Skip to main content

MAX - niebiesko wszędzie! Wyjątkowa kampania marketingowa towarzysząca launchowi platformy Max.

13 czerwca 2024

Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku w Polsce. To także najbardziej spektakularna premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.  

1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję oraz działania outdoroowe i ambientowe.  

Kampania OOH jest obecna w 7 największych aglomeracjach, gdzie poza standardowymi nośnikami systemowymi (billboardy, CLP, spektakularne ekrany DOOH), wykorzystane zostały także siatki wielkoformatowe, murale, nośniki w transporcie publicznym, w tym całościowy branding na tramwajach w Krakowie i Katowicach oraz autobusów w Trójmieście. 

Osią kampanii jest kolor niebieski – barwa marki Max. Przy planowaniu działań marketingowych zależało nam na widoczności i spójności wszystkich aktywności, dlatego właśnie mocno akcentujemy niebieski. Max podbija przestrzeń swoim kolorem, pokazując jednocześnie jakość i różnorodność treści dla użytkowników. Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu, dotarcie z komunikacją do jak najszerszej publiczności i poinformowanie o dostępności i ofercie serwisu Max – mówi Marcin Bogłowski, Szef Departamentu Marketingu TVN WBD 

W kampanii OOH - poza plejadą gwiazd platformy - wykorzystano także wizerunek “rakiety nr 1 światowego tenisa” Igi Świątek. Wyjątkowym elementem działań marketingowych jest niestandardowe wykorzystanie paczkomatów In Post, które zostały całkowicie „przejęte” przez flagowe tytuły serwisu Max. Niebieski kolor wybije się również w takich punktach na mapach miast Polski jak: przejście podziemne pod Rotundą oraz Zamek Królewski, katowicki Spodek, Tauron Arenę w Krakowie, centrum EC1 w Łodzi czy Concrodia Design w Poznaniu we współpracy z partnerem INEA. Wspomniane obiekty wraz z główną siedzibą TVN Warner Bros. Discovery w Warszawie przez dwa dni świeciły niebieskim blaskiem, przykuwając uwagę wszystkich. Kampania jest wzbogacona o współprace z twórcami contentu i influencerami, aktywacje w social mediach, media własne grupy TVN WBD oraz różnorodne akcje specjalne, takie jak obecność na letnich wydarzeniach, festiwalach czy specjalny pokaz pierwszego odcinka "Rodu Smoka" we współpracy z sieciami kin Helios.   

Dodatkowo TVN Warner Bros. Discovery nawiązał współpracę z marką motoryzacyjną Volvo, w ramach której na ulicach Warszawy i okolic można spotkać ekologiczną flotę hybrydowych Volvo XC90 oraz w pełni elektrycznych małych SUVów EX30 w barwach serwisu Max.  

Ponadto marka Max zaprosiła do współpracy przy premierze serwisu wybitną  polską  artystkę Kasię Nosowską, która specjalnie dla serwisu skomponowała utwór „Tylko to co chcę”. Premiera piosenki i teledysku odbyła się w poniedziałek 10 czerwca.   

W trakcie kampanii będą miały miejsce premiery dwóch ważnych produkcji: finałowy sezon serialu „Skazana”, dostępny na platformie w dniu premiery oraz wyczekiwany drugi sezon „Rodu Smoka”, który zadebiutuje w poniedziałek, 17 czerwca.  

Kampania zaplanowana przez dom mediowy EssenceMediacom.  
Kreacja: Once Upon A Time, VML, dział kreacji TVN WBD, Peroxide 
Działania niestandardowe: dom mediowy EssenceMediacome i Ministry of Creativity
Partnerzy biznesowi: Volvo, INEA 

Najnowsze wiadomości

19/11/2025

Cartoon Network International zapowiada powrót „Cudownie dziwnego świata Gumballa” – nowe odcinki już w lutym 2026!

Październikowa premiera „Cudownie dziwnego świata Gumballa” odniosła fenomenalny sukces – animacja może się pochwalić maksymalną oceną 100% pozytywnych recenzji w serwisie Rotten Tomatoes. Nowe odcinki serialu zadebiutują w lutym 2026 na kanale Cartoon Network oraz na platformie HBO Max.

18/11/2025

Wielki Finał „Top Model” na żywo 19 listopada w TVN!

Już 19 listopada widzowie zobaczą wielki finał 14. edycji „Top Model” – programu, który od lat odkrywa nowe twarze polskiej mody. O zwycięstwo powalczą Emilia Weltrowska, Eva Pietruk, Mateusz Król  i Michał Kot. Tego wieczoru poznamy osobę, która zdobędzie tytuł Top Model, główną nagrodę w wysokości 200 tys. zł, kontrakt z agencją modelingową oraz okładkę magazynu Glamour.

18/11/2025

Witajcie w naszej bajce! – hit filmowy dla całej rodziny „AKADEMIA PANA KLEKSA” już 21 listopada tylko w TVN!

Filmowa jesień na kanale TVN trwa w najlepsze. Tym razem na widzów stacji czeka prawdziwa sentymentalna i magiczna podróż do dzieciństwa. Stacja pokaże uwspółcześnioną adaptację jednej z najpopularniejszych książek dla młodych – „Akademia Pana Kleksa” Jana Brzechwy. Wyjątkowa premiera w ogólnodostępnej telewizji już w piątek 21 listopada o godzinie 20:00 tylko w TVN!

17/11/2025

„Ej, Stara!”, pogadajmy o bliskości

Dorota Szelągowska w najnowszym odcinku swojego programu „Ej, Stara!” po raz kolejny udowadnia, że nie boi się podejmować tematów trudnych i wciąż owianych tabu. Tym razem na tapet trafiła bliskość, seksualność po czterdziestce oraz wyzwania w tej sferze związane z menopauzą. Odcinek pokazuje, jak ważna jest otwarta rozmowa o intymności kobiet w dojrzałym wieku.

17/11/2025

Nowe odcinki 9. sezonu „Młodzi Tytani: Akcja!” w Cartoon Network i HBO Max

Ku przerażeniu mieszkańców Jump City i konsternacji wszystkich poważnych superbohaterów, Młodzi Tytani powracają w nowych przygodach! Premierowe odcinki serialu „Młodzi Tytani: Akcja!” już dziś zadebiutują na antenie Cartoon Network, a w HBO Max pojawią się 24 listopada. Młodzi herosi znów wpadną w kłopoty i w … bagno.

17/11/2025

"Magda gotuje Internet" powróci z 3 sezonem!

Po ogromnym sukcesie dwóch pierwszych sezonów programu, który podbił serca milionów widzów, królowa polskiej telewizji i Internetu wraca w zupełnie nowej odsłonie. Już niebawem na antenie TVN „Magda gotuje Internet”!  W swoim domu pełnym smaku, barw i emocji - Magda Gessler ponownie otworzy drzwi dla wyjątkowych gości: gwiazd, celebrytów i osobowości znanych z pierwszych stron gazet oraz portali społecznościowych. Z charakterystyczną dla sobie szczerością, bezkompromisowością i odrobiną szaleństwa zada im pytania, których nikt wcześniej nie odważył się zadać. Wśród gości 3 sezonu Maryla Rodowicz, Michał Danilczuk czy Agnieszka Włodarczyk!

17/11/2025

Nowości w serwisie HBO Max 16 - 30 listopada

HBO Max ma doskonałą propozycję na długie, listopadowe wieczory. W drugiej połowie miesiąca w serwisie pojawią się nagradzane i uwielbiane przez widzów pozycje filmowe. "Bliżej", "Kształt wody", "Urodzeni mordercy" to tylko niektóre z nich. Dla miłośników horrorów wyjątkowa premiera: "Obecność 4: Ostatnie namaszczenie".

14/11/2025

Wyprodukowany przez Brada Pitta dokument - „One to One: John i Yoko" od dziś w serwisie HBO Max!

Film „One to One: John i Yoko" to intymny portret jednego z najsłynniejszych duetów XX wieku. Produkcja HBO Original pokazuje pierwsze miesiące Johna Lennona i Yoko w Nowym Jorku. Czas twórczego uniesienia, eksperymentów muzycznych i zaangażowania w tematy społeczne. Film w reżyserii laureata Oscara® Kevina Macdonalda zadebiutował dzisiaj w serwisie HBO Max.

14/11/2025

"MasterChef": Hiszpański półfinał!

Czas na wielką hiszpańską przygodę! Jedenasty odcinek 14. edycji MasterChefa to początek niezwykłej kulinarnej podróży — uczestnicy przeniosą się do słonecznej Andaluzji, gdzie czekają ich emocje, smaki i widoki, których długo nie zapomną.

14/11/2025

"Afryka Express": Odcinek 11 - Półfinałowe starcie!

To nie będzie kolejny etap wyścigu, a przedsmak finału! Prowadząca ogłosi nowe zasady rywalizacji! Od tej chwili każdy duet zostanie rozdzielony – zawodnicy staną się odpowiednio: ścigaczem i graczem, a  mechanizm programu „Afryka Express” zacznie działać jak system naczyń połączonych - każdy wynik graczy będzie miał konsekwencje w świecie ścigaczy... 

14/11/2025

„Intrygantka” – pierwszy odcinek francuskiego serialu HBO Original w HBO Max

Pierwszy odcinek serialu „Intrygantka”, swobodnej adaptacji powieści „Niebezpieczne związki” Pierre’a Choderlosa de Laclos, jest już dostępny w serwisie HBO Max. Produkcja składa się z sześciu odcinków, które będą pojawiać się na platformie co tydzień. Finał serialu przewidziany jest na 19 grudnia.

13/11/2025

"Kuchenne rewolucje" w Wiśle!

No i przyjdzie Magdzie Gessler w Wiśle … wejść dwa razy do tej samej wody, a właściwie spotkać właściciela, który jedną rewolucję już z ogromnym sukcesem zakończył, ale… potem stracił. I wydaje się, że poprzednie doświadczenie niestety poszło na marne. Nowe miejsce, nowe życie, nowa partnerka, ale problemy te same. 

13/11/2025

IDŹ NA CAŁOŚĆ liderem oglądalności niedzielnego popołudnia!

Od początku emisji program przyciągał co tydzień średnio pół miliona widzów wyprzedzając wszystkie konkurencyjne stacje. 

12/11/2025

„Top Model” – walka o finał w sercu Irlandii!

„Top Model” wraca do Irlandii! W najnowszym odcinku uczestnicy 14. edycji programu wezmą udział w wyjątkowych pokazach, które odbędą się w samym sercu Dublina – podczas Irish Fashion Week. To tam spotyka się cały świat mody, a dla półfinalistów będzie to prawdziwy test umiejętności, charakteru i determinacji. Już dziś dowiemy się, kto zdobędzie miejsce w wielkim finale!

12/11/2025

TVN Turbo liderem kanałów factual

TVN Turbo jest numerem 1 w swojej kategorii, czyli wśród kanałów factual. Kanał odnotował wzrost udziału w rynku w 2025 roku względem 2024, zarówno w grupie ogólnej, jak i w kluczowej komercyjnej grupie 20-54.