrzenia” najważniejszy moment w całym eksperymencie. Dziś widzowie poznają odpowiedź na pytanie, które zaważy na przyszłości każdej z par: czy chcą pozostać w małżeństwie, czy jednak wybrać rozstanie. 

02/12/2025

"Skradzione dzieci" - historia, która wstrząsnęła Europą! Nowy film dokumentalny HBO Original od 12 grudnia w serwisie!

W 2024 roku świat obiegła historia bliźniaczek z Gruzji - Amy oraz Ano, które zostały rozdzielone tuż po narodzinach i po 19 latach odnalazły się przypadkiem, dzięki mediom społecznościowym. Ich spotkanie stało się symbolem tragedii tysięcy rodzin. Śledztwo dziennikarskie prowadzone przez Tamunę Museridze ujawniło mroczny proceder handlu noworodkami w Gruzji na niewyobrażalną skalę! Od czasów sowieckich co najmniej 100 tysięcy dzieci zostało nielegalnie sprzedanych i okradzionych z tożsamości, a to wszystko w kraju, który liczy jedynie 3,5 mln mieszkańców!

02/12/2025

Gala VIVA! PEOPLE POWER 2025! Już 3 grudnia w TVN!

Plebiscyt VIVA! PEOPLE POWER! powstał, by nagradzać wyjątkowych ludzi, zwracać uwagę na rzeczy ważne, a przede wszystkim na ich inicjatorów i twórców. By doceniać i promować sukcesy, pokazywać, że ludzie wciąż mają POWER i podkreślać, że zawsze i wszędzie NAJWAŻNIEJSZY JEST CZŁOWIEK.  Tegoroczną galę poprowadzą Damian Michałowski i Mateusz Hładki, a wieczór uświetnią występy gwiazd polskiej sceny muzycznej: Ewy Bem, Natalii Kukulskiej, Julii Wieniawy, Andrzeja Piasecznego oraz Kuby Badacha. Transmisję wydarzenia będzie można oglądać na żywo 3 grudnia o godz. 20:15 w TVN.  

01/12/2025

Jesień jest nasza! TVN Warner Bros. Discovery liderem jesiennej ramówki

W sezonie jesiennym TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce. Grupa i kanały TV: W okresie wrzesień–listopad 2025 r. Grupa TVN Warner Bros. Discovery zachowała pozycję lidera, osiągając 22,7% udziału w widowni komercyjnej. TVN pozostał najchętniej oglądaną stacją w grupie Big5 z udziałem 8,8% w widowni komercyjnej. W sezonie jesiennym kanał TVN Style całkowicie zdominował kategorię lifestyle z udziałem blisko 0,4%, a TVN Turbo objął prowadzenie w obszarze factual z udziałem blisko 0,7% w grupie komercyjnej. Programy rozrywkowe i lifestyle: "Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem 10,1% w dni robocze i 10,9% w weekendy w grupie komercyjnej. "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie ponad 15% w widowni komercyjnej. Teleturniej "The Floor" zdeklasował konkurencję, notując średni udział 11% i podnosząc wynik pasma o 56% rok do roku. Najchętniej oglądany odcinek zebrał aż 1,1 mln widzów. Świetne wyniki zanotowały również sprawdzone formaty: "Kuchenne rewolucje" z wzrostem rok do roku o 11% i średnim udziałem 13%, a "Kuba Wojewódzki" zanotował najlepszy sezon od 2019 roku z udziałem 12,9% w grupie komercyjnej. "Hotel Paradise" w swoim 11. sezonie osiągnął najlepsze wyniki od jesieni 2021 roku ze średnim udziałem 6,4%, co oznacza wzrost rok do roku o 20%. Serial "Szpital Św. Anny" zanotował średnią oglądalność na poziomie blisko 700 tys. widzów na odcinek z udziałem 10,1%, a "Bitwa o gości" cieszyła się udziałem 10%. Portfolio newsowe: TVN24 utrzymał pozycję lidera stacji newsowych z udziałem blisko 3% w grupie komercyjnej. "Fakty" były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce, osiągając łączny udział na poziomie 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,2% w grupie wszystkich widzów. Portal tvn24.pl był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce z wynikiem ponad 8,1 mln użytkowników miesięcznie.

01/12/2025

„Ej, Stara!”, to już finał sezonu!

W finałowym odcinku swojego programu Dorota Szelągowska poruszy temat starości.  Kiedy się ona zaczyna? Czy można się na nią przygotować? Czy musi być synonimem niemocy? Na te i wiele innych pytań Dorota poszuka odpowiedzi w najbardziej  sprawdzonym źródle - wśród seniorów.

01/12/2025

Drugi sezon serialu animowanego „Pora na przygodę: Fionna i Cake” już w HBO Max

Premierowy odcinek drugiego sezonu serialu animowanego Max Original „Pora na przygodę: Fionna i Cake” jest już dostępny do oglądania w serwisie HBO Max. Produkcja składa się z dziesięciu odcinków, które będą pojawiać się na platformie co czwartek. Finał serialu przewidziany jest na 29 stycznia. Zobacz oficjalny zwiastun!