Skip to main content

Mocne otwarcie 2025 roku w TVN Bros. Discovery

6 lutego 2025

W styczniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery zdominowała konkurencję, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. 

  • W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery został liderem w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej średni udział grupy osiągnął poziom blisko 22,3%, a wśród wszystkich widzów 21,6%.  
  • Stacja TVN została liderem zestawienia Big5 w widowni komercyjnej z udziałem na poziomie blisko 8%, notując wzrost o 3,9% rok do roku. 
  • TVN24 utrzymał pozycję lidera wśród stacji newsowych w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie ponad 3,1%. 
  • „Fakty” niezmiennie utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych, osiągając 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,8% w grupie wszystkich widzów. 
  • Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce z udziałem na poziomie ponad 0,7% w widowni 20-54 oraz blisko 1,2% w grupie wszystkich widzów. Transmisja finałowego konkursu Turnieju Czterech Skoczni w Bischofshofen z dn. 6 stycznia 2025 r. przyciągnęła przed telewizory blisko 1,3 mln widzów. 
  • Kanał TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując udział na poziomie blisko 0,5% w widowni komercyjnej.  
  • W styczniu 2025 r. portale i strony internetowe TVN Warner Bros. Discovery dotarły do 44,8% wszystkich aktywnych internautów w Polsce.
  • Platformy Max i Player odwiedziło ponad 6 mln Realnych Użytkowników. 

TVN Warner Bros. Discovery liderem branży telewizyjnej w styczniu 2025 r. 

W styczniu 2025 r. TVN Warner Bros. Discovery zdominował branżę telewizyjną, osiągając pozycję lidera w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej grupa zanotowała udział na poziomie 22,3% oraz 21,6% wśród wszystkich widzów.  

Udział największych grup medialnych w styczniu 2025 r. 
w widowni komercyjnej 20-54

Stacja  Styczeń 2025 r.
 TVN Warner Bros. Discovery 22,34%
 Grupa Polsat 21,91%
 Grupa TVP 14,99%

Dane: 02:00-25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

W minionym miesiącu TVN został liderem zestawienia Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie blisko 8% w widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 3,9% rok do roku. Bardzo dobre wyniki zanotowała także stacja TVN7 z udziałem 3,7% w grupie widzów 20-54. 

Udział stacji Big5 w styczniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54 

Stacja  Styczeń 2025 r.
 TVN  7,98%
 Polsat  7,72%
 TVP2  4,64%
 TVP1  4,43%
 TVN7 3,74%

Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live  
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

- Styczniowe wyniki pokazują, że świetnie czujemy naszych widzów, a szerokie portfolio kanałów TVN zaspokaja ich różnorodne potrzeby. Od pełnych emocji i zaskoczeń programów takich, jak nowy sezon "Królowej Przetrwania", która zawładnęła rankingami oglądalności w styczniu, przez wciągające produkcje fabularne, po treści bliskie codziennemu życiu naszych odbiorców, czego najlepszym przykładem jest sukces TVN Style. W styczniu stacja nie tylko zdominowała rynek kanałów lifestyle, ale także zanotowała imponujący wzrost rok do roku. To pokazuje, że telewizja wciąż żyje i potrafi skutecznie odpowiadać na oczekiwania widzów w 2025 roku – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery

Początek roku potwierdził silną pozycję naszej oferty streamingowej. Użytkownicy Max chętnie sięgali po kolejne odcinki serialu „Lady Love”, czyli pierwszej polskiej produkcji od początku realizowanej pod marką Max Original. Nie zwalniamy tempa — w styczniu na platformie pojawiły się takie polskie produkcje jak nagradzany na festiwalach dokument „Drzewa Milczą”, kinowy przebój „Chłopi”, drugi sezon programu „Królowe przetrwania”, a pod koniec miesiąca odbyła się premiera długo wyczekiwanego serialu szpiegowskiego „Przesmyk”, którego historię nasi widzowie śledzą z zapartym tchem. Doskonałe wyniki oglądalności, zarówno na platformach streamingowych, jak i kanałów tematycznych, pokazują, że zróżnicowane portfolio TVN Warner Bros. Discovery trafia w gusta wszystkich widzów – zauważa Dorota Eberhardt, dyrektor programowa streamingu, kanałów nowej generacji i operacji programowych w TVN Warner Bros. Discovery

W minionym miesiącu programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 12 stycznia 2025 r., które w widowni komercyjnej zanotowało udział na poziomie 18,4%. Na drugim i trzecim miejscu uplasowały się transmisje Pucharu Świata w skokach narciarskich z dn. 6 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 12,5%) oraz 1 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 11,3%). 

W styczniu 2025 r. telewizyjne poranki zdominował program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który niezmiennie utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie ponad 10,6% w grupie komercyjnej oraz 8,3% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio 10,8% oraz 8,7%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym. 

Widzowie chętnie wybierali także stację TTV, której widownia stale rośnie. W styczniu 2025 r. w grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie ponad 1,9%, co oznacza wzrost o 7,8% rok do roku. W widowni komercyjnej stacja zanotowała udział na poziomie blisko 2,7%, czyli o 2,7% więcej niż w styczniu 2024 roku. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Zakup w ciemno” z 2 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 5,2%), „Express” z 6 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 5,6%) oraz „Express Extra” z 1 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 3,6%). 

Rekordowy wzrost oglądalności stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery 

W styczniu 2025 r. stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery po raz kolejny zanotowały imponujące wyniki. W minionym miesiącu „Fakty” niezmiennie utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na wszystkich kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – jego łączny udział osiągnął poziom 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,8% w grupie wszystkich widzów. 

W minionym miesiącu TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie ponad 3,1%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie blisko 5,3%.

Udział stacji newsowych w Polsce w styczniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54 

Stacja  Styczeń 2025 r.
 TVN24 3,12%
 Republika 2,74%
 Polsat News 0,96%
 TVP INFO 0,83%
 Wydarzenia24 0,76%

Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live  
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

Kanał TVN24 BiS również zanotował wysokie wyniki oglądalności. W styczniu 2025 r. stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,5% w grupie wszystkich widzów oraz ponad 0,3% w widowni komercyjnej. 

W minionym miesiącu portal tvn24.pl odwiedziło ponad 8,9 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 5,6 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem 2,4 mln odwiedzających. 

Polacy chętnie oglądają kanały Eurosport oraz TVN Style 

W styczniu 2025 r. Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej stacja zanotowała udział na poziomie ponad 0,7%, a w grupie wszystkich widzów blisko 1,2%. Największą popularnością cieszyła się transmisja skoków narciarskich, w tym konkursu Turnieju Czterech Skoczni w Bischofshofen z dn. 6 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 6,7%), która przyciągnęła przed telewizory blisko 1,3 mln widzów. Na drugim miejscu uplasował się Puchar Świat w skokach narciarskich mężczyzn w Oberstdorfie z dn. 26 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 6,8%) z wynikiem ponad 1,1 mln oglądających, a trzecie miejsce zajęły kwalifikacje do zawodów w Bischofshofen (SHR 20-54: 5,3%), które obejrzało prawie 1,1 mln odbiorców. Bardzo dobre wyniki osiągnął także kanał Eurosport 2, notując udział na poziomie ponad 0,1% w widowni komercyjnej oraz ponad 0,2% w grupie wszystkich widzów.   

W minionym miesiącu widzowie chętnie sięgali po programy z oferty TVN Style. Kanał zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W tej grupie stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,5% oraz ponad 0,3% wśród wszystkich widzów. Największą popularnością cieszyły wydania programów "Jestem z Polski" z dn. 19 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 1,02%), "Kuchenne rewolucje" z dn. 27 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 1,54%) oraz "Co słychać?" z dn. 27 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 1,1%).  

Sukces platform VOD Warner Bros. Discovery 

W minionym miesiącu platformy VOD należące do portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników. W styczniu 2025 r. serwisy Player i Max osiągnęły łączny wynik ponad 6 mln Realnych Użytkowników. Na platformie Max największą popularność zdobyły formaty takie jak „Lady Love”, „Królowe Przetrwania” oraz „It ends with us”. Użytkownicy Playera najchętniej sięgali po tytuły takie jak „Na wspólnej”, „Zapukaj do moich drzwi” oraz program „19+”. W newsowym serwisie streamingowym TVN24 GO użytkownicy najczęściej oglądali anteny TVN24 i TVN24 BiS. 

TVN Warner Bros. Discovery z doskonałymi wynikami w digitalu 

Styczeń 2025 r. to także imponujące wyniki internetowego ekosystemu grupy medialnej. W minionym miesiącu portale i strony internetowe TVN Warner Bros. Discovery zostały odwiedzone przez ponad 13,3 mln użytkowników, czyli aż 44,8% wszystkich aktywnych internautów w Polsce. Najchętniej odwiedzanym portalem w portfolio grupy pozostaje TVN24.pl, który w styczniu 2025 r. zanotował dotarcie na poziomie 30%. W minionym miesiącu zasięg platformy Max osiągnął poziom blisko 13%, a serwisu Player 8,7%.

Kontakt

Katarzyna Danił

Corporate Communications Senior Specialist


Katarzyna Issat

Corporate Communications Senior Director


Najnowsze wiadomości

10/11/2025

"Ej, Stara!", starzejesz się ładnie czy brzydko?

W najnowszym odcinku "Ej, Stara!" Dorota Szelągowska przyjrzy się temu, jak z wiekiem zmienia się uroda kobiet i jakie emocje budzą w nich te zmiany. W rozmowach z ekspertami i bliskimi sobie kobietami dowie się, jak można dbać o siebie w tym okresie, co zrobić, aby czuć się ze sobą dobrze i dlaczego niektóre z nas słyszą, że starzeją się brzydko lub ładnie...

10/11/2025

Początek nowej rozgrywki już dziś! Startuje czwarty sezon "The Floor"

Stu uczestników staje do walki o przejęcie podłogi. Emocjonujące pojedynki, zaskakujące kategorie. To wszystko w nowych odcinkach ulubionego teleturnieju widzów. Premiera czwartego sezonu już dziś o 20:55 na antenie TVN.

08/11/2025

Muzyczne święto hip-hopu już od 8 listopada tylko w PLAYERZE!

Player po raz kolejny zaskakuje swoich użytkowników! Tym razem zapraszając na wyjątkowe wydarzenie muzyczne, które poruszy serca fanów hip-hopu i nie tylko. Już od 8 listopada w serwisie dostępny będzie koncert „RapOrkiestra – legendy polskiego hip-hopu”, zarejestrowany podczas „Top of the Top Sopot Festival”. To nieemitowane wcześniej widowisko, pełne energii, emocji i kultowych utworów w zupełnie nowych aranżacjach, będzie dostępny dla wszystkich użytkowników Playera.

07/11/2025

„Pogromcy chaosu”: finał sezonu!

W dziewiątym odcinku „Pogromców chaosu” Dorota i Agnieszka stają przed wyzwaniem uporządkowania mieszkania Moniki – psycholog, której życie zawodowe pochłonęło każdą wolną chwilę, pozostawiając jej dom w nieładzie. Tym razem nie tylko poskromimy bałagan, ale także pokażemy, jak dzięki upcyklingowi można nadać przedmiotom nowe życie i stworzyć inspirującą, funkcjonalną przestrzeń.

07/11/2025

"Afryka Express": Odcinek 10 - Czarna flaga!

W dziesiątym odcinku rozpocznie się decydująca faza wyścigu przez Kenię. Teraz każdy najmniejszy błąd może kosztować uczestników miejsce w finale w Nairobi. Na starcie pary spotka przykra niespodzianka - jednej z nich zostanie wręczona czarna flaga. Zawodnicy, którzy dotrą na metę z tym posępnym rekwizytem, spadną o miejsce w dół w rankingu. Czy niechciany przedmiot zdecyduje o "być albo nie być" jednego z duetów w programie?

07/11/2025

„Harry Potter: Magiczne wypieki” – drugi sezon programu w HBO Max i Food Network

Fani Harry’ego Pottera mogą liczyć na prawdziwą gratkę – program „Harry Potter: Magiczne wypieki” powraca z nowym sezonem specjalnie na okres przedświąteczny. Pierwszy premierowy odcinek produkcji jest już dostępny w serwisie HBO Max. Kolejne będą ukazywały się na platformie co poniedziałek, aż do wielkiego finału, który nastąpi 8 grudnia. Program będzie też dostępny na antenie Food Network – premiera zaplanowana jest na mikołajki, sobotę 6 grudnia o godzinie 16:50. Kolejne odcinki będą miały swoją premierę co tydzień.

07/11/2025

Nowy, międzynarodowy format twórców fenomenalnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” – „Stranded on Honeymoon Island” wiosną w TVN

Po ogromnym sukcesie programu „Stranded on Honeymoon Island”, zrealizowanego już w 10 krajach – po raz pierwszy wyemitowanego w Belgii, a następnie z powodzeniem adaptowanego m.in. w Wielkiej Brytanii, Australii, Holandii, Niemczech, Czechach i Szwecji – nadszedł czas na polską wersję.  Nowa, odważna i oryginalna formuła randkowa, stworzona przez kopenhaską firmę Snowman Productions – należącą do Seven.One Studios i odpowiedzialną za światowy fenomen „Ślub od pierwszego wejrzenia” – zadebiutuje wiosną w TVN pod tytułem „Skok na głęboką wodę”. To angażujący projekt, który poszerza portfolio stacji i potwierdza, że TVN konsekwentnie inwestuje w innowacyjne i emocjonalne formaty.  Polską wersję na zlecenie TVN Warner Bros. Discovery realizuje Golden Media Polska. 

07/11/2025

Anastazja Jakubiak i Andrea Camastra gośćmi 10. odcinka "MasterChefa"!

Wielkie emocje w kuchni MasterChefa! Dziesiąty odcinek 14. edycji to moment, na który wszyscy czekali – czas wyłonić półfinalistów, którzy już wkrótce polecą do słonecznej Andaluzji, gdzie rozegra się finałowa walka o tytuł i 250 tysięcy złotych!

06/11/2025

"Dzień Dobry TVN" najchętniej oglądanym programem porannym w październiku

O poranku widzowie wybierają "Dzień Dobry TVN". W październiku program utrzymał pozycję lidera pod względem oglądalności we wszystkich najważniejszych grupach, pozostawiając konkurencję daleko w tyle.   

06/11/2025

Ahoj, przygodo! Cartoon Network podnosi żagle i przedstawia nowy serial – „Lana Długobroda”. Premiera już 8 listopada

Wypłyń w rejs z Laną Długobrodą, która przemierza Dziesięć Krain wraz ze swoją barwną załogą na pokładzie statku Wielki Wiatrołap. Cel? Chwalebne misje, bajeczne skarby i... przepyszne naleśniki! Nowy serial „Lana Długobroda” zadebiutuje już 8 listopada na antenie Cartoon Network, a dwa dni później w HBO Max. 

06/11/2025

"Kuchenne rewolucje" w Jeleniej Górze!

W Jeleniej Górze Mariola z życiowym partnerem Wiesławem prowadzą śniadaniownię „Pod Batutą”. Lokal czynny jest do godz. 14-tej i mimo, że działa od kilku lat nadal nie przynosi zysków.  W czym tkwi największy problem?

05/11/2025

"Detektywi": Spotkaj się z obsadą serialu! Wyjątkowe wydarzenie dla fanów już 8 listopada w Krakowie!

"Detektywi" to jeden z najpopularniejszych seriali docu-crime w polskiej telewizji. Od lat przyciąga przed telewizory setki tysięcy widzów, którzy z zapartym tchem śledzą losy swoich ulubionych bohaterów. Teraz nadszedł moment, by ich poznać! Już w najbliższą sobotę Galeria Kazimierz w Krakowie zamieni się w prawdziwe centrum śledcze! Wszystko za sprawą specjalnego wydarzenia, podczas którego fani serialu będą mieli okazję spotkać się z aktorami, zdobyć autografy, a nawet... wcielić się w rolę detektywów! 

04/11/2025

Serial komediowy HBO Original „Kocham LA” już dostępny w HBO Max

Pierwszy odcinek serialu „Kocham LA”, stworzonego przez aktorkę i komiczkę Rachel Sennott, jest już dostępny w serwisie HBO Max. Produkcja składa się z ośmiu odcinków, które będą pojawiać się na platformie co poniedziałek. Finał serialu komediowego przewidziany jest na 22 grudnia.

03/11/2025

Grupa TVN Warner Bros. Discovery zanotowała świetne wyniki w październiku 2025 r.

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce. Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,9%. Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie 9,1%. „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie 9,7% w grupie komercyjnej w dni robocze i 10,3% w weekendy. W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 20,2% w widowni komercyjnej oraz 20,1% w grupie wszystkich widzów. Ogromnym zainteresowaniem wciąż cieszy się program "The Floor", którego średni udział wyniósł 10,7% w grupie komercyjnej. Nowy sezon programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie blisko 16% w widowni komercyjnej. W październiku 2025 r. niesłabnącym zainteresowaniem cieszyły się także „Kuchenne rewolucje" ze średnim udziałem sięgającym 15% i wzrostem rok do roku o 15%. Świetne wyniki odnotował również kanał TVN7, plasując się w czołówce najpopularniejszych kanałów w Polsce z udziałem na poziomie 4,9% w widowni komercyjnej. Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie 2,8% w grupie komercyjnej. W październiku 2025 r. portal tvn24.pl z wynikiem blisko 7,8 mln odwiedzających miesięcznie był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce. TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie blisko 0,4% w widowni komercyjnej i wzrost rok do roku o 12%.

03/11/2025

"Ej, Stara!": gościem Doroty Szelągowskiej będzie Kasia Nosowska!

W dzisiejszym odcinku "Ej, Stara!" Dorota przyjrzy się tematowi psychiki i samopoczucia kobiet w trakcie menopauzy. O podzielenie się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w tej kwestii poprosi swoją idolkę - Kasię Nosowską.