Skip to main content

Mocne otwarcie 2025 roku w TVN Bros. Discovery

6 lutego 2025

W styczniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery zdominowała konkurencję, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. 

  • W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery został liderem w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej średni udział grupy osiągnął poziom blisko 22,3%, a wśród wszystkich widzów 21,6%.  
  • Stacja TVN została liderem zestawienia Big5 w widowni komercyjnej z udziałem na poziomie blisko 8%, notując wzrost o 3,9% rok do roku. 
  • TVN24 utrzymał pozycję lidera wśród stacji newsowych w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie ponad 3,1%. 
  • „Fakty” niezmiennie utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych, osiągając 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,8% w grupie wszystkich widzów. 
  • Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce z udziałem na poziomie ponad 0,7% w widowni 20-54 oraz blisko 1,2% w grupie wszystkich widzów. Transmisja finałowego konkursu Turnieju Czterech Skoczni w Bischofshofen z dn. 6 stycznia 2025 r. przyciągnęła przed telewizory blisko 1,3 mln widzów. 
  • Kanał TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując udział na poziomie blisko 0,5% w widowni komercyjnej.  
  • W styczniu 2025 r. portale i strony internetowe TVN Warner Bros. Discovery dotarły do 44,8% wszystkich aktywnych internautów w Polsce.
  • Platformy Max i Player odwiedziło ponad 6 mln Realnych Użytkowników. 

TVN Warner Bros. Discovery liderem branży telewizyjnej w styczniu 2025 r. 

W styczniu 2025 r. TVN Warner Bros. Discovery zdominował branżę telewizyjną, osiągając pozycję lidera w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej grupa zanotowała udział na poziomie 22,3% oraz 21,6% wśród wszystkich widzów.  

Udział największych grup medialnych w styczniu 2025 r. 
w widowni komercyjnej 20-54

Stacja  Styczeń 2025 r.
 TVN Warner Bros. Discovery 22,34%
 Grupa Polsat 21,91%
 Grupa TVP 14,99%

Dane: 02:00-25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

W minionym miesiącu TVN został liderem zestawienia Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie blisko 8% w widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 3,9% rok do roku. Bardzo dobre wyniki zanotowała także stacja TVN7 z udziałem 3,7% w grupie widzów 20-54. 

Udział stacji Big5 w styczniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54 

Stacja  Styczeń 2025 r.
 TVN  7,98%
 Polsat  7,72%
 TVP2  4,64%
 TVP1  4,43%
 TVN7 3,74%

Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live  
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

- Styczniowe wyniki pokazują, że świetnie czujemy naszych widzów, a szerokie portfolio kanałów TVN zaspokaja ich różnorodne potrzeby. Od pełnych emocji i zaskoczeń programów takich, jak nowy sezon "Królowej Przetrwania", która zawładnęła rankingami oglądalności w styczniu, przez wciągające produkcje fabularne, po treści bliskie codziennemu życiu naszych odbiorców, czego najlepszym przykładem jest sukces TVN Style. W styczniu stacja nie tylko zdominowała rynek kanałów lifestyle, ale także zanotowała imponujący wzrost rok do roku. To pokazuje, że telewizja wciąż żyje i potrafi skutecznie odpowiadać na oczekiwania widzów w 2025 roku – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery

Początek roku potwierdził silną pozycję naszej oferty streamingowej. Użytkownicy Max chętnie sięgali po kolejne odcinki serialu „Lady Love”, czyli pierwszej polskiej produkcji od początku realizowanej pod marką Max Original. Nie zwalniamy tempa — w styczniu na platformie pojawiły się takie polskie produkcje jak nagradzany na festiwalach dokument „Drzewa Milczą”, kinowy przebój „Chłopi”, drugi sezon programu „Królowe przetrwania”, a pod koniec miesiąca odbyła się premiera długo wyczekiwanego serialu szpiegowskiego „Przesmyk”, którego historię nasi widzowie śledzą z zapartym tchem. Doskonałe wyniki oglądalności, zarówno na platformach streamingowych, jak i kanałów tematycznych, pokazują, że zróżnicowane portfolio TVN Warner Bros. Discovery trafia w gusta wszystkich widzów – zauważa Dorota Eberhardt, dyrektor programowa streamingu, kanałów nowej generacji i operacji programowych w TVN Warner Bros. Discovery

W minionym miesiącu programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 12 stycznia 2025 r., które w widowni komercyjnej zanotowało udział na poziomie 18,4%. Na drugim i trzecim miejscu uplasowały się transmisje Pucharu Świata w skokach narciarskich z dn. 6 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 12,5%) oraz 1 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 11,3%). 

W styczniu 2025 r. telewizyjne poranki zdominował program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który niezmiennie utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie ponad 10,6% w grupie komercyjnej oraz 8,3% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio 10,8% oraz 8,7%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym. 

Widzowie chętnie wybierali także stację TTV, której widownia stale rośnie. W styczniu 2025 r. w grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie ponad 1,9%, co oznacza wzrost o 7,8% rok do roku. W widowni komercyjnej stacja zanotowała udział na poziomie blisko 2,7%, czyli o 2,7% więcej niż w styczniu 2024 roku. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Zakup w ciemno” z 2 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 5,2%), „Express” z 6 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 5,6%) oraz „Express Extra” z 1 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 3,6%). 

Rekordowy wzrost oglądalności stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery 

W styczniu 2025 r. stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery po raz kolejny zanotowały imponujące wyniki. W minionym miesiącu „Fakty” niezmiennie utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na wszystkich kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – jego łączny udział osiągnął poziom 20,8% w widowni komercyjnej oraz 20,8% w grupie wszystkich widzów. 

W minionym miesiącu TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie ponad 3,1%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie blisko 5,3%.

Udział stacji newsowych w Polsce w styczniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54 

Stacja  Styczeń 2025 r.
 TVN24 3,12%
 Republika 2,74%
 Polsat News 0,96%
 TVP INFO 0,83%
 Wydarzenia24 0,76%

Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live  
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

Kanał TVN24 BiS również zanotował wysokie wyniki oglądalności. W styczniu 2025 r. stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,5% w grupie wszystkich widzów oraz ponad 0,3% w widowni komercyjnej. 

W minionym miesiącu portal tvn24.pl odwiedziło ponad 8,9 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 5,6 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem 2,4 mln odwiedzających. 

Polacy chętnie oglądają kanały Eurosport oraz TVN Style 

W styczniu 2025 r. Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej stacja zanotowała udział na poziomie ponad 0,7%, a w grupie wszystkich widzów blisko 1,2%. Największą popularnością cieszyła się transmisja skoków narciarskich, w tym konkursu Turnieju Czterech Skoczni w Bischofshofen z dn. 6 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 6,7%), która przyciągnęła przed telewizory blisko 1,3 mln widzów. Na drugim miejscu uplasował się Puchar Świat w skokach narciarskich mężczyzn w Oberstdorfie z dn. 26 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 6,8%) z wynikiem ponad 1,1 mln oglądających, a trzecie miejsce zajęły kwalifikacje do zawodów w Bischofshofen (SHR 20-54: 5,3%), które obejrzało prawie 1,1 mln odbiorców. Bardzo dobre wyniki osiągnął także kanał Eurosport 2, notując udział na poziomie ponad 0,1% w widowni komercyjnej oraz ponad 0,2% w grupie wszystkich widzów.   

W minionym miesiącu widzowie chętnie sięgali po programy z oferty TVN Style. Kanał zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W tej grupie stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,5% oraz ponad 0,3% wśród wszystkich widzów. Największą popularnością cieszyły wydania programów "Jestem z Polski" z dn. 19 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 1,02%), "Kuchenne rewolucje" z dn. 27 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 1,54%) oraz "Co słychać?" z dn. 27 stycznia 2025 r. (SHR 20-54: 1,1%).  

Sukces platform VOD Warner Bros. Discovery 

W minionym miesiącu platformy VOD należące do portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników. W styczniu 2025 r. serwisy Player i Max osiągnęły łączny wynik ponad 6 mln Realnych Użytkowników. Na platformie Max największą popularność zdobyły formaty takie jak „Lady Love”, „Królowe Przetrwania” oraz „It ends with us”. Użytkownicy Playera najchętniej sięgali po tytuły takie jak „Na wspólnej”, „Zapukaj do moich drzwi” oraz program „19+”. W newsowym serwisie streamingowym TVN24 GO użytkownicy najczęściej oglądali anteny TVN24 i TVN24 BiS. 

TVN Warner Bros. Discovery z doskonałymi wynikami w digitalu 

Styczeń 2025 r. to także imponujące wyniki internetowego ekosystemu grupy medialnej. W minionym miesiącu portale i strony internetowe TVN Warner Bros. Discovery zostały odwiedzone przez ponad 13,3 mln użytkowników, czyli aż 44,8% wszystkich aktywnych internautów w Polsce. Najchętniej odwiedzanym portalem w portfolio grupy pozostaje TVN24.pl, który w styczniu 2025 r. zanotował dotarcie na poziomie 30%. W minionym miesiącu zasięg platformy Max osiągnął poziom blisko 13%, a serwisu Player 8,7%.

Kontakt

Katarzyna Danił

Corporate Communications Senior Specialist


Katarzyna Issat

Corporate Communications Senior Director


Najnowsze wiadomości

25/3/2025

Polskie kluby zaczynają walkę o ćwierćfinał Ligi Mistrzów! Transmisje w Eurosporcie 1, Max i Playerze

Industria Kielce – Fuechse Berlin i Orlen Wisła Płock – HBC Nantes to najciekawsze pary fazy play-off Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Czy polskie zespoły awansują do ćwierćfinałów? Transmisje pierwszych meczów w środę i czwartek, a rewanżów 2 kwietnia w Eurosporcie 1, Max i Playerze.


24/3/2025

Serial „Przesmyk” podbija świat! Max potwierdza, że produkcja powróci na platformę z drugim sezonem!

„Przesmyk” w reżyserii Jana P. Matuszyńskiego, zadebiutował w serwisie Max 31 stycznia i od razu podbił serca użytkowników nie tylko w Polsce, ale także za granicą. To najchętniej oglądana polska produkcja od momentu powstania serwisu HBO Max. Serial cieszy się popularnością nie tylko na lokalnym rynku, ale także w USA oraz w krajach Europy Środkowo - Wschodniej. 


24/3/2025

Player rozszerza swoją bezpłatną ofertę o kanały Polsat oraz Czwórka

Player, największy lokalny serwis streamingowy, wzbogaca swoją ofertę o kolejne kanały liniowe. Od 24 marca wszyscy użytkownicy platformy zyskali dostęp do stacji Polsat i Czwórka (TV4). Tym samym w Playerze dostępne są wszystkie największe kanały naziemne w Polsce: TVN, Polsat, Czwórka, TV Puls, TVP1, TVP2 oraz TVP3 we wszystkich wersjach regionalnych.


24/3/2025

„Mam Talent! 16” – półmetek castingowych zmagań za nami!

Scena najbardziej spektakularnego talent show w Polsce wciąż nie szczędzi nam emocji. Za nami czwarty odcinek programu – oznacza to, że castingowa rywalizacja potrwa już tylko trzy tygodnie. Po tym czasie poznamy finałową czterdziestkę, która zmierzy się w odcinkach na żywo. Kto zaskoczy jurorów oraz publiczność w piątym odcinku? Przekonamy się już w sobotę o godzinie 19:45.


24/3/2025

"MasterChef Nastolatki": Jan Pirowski i Jacek Grochowina gośćmi 5. odcinka!

Piąty odcinek programu MasterChef Nastolatek sprawdzi uczestników nie tylko w gotowaniu, ale także w jaki sposób potrafią oni zarządzać czasem. To właśnie on będzie wyznacznikiem dla decydującej konkurencji. Przed tym jak czas zagra pierwsze skrzypce, poznamy Jacka Grochowinę - mistrza w dziedzinie przygotowania dań surf and turf, będący również właścicielem i chefem kuchni restauracji Nolita. Młodzi kucharze dzięki jego nauce będą w stanie poznać kolejne, nieodkryte jeszcze drogi swojej kulinarnej podróży. Zaskoczeni tematem konkurencji, będą walczyć o pozostanie w programie. Jak niecodzienne połączenia smakowe wpłyną na ich kulinarną wyobraźnię? 


21/3/2025

Sukces TTV po starcie ramówki!

Stacja TTV może pochwalić się imponującymi wynikami oglądalności swoich programów po starcie wiosennej ramówki, a flagowe formaty znalazły się w czołówce najchętniej oglądanych programów w swoich pasmach! 


21/3/2025

"Porządny człowiek" - polska produkcja pod banderą HBO Original od dziś w serwisie Max!

To już dziś! Pierwszy odcinek mocnego, psychologicznego thrillera "Porządny człowiek" jest dostępny w serwisie Max.  Kolejne będzie można oglądać co piątek przez sześć tygodni.  


21/3/2025

"Niezwykłe Stany Prokopa": czego nie wiemy o Bostonie?

Kiedy myślimy o najważniejszych miejscach w USA, do głowy przychodzi Waszyngton, Nowy Jork, Chicago. Tymczasem kolebką amerykańskiej państwowości jest Boston. Marcin Prokop sprawdzi dlaczego jest to wyjątkowe miejsce na mapie Stanów Zjednoczonych. Kim byli Purytanie, którzy dali początek miastu? Co doprowadziło do powodzi, w wyniku której część aglomeracji została zalaną wielką falą melasy? Jak dziś wygląda słynne miasteczko Salem położone w pobliżu Bostonu? Odpowiedzi w kolejnym odcinku “Niezwykłych Stanów Prokopa” 23 marca o 11:20 na antenie TVN. 


20/3/2025

„Duster”: nowy serial Max Original od uznanych Hollywoodzkich twórców. Premiera już 16 maja!

„Duster”- nowy serial zdobywcy nagrody Emmy® J.J. Abramsa (“Zagubieni”, “Fringe: Na granicy światów”, “Wybrani”) oraz showrunnerki LaToyi Morgan, zadebiutuje na platformie już 16 maja. Produkcja stworzona we współpracy z Warner Bros. Television składa się z ośmiu odcinków, które będą pojawiać się w serwisie co tydzień.  


20/3/2025

Świetne wyniki nowego sezonu "Niezwykłych Stanów Prokopa"

Nowe odcinki "Niezwykłych Stanów Prokopa" można oglądać w każdą niedzielę o 11:20 na antenie TVN. Po emisji trzeciego odcinka program pozostaje liderem pasma w grupie komercyjnej i drugą najchętniej wybieraną pozycją wśród wszystkich widzów. 


20/3/2025

Przedostatni akord Pucharu Świata. Skoki w Lahti w weekend w TVN, Eurosporcie 1, na platformie Max i w Playerze

W nadchodzący weekend w Lahti rozegrane zostaną kolejne konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich – w sobotę czeka nas rywalizacja indywidualna, a w niedzielę duety. Transmisje w TVN, Eurosporcie 1, na platformie Max i w Playerze.


20/3/2025

"Kuchenne rewolucje" w Sierpowie!

Bistro Zalewajka w Sierpowie nie przynosi zysków, a oszczędności życia właścicieli powoli się kończą. Rodzinny interes wisi na włosku. Nad właścicielami Blanką i Kamilem wisi też widmo przymusowego opuszczenia lokalu. Czy mają szansę przetrwać? 


19/3/2025

„You Can Dance – Po prostu tańcz!” – rywalizacja w duetach i solówki! Już dziś na żywo o 20:50 w TVN!

Już dziś, 19 marca o 20:50 na antenie TVN, rozpoczynamy ekscytujący etap odcinków na żywo w programie „You Can Dance – Po prostu tańcz!”. Widzowie będą świadkami pasjonującej rywalizacji, której celem jest wyłonienie najlepszego tancerza! W pierwszym odcinku na żywo jedenastu uczestników zaprezentuje swoje umiejętności w duetach. Tancerze z najmniej udanych występów będą musieli walczyć o przetrwanie, prezentując solówki. To będzie emocjonujący wieczór pełen energii, talentu i niesamowitych choreografii!


19/3/2025

Snowboardowy gigant równoległy na mistrzostwach świata w czwartek w Eurosporcie 2, na platformie Max i w Playerze

W czwartek w Engadynie rozegrany zostanie gigant równoległy w ramach mistrzostw świata w snowboardzie. Jedną z głównych kandydatek do medalu jest Aleksandra Król-Walas. Transmisja od 12:50 w Eurosporcie 2, na platformie Max oraz w Playerze.


18/3/2025

„Zróbmy sobie dom”, nowy program rozrywkowy z Joanną Koroniewską jako prowadzącą już 21 kwietnia na antenie TVN

Już tej wiosny premiera nowego, emocjonującego reality show „Zróbmy sobie dom”. Dziewięć par przystąpi do rywalizacji o spełnienie marzenia jakim jest posiadanie własnego domu. Uczestnicy, w trakcie trwania programu, będą realizować zadania, by wygrać nieruchomość o wartości powyżej  1 miliona złotych. Swój wymarzony dom będą jednak musieli najpierw wyremontować. Program poprowadzi Joanna Koroniewska. Premiera już 21 kwietnia, w Wielkanocny Poniedziałek o 19:45 na antenie TVN! Kolejne odcinki będą emitowane w poniedziałki o 20:55.