Skip to main content

MAX - niebiesko wszędzie! Wyjątkowa kampania marketingowa towarzysząca launchowi platformy Max.

13 czerwca 2024

Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku w Polsce. To także najbardziej spektakularna premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.  

1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję oraz działania outdoroowe i ambientowe.  

Kampania OOH jest obecna w 7 największych aglomeracjach, gdzie poza standardowymi nośnikami systemowymi (billboardy, CLP, spektakularne ekrany DOOH), wykorzystane zostały także siatki wielkoformatowe, murale, nośniki w transporcie publicznym, w tym całościowy branding na tramwajach w Krakowie i Katowicach oraz autobusów w Trójmieście. 

Osią kampanii jest kolor niebieski – barwa marki Max. Przy planowaniu działań marketingowych zależało nam na widoczności i spójności wszystkich aktywności, dlatego właśnie mocno akcentujemy niebieski. Max podbija przestrzeń swoim kolorem, pokazując jednocześnie jakość i różnorodność treści dla użytkowników. Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu, dotarcie z komunikacją do jak najszerszej publiczności i poinformowanie o dostępności i ofercie serwisu Max – mówi Marcin Bogłowski, Szef Departamentu Marketingu TVN WBD 

W kampanii OOH - poza plejadą gwiazd platformy - wykorzystano także wizerunek “rakiety nr 1 światowego tenisa” Igi Świątek. Wyjątkowym elementem działań marketingowych jest niestandardowe wykorzystanie paczkomatów In Post, które zostały całkowicie „przejęte” przez flagowe tytuły serwisu Max. Niebieski kolor wybije się również w takich punktach na mapach miast Polski jak: przejście podziemne pod Rotundą oraz Zamek Królewski, katowicki Spodek, Tauron Arenę w Krakowie, centrum EC1 w Łodzi czy Concrodia Design w Poznaniu we współpracy z partnerem INEA. Wspomniane obiekty wraz z główną siedzibą TVN Warner Bros. Discovery w Warszawie przez dwa dni świeciły niebieskim blaskiem, przykuwając uwagę wszystkich. Kampania jest wzbogacona o współprace z twórcami contentu i influencerami, aktywacje w social mediach, media własne grupy TVN WBD oraz różnorodne akcje specjalne, takie jak obecność na letnich wydarzeniach, festiwalach czy specjalny pokaz pierwszego odcinka "Rodu Smoka" we współpracy z sieciami kin Helios.   

Dodatkowo TVN Warner Bros. Discovery nawiązał współpracę z marką motoryzacyjną Volvo, w ramach której na ulicach Warszawy i okolic można spotkać ekologiczną flotę hybrydowych Volvo XC90 oraz w pełni elektrycznych małych SUVów EX30 w barwach serwisu Max.  

Ponadto marka Max zaprosiła do współpracy przy premierze serwisu wybitną  polską  artystkę Kasię Nosowską, która specjalnie dla serwisu skomponowała utwór „Tylko to co chcę”. Premiera piosenki i teledysku odbyła się w poniedziałek 10 czerwca.   

W trakcie kampanii będą miały miejsce premiery dwóch ważnych produkcji: finałowy sezon serialu „Skazana”, dostępny na platformie w dniu premiery oraz wyczekiwany drugi sezon „Rodu Smoka”, który zadebiutuje w poniedziałek, 17 czerwca.  

Kampania zaplanowana przez dom mediowy EssenceMediacom.  
Kreacja: Once Upon A Time, VML, dział kreacji TVN WBD, Peroxide 
Działania niestandardowe: dom mediowy EssenceMediacome i Ministry of Creativity
Partnerzy biznesowi: Volvo, INEA 

Najnowsze wiadomości

14/11/2025

Wyprodukowany przez Brada Pitta dokument - „One to One: John i Yoko" od dziś w serwisie HBO Max!

Film „One to One: John i Yoko" to intymny portret jednego z najsłynniejszych duetów XX wieku. Produkcja HBO Original pokazuje pierwsze miesiące Johna Lennona i Yoko w Nowym Jorku. Czas twórczego uniesienia, eksperymentów muzycznych i zaangażowania w tematy społeczne. Film w reżyserii laureata Oscara® Kevina Macdonalda zadebiutował dzisiaj w serwisie HBO Max.

14/11/2025

"MasterChef": Hiszpański półfinał!

Czas na wielką hiszpańską przygodę! Jedenasty odcinek 14. edycji MasterChefa to początek niezwykłej kulinarnej podróży — uczestnicy przeniosą się do słonecznej Andaluzji, gdzie czekają ich emocje, smaki i widoki, których długo nie zapomną.

14/11/2025

"Afryka Express": Odcinek 11 - Półfinałowe starcie!

To nie będzie kolejny etap wyścigu, a przedsmak finału! Prowadząca ogłosi nowe zasady rywalizacji! Od tej chwili każdy duet zostanie rozdzielony – zawodnicy staną się odpowiednio: ścigaczem i graczem, a  mechanizm programu „Afryka Express” zacznie działać jak system naczyń połączonych - każdy wynik graczy będzie miał konsekwencje w świecie ścigaczy... 

14/11/2025

„Intrygantka” – pierwszy odcinek francuskiego serialu HBO Original w HBO Max

Pierwszy odcinek serialu „Intrygantka”, swobodnej adaptacji powieści „Niebezpieczne związki” Pierre’a Choderlosa de Laclos, jest już dostępny w serwisie HBO Max. Produkcja składa się z sześciu odcinków, które będą pojawiać się na platformie co tydzień. Finał serialu przewidziany jest na 19 grudnia.

13/11/2025

"Kuchenne rewolucje" w Wiśle!

No i przyjdzie Magdzie Gessler w Wiśle … wejść dwa razy do tej samej wody, a właściwie spotkać właściciela, który jedną rewolucję już z ogromnym sukcesem zakończył, ale… potem stracił. I wydaje się, że poprzednie doświadczenie niestety poszło na marne. Nowe miejsce, nowe życie, nowa partnerka, ale problemy te same. 

13/11/2025

IDŹ NA CAŁOŚĆ liderem oglądalności niedzielnego popołudnia!

Od początku emisji program przyciągał co tydzień średnio pół miliona widzów wyprzedzając wszystkie konkurencyjne stacje. 

12/11/2025

„Top Model” – walka o finał w sercu Irlandii!

„Top Model” wraca do Irlandii! W najnowszym odcinku uczestnicy 14. edycji programu wezmą udział w wyjątkowych pokazach, które odbędą się w samym sercu Dublina – podczas Irish Fashion Week. To tam spotyka się cały świat mody, a dla półfinalistów będzie to prawdziwy test umiejętności, charakteru i determinacji. Już dziś dowiemy się, kto zdobędzie miejsce w wielkim finale!

12/11/2025

TVN Turbo liderem kanałów factual

TVN Turbo jest numerem 1 w swojej kategorii, czyli wśród kanałów factual. Kanał odnotował wzrost udziału w rynku w 2025 roku względem 2024, zarówno w grupie ogólnej, jak i w kluczowej komercyjnej grupie 20-54.

12/11/2025

Wystartowały zdjęcia do drugiego sezonu serialu HBO Original „Diuna: Proroctwo”!

Rozpoczęła się produkcja drugiego sezonu ośmioodcinkowego serialu HBO Original „Diuna: Proroctwo”, którego showrunnerką jest Alison Schapker. Zdjęcia do serialu powstają na Węgrzech, w Jordanii oraz Hiszpanii. Do obsady dołączą między innymi: Indira Varma, Ashley Walters i Tom Hollander. Pierwszy sezon serialu otrzymał w tym roku cztery nominacje do nagrody Emmy®.

10/11/2025

"Ej, Stara!", starzejesz się ładnie czy brzydko?

W najnowszym odcinku "Ej, Stara!" Dorota Szelągowska przyjrzy się temu, jak z wiekiem zmienia się uroda kobiet i jakie emocje budzą w nich te zmiany. W rozmowach z ekspertami i bliskimi sobie kobietami dowie się, jak można dbać o siebie w tym okresie, co zrobić, aby czuć się ze sobą dobrze i dlaczego niektóre z nas słyszą, że starzeją się brzydko lub ładnie...

10/11/2025

Początek nowej rozgrywki już dziś! Startuje czwarty sezon "The Floor"

Stu uczestników staje do walki o przejęcie podłogi. Emocjonujące pojedynki, zaskakujące kategorie. To wszystko w nowych odcinkach ulubionego teleturnieju widzów. Premiera czwartego sezonu już dziś o 20:55 na antenie TVN.

08/11/2025

Muzyczne święto hip-hopu już od 8 listopada tylko w PLAYERZE!

Player po raz kolejny zaskakuje swoich użytkowników! Tym razem zapraszając na wyjątkowe wydarzenie muzyczne, które poruszy serca fanów hip-hopu i nie tylko. Już od 8 listopada w serwisie dostępny będzie koncert „RapOrkiestra – legendy polskiego hip-hopu”, zarejestrowany podczas „Top of the Top Sopot Festival”. To nieemitowane wcześniej widowisko, pełne energii, emocji i kultowych utworów w zupełnie nowych aranżacjach, będzie dostępny dla wszystkich użytkowników Playera.

07/11/2025

„Pogromcy chaosu”: finał sezonu!

W dziewiątym odcinku „Pogromców chaosu” Dorota i Agnieszka stają przed wyzwaniem uporządkowania mieszkania Moniki – psycholog, której życie zawodowe pochłonęło każdą wolną chwilę, pozostawiając jej dom w nieładzie. Tym razem nie tylko poskromimy bałagan, ale także pokażemy, jak dzięki upcyklingowi można nadać przedmiotom nowe życie i stworzyć inspirującą, funkcjonalną przestrzeń.

07/11/2025

"Afryka Express": Odcinek 10 - Czarna flaga!

W dziesiątym odcinku rozpocznie się decydująca faza wyścigu przez Kenię. Teraz każdy najmniejszy błąd może kosztować uczestników miejsce w finale w Nairobi. Na starcie pary spotka przykra niespodzianka - jednej z nich zostanie wręczona czarna flaga. Zawodnicy, którzy dotrą na metę z tym posępnym rekwizytem, spadną o miejsce w dół w rankingu. Czy niechciany przedmiot zdecyduje o "być albo nie być" jednego z duetów w programie?

07/11/2025

„Harry Potter: Magiczne wypieki” – drugi sezon programu w HBO Max i Food Network

Fani Harry’ego Pottera mogą liczyć na prawdziwą gratkę – program „Harry Potter: Magiczne wypieki” powraca z nowym sezonem specjalnie na okres przedświąteczny. Pierwszy premierowy odcinek produkcji jest już dostępny w serwisie HBO Max. Kolejne będą ukazywały się na platformie co poniedziałek, aż do wielkiego finału, który nastąpi 8 grudnia. Program będzie też dostępny na antenie Food Network – premiera zaplanowana jest na mikołajki, sobotę 6 grudnia o godzinie 16:50. Kolejne odcinki będą miały swoją premierę co tydzień.