Skip to main content

MAX - niebiesko wszędzie! Wyjątkowa kampania marketingowa towarzysząca launchowi platformy Max.

13 czerwca 2024

Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku w Polsce. To także najbardziej spektakularna premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.  

1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję oraz działania outdoroowe i ambientowe.  

Kampania OOH jest obecna w 7 największych aglomeracjach, gdzie poza standardowymi nośnikami systemowymi (billboardy, CLP, spektakularne ekrany DOOH), wykorzystane zostały także siatki wielkoformatowe, murale, nośniki w transporcie publicznym, w tym całościowy branding na tramwajach w Krakowie i Katowicach oraz autobusów w Trójmieście. 

Osią kampanii jest kolor niebieski – barwa marki Max. Przy planowaniu działań marketingowych zależało nam na widoczności i spójności wszystkich aktywności, dlatego właśnie mocno akcentujemy niebieski. Max podbija przestrzeń swoim kolorem, pokazując jednocześnie jakość i różnorodność treści dla użytkowników. Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu, dotarcie z komunikacją do jak najszerszej publiczności i poinformowanie o dostępności i ofercie serwisu Max – mówi Marcin Bogłowski, Szef Departamentu Marketingu TVN WBD 

W kampanii OOH - poza plejadą gwiazd platformy - wykorzystano także wizerunek “rakiety nr 1 światowego tenisa” Igi Świątek. Wyjątkowym elementem działań marketingowych jest niestandardowe wykorzystanie paczkomatów In Post, które zostały całkowicie „przejęte” przez flagowe tytuły serwisu Max. Niebieski kolor wybije się również w takich punktach na mapach miast Polski jak: przejście podziemne pod Rotundą oraz Zamek Królewski, katowicki Spodek, Tauron Arenę w Krakowie, centrum EC1 w Łodzi czy Concrodia Design w Poznaniu we współpracy z partnerem INEA. Wspomniane obiekty wraz z główną siedzibą TVN Warner Bros. Discovery w Warszawie przez dwa dni świeciły niebieskim blaskiem, przykuwając uwagę wszystkich. Kampania jest wzbogacona o współprace z twórcami contentu i influencerami, aktywacje w social mediach, media własne grupy TVN WBD oraz różnorodne akcje specjalne, takie jak obecność na letnich wydarzeniach, festiwalach czy specjalny pokaz pierwszego odcinka "Rodu Smoka" we współpracy z sieciami kin Helios.   

Dodatkowo TVN Warner Bros. Discovery nawiązał współpracę z marką motoryzacyjną Volvo, w ramach której na ulicach Warszawy i okolic można spotkać ekologiczną flotę hybrydowych Volvo XC90 oraz w pełni elektrycznych małych SUVów EX30 w barwach serwisu Max.  

Ponadto marka Max zaprosiła do współpracy przy premierze serwisu wybitną  polską  artystkę Kasię Nosowską, która specjalnie dla serwisu skomponowała utwór „Tylko to co chcę”. Premiera piosenki i teledysku odbyła się w poniedziałek 10 czerwca.   

W trakcie kampanii będą miały miejsce premiery dwóch ważnych produkcji: finałowy sezon serialu „Skazana”, dostępny na platformie w dniu premiery oraz wyczekiwany drugi sezon „Rodu Smoka”, który zadebiutuje w poniedziałek, 17 czerwca.  

Kampania zaplanowana przez dom mediowy EssenceMediacom.  
Kreacja: Once Upon A Time, VML, dział kreacji TVN WBD, Peroxide 
Działania niestandardowe: dom mediowy EssenceMediacome i Ministry of Creativity
Partnerzy biznesowi: Volvo, INEA 

Najnowsze wiadomości

21/11/2025

"Gra w Stocha" od 22 listopada w "Dzień Dobry TVN"

Sezon skoków narciarskich zbliża się wielkimi krokami! Na wszystkich wielbicieli tego zimowego sportu czeka wyjątkowa niespodzianka. "Dzień Dobry TVN" rozpoczyna własny turniej!

21/11/2025

"Afryka Express": Odcinek 12 - Finałowa rozgrywka!

Emocje rosną! Przed nami finał wyścigu, który po raz pierwszy odbył się w Afryce! Uczestnicy przemierzyli Tanzanię oraz Kenię. Podróżowali przez spalone słońcem sawanny, zatłoczone, kolorowe bazary, masajskie wioski. Poznali i przyjazne, i te surowe oblicze Czarnego Lądu. Teraz w rywalizacji pozostały trzy pary. Która z nich pierwsza dotrze na metę w Nairobi? 

21/11/2025

"MasterChef": Wielki finał!

Wielki finał 14. edycji MasterChefa! To moment, na który czekali wszyscy — czas poznać zwycięzcę tegorocznej edycji najpopularniejszego kulinarnego show w Polsce! Po tygodniach zmagań, emocji i niezliczonych dań, trójka najlepszych uczestników staje do ostatecznej walki w słonecznej Hiszpanii.

21/11/2025

„Obecność 4: Ostatnie namaszczenie” już od dzisiaj w HBO Max!

Film „Obecność 4: Ostatnie namaszczenie” wytwórni New Line Cinema, dystrybuowany przez Warner Bros. Pictures, jest już dostępny na platformie HBO Max. To światowa premiera streamingowa filmu.  Produkcja pobiła rekord podczas wrześniowej premiery kinowej, zapisując się w historii jako największy globalny debiut wśród horrorów i umacniając pozycję „Obecności” jako najbardziej dochodowej serii horrorów wszech czasów. Poznaj najbardziej przerażającą sprawę w karierze Eda i Lorraine, która atakuje samo serce rodziny Warrenów...

21/11/2025

"Odwilż" jednym z pięciu najchętniej oglądanych seriali w Europie! Wszystkie odcinki trzeciego sezonu już w HBO Max

Już od dziś w HBO Max można oglądać finałowy odcinek nowego sezonu "Odwilży". Produkcja doceniana jest nie tylko przez widzów i krytyków w Polsce. To również jeden z pięciu najchętniej oglądanych seriali serwisu w całej Europie. 

20/11/2025

HBO ogłasza kontynuacje dwóch seriali ze świata „Gry o tron”!

Serial „Rycerz Siedmiu Królestw” został przedłużony o drugi sezon, a „Ród Smoka” o czwarty. Podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Nowym Jorku Casey Bloys, prezes i dyrektor generalny HBO oraz HBO Max Content, oficjalnie potwierdził kontynuacje dwóch seriali HBO ze świata „Gry o tron”: „Rycerza Siedmiu Królestw” i „Rodu Smoka”. Ich premiery w serwisie są zaplanowane do 2028 roku. Oba seriale będą dostępne zarówno na antenie HBO, jak i na platformie  HBO Max.

20/11/2025

HBO ogłasza kontynuacje seriali HBO Original „Krzesła” i „Kocham LA”

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Nowym Jorku Casey Bloys, prezes i dyrektor generalny HBO oraz HBO Max Content, ogłosił, że cieszące się uznaniem seriale komediowe HBO Original „Krzesła” i „Kocham LA” będą miały drugie sezony.

20/11/2025

HBO potwierdza drugi sezon serialu HBO Original „Grupa zadaniowa” od nominowanego do Emmy Brada Ingelsby’ego!

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Nowym Jorku Casey Bloys, prezes i dyrektor generalny HBO i HBO Max Content, ogłosił, że serial dramatyczny HBO Original „Grupa zadaniowa”, z udziałem laureata nagrody Emmy® Marka Ruffalo, powróci z drugim sezonem. Serial „Grupa zadaniowa”, autorstwa Brada Ingelsby’ego („Mare z Easttown”), zdobył szerokie uznanie dzięki porywającej fabule, reżyserii i znakomitym kreacjom aktorskim całej obsady. Wszystkie odcinki są dostępne do obejrzenia na platformie HBO Max. Serial jest produkowany we współpracy z WIIP.

20/11/2025

Nadchodzi „LEGO Masters. Kierunek Polska 2” – przed nami pierwszy odcinek!

Już 30 listopada na antenie TVN pojawi się pierwszy odcinek drugiej edycji „LEGO Masters. Kierunek Polska”. Przed pięcioma kreatywnymi duetami sprawdzian umiejętności – do jakich budowli zainspirują ich bałtyckie legendy? Efekty ich pracy oceni gość odcinka – Nikodem Rozbicki!

20/11/2025

"Kuchenne rewolucje" we Wrocławiu!

Osiedle Kozanów od wrocławskiego rynku dzieli sześć kilometrów, a właśnie tam Bistro Zapętlone otworzył i prowadzi Jan. Miejsce wydawało się idealne, bo na osiedlu nie było nigdy restauracji z prawdziwego zdarzenia. Swoją nazwę lokal wziął od pobliskiej pętli autobusowej… i miała też ona charakter proroczy – bo właściciel wpadł w pętlę długów. Jan stanął na krawędzi bankructwa.

19/11/2025

Cartoon Network International zapowiada powrót „Cudownie dziwnego świata Gumballa” – nowe odcinki już w lutym 2026!

Październikowa premiera „Cudownie dziwnego świata Gumballa” odniosła fenomenalny sukces – animacja może się pochwalić maksymalną oceną 100% pozytywnych recenzji w serwisie Rotten Tomatoes. Nowe odcinki serialu zadebiutują w lutym 2026 na kanale Cartoon Network oraz na platformie HBO Max.

18/11/2025

Wielki Finał „Top Model” na żywo 19 listopada w TVN!

Już 19 listopada widzowie zobaczą wielki finał 14. edycji „Top Model” – programu, który od lat odkrywa nowe twarze polskiej mody. O zwycięstwo powalczą Emilia Weltrowska, Eva Pietruk, Mateusz Król  i Michał Kot. Tego wieczoru poznamy osobę, która zdobędzie tytuł Top Model, główną nagrodę w wysokości 200 tys. zł, kontrakt z agencją modelingową oraz okładkę magazynu Glamour.

18/11/2025

Witajcie w naszej bajce! – hit filmowy dla całej rodziny „AKADEMIA PANA KLEKSA” już 21 listopada tylko w TVN!

Filmowa jesień na kanale TVN trwa w najlepsze. Tym razem na widzów stacji czeka prawdziwa sentymentalna i magiczna podróż do dzieciństwa. Stacja pokaże uwspółcześnioną adaptację jednej z najpopularniejszych książek dla młodych – „Akademia Pana Kleksa” Jana Brzechwy. Wyjątkowa premiera w ogólnodostępnej telewizji już w piątek 21 listopada o godzinie 20:00 tylko w TVN!

17/11/2025

„Ej, Stara!”, pogadajmy o bliskości

Dorota Szelągowska w najnowszym odcinku swojego programu „Ej, Stara!” po raz kolejny udowadnia, że nie boi się podejmować tematów trudnych i wciąż owianych tabu. Tym razem na tapet trafiła bliskość, seksualność po czterdziestce oraz wyzwania w tej sferze związane z menopauzą. Odcinek pokazuje, jak ważna jest otwarta rozmowa o intymności kobiet w dojrzałym wieku.

17/11/2025

Nowe odcinki 9. sezonu „Młodzi Tytani: Akcja!” w Cartoon Network i HBO Max

Ku przerażeniu mieszkańców Jump City i konsternacji wszystkich poważnych superbohaterów, Młodzi Tytani powracają w nowych przygodach! Premierowe odcinki serialu „Młodzi Tytani: Akcja!” już dziś zadebiutują na antenie Cartoon Network, a w HBO Max pojawią się 24 listopada. Młodzi herosi znów wpadną w kłopoty i w … bagno.