Skip to main content

MAX - niebiesko wszędzie! Wyjątkowa kampania marketingowa towarzysząca launchowi platformy Max.

13 czerwca 2024

Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku w Polsce. To także najbardziej spektakularna premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.  

1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję oraz działania outdoroowe i ambientowe.  

Kampania OOH jest obecna w 7 największych aglomeracjach, gdzie poza standardowymi nośnikami systemowymi (billboardy, CLP, spektakularne ekrany DOOH), wykorzystane zostały także siatki wielkoformatowe, murale, nośniki w transporcie publicznym, w tym całościowy branding na tramwajach w Krakowie i Katowicach oraz autobusów w Trójmieście. 

Osią kampanii jest kolor niebieski – barwa marki Max. Przy planowaniu działań marketingowych zależało nam na widoczności i spójności wszystkich aktywności, dlatego właśnie mocno akcentujemy niebieski. Max podbija przestrzeń swoim kolorem, pokazując jednocześnie jakość i różnorodność treści dla użytkowników. Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu, dotarcie z komunikacją do jak najszerszej publiczności i poinformowanie o dostępności i ofercie serwisu Max – mówi Marcin Bogłowski, Szef Departamentu Marketingu TVN WBD 

W kampanii OOH - poza plejadą gwiazd platformy - wykorzystano także wizerunek “rakiety nr 1 światowego tenisa” Igi Świątek. Wyjątkowym elementem działań marketingowych jest niestandardowe wykorzystanie paczkomatów In Post, które zostały całkowicie „przejęte” przez flagowe tytuły serwisu Max. Niebieski kolor wybije się również w takich punktach na mapach miast Polski jak: przejście podziemne pod Rotundą oraz Zamek Królewski, katowicki Spodek, Tauron Arenę w Krakowie, centrum EC1 w Łodzi czy Concrodia Design w Poznaniu we współpracy z partnerem INEA. Wspomniane obiekty wraz z główną siedzibą TVN Warner Bros. Discovery w Warszawie przez dwa dni świeciły niebieskim blaskiem, przykuwając uwagę wszystkich. Kampania jest wzbogacona o współprace z twórcami contentu i influencerami, aktywacje w social mediach, media własne grupy TVN WBD oraz różnorodne akcje specjalne, takie jak obecność na letnich wydarzeniach, festiwalach czy specjalny pokaz pierwszego odcinka "Rodu Smoka" we współpracy z sieciami kin Helios.   

Dodatkowo TVN Warner Bros. Discovery nawiązał współpracę z marką motoryzacyjną Volvo, w ramach której na ulicach Warszawy i okolic można spotkać ekologiczną flotę hybrydowych Volvo XC90 oraz w pełni elektrycznych małych SUVów EX30 w barwach serwisu Max.  

Ponadto marka Max zaprosiła do współpracy przy premierze serwisu wybitną  polską  artystkę Kasię Nosowską, która specjalnie dla serwisu skomponowała utwór „Tylko to co chcę”. Premiera piosenki i teledysku odbyła się w poniedziałek 10 czerwca.   

W trakcie kampanii będą miały miejsce premiery dwóch ważnych produkcji: finałowy sezon serialu „Skazana”, dostępny na platformie w dniu premiery oraz wyczekiwany drugi sezon „Rodu Smoka”, który zadebiutuje w poniedziałek, 17 czerwca.  

Kampania zaplanowana przez dom mediowy EssenceMediacom.  
Kreacja: Once Upon A Time, VML, dział kreacji TVN WBD, Peroxide 
Działania niestandardowe: dom mediowy EssenceMediacome i Ministry of Creativity
Partnerzy biznesowi: Volvo, INEA 

Najnowsze wiadomości

22/12/2025

„Hotel Paradise - Chaos w Raju”: Dwa świąteczne odcinki specjalne!

Wyjątkowy świąteczny prezent dla wszystkich fanów „Hotelu Paradise”! Na antenie TVN7 pojawią się dwa specjalne odcinki programu, które przeniosą widzów z powrotem do najbardziej zapamiętanych, intrygujących i zabawnych momentów hitowego 11. sezonu.

22/12/2025

"Niebo. Rok w piekle" w HBO Max! Premiera nowego serialu już w piątek!

W serwisie HBO Max już od piątku oglądać będzie można pierwszy odcinek nowego serialu "Niebo. Rok w piekle". W obsadzie między innymi Stanisław Linowski, Tomasz Kot, Magdalena Różczka, Zofia Jastrzębska, Michalina Łabacz, Anna Radwan i Anita Sokołowska! Kolejne odcinki udostępniane będą co piątek przez sześć tygodni. 

22/12/2025

Zuza i Adaś zwycięzcami drugiej edycji „LEGO Masters. Kierunek Polska”

Drugi sezon „LEGO Masters. Kierunek Polska” dobiegł końca. Po nagrodę główną tym razem sięgnął wyjątkowy duet mamy i syna, czyli Zuza i Adaś! To do nich powędrowało 100 tysięcy złotych, dwa zestawy klocków LEGO, a także tytuł mistrzów LEGO Masters!

19/12/2025

Ruszają castingi do jubileuszowej, 15. edycji „MasterChefa”!

Najpopularniejszy kulinarny show w Polsce powraca w wyjątkowej odsłonie. Rusza casting do jubileuszowej edycji „MasterChefa”, która zapowiada się jako najbardziej emocjonująca w historii programu! Magda Gessler, Michel Moran i Przemysław Klima ponownie szukać będą najlepszego kucharza amatora w Polsce! Kto zachwyci ich smakiem, kreatywnością i pasją do gotowania?

19/12/2025

Trzeci sezon „Królowej Przetrwania” zmienia antenę - premiera w marcu w TVN!

Już w marcu na antenie TVN zadebiutuje trzeci sezon programu „Królowa Przetrwania”. Nowa odsłona popularnego formatu zapowiada się wyjątkowo emocjonująco - widzowie mogą spodziewać się jeszcze trudniejszych wyzwań, intensywnych emocji oraz nieprzewidywalnych zwrotów akcji. O szczegółach nadchodzącej edycji opowiedziała w „Dzień Dobry TVN” prowadząca show, Małgorzata Rozenek-Majdan.

19/12/2025

Nominowany do Złotego Globu film „Jedna bitwa po drugiej” już od dzisiaj w HBO Max

Film „Jedna bitwa po drugiej”, wyprodukowany przez Warner Bros. Pictures, napisany i wyreżyserowany przez Paula Thomasa Andersona, jest już dostępny w serwisie HBO Max. To światowa premiera streamingowa filmu. „Jedna bitwa po drugiej” zadebiutuje także na antenie HBO w niedzielę 28 grudnia o godz. 20:00.

19/12/2025

Pora na finał drugiej edycji „LEGO Masters. Kierunek Polska”!

Już w najbliższą niedzielę dowiemy się, który z zespołów zwyciężył drugą edycję „LEGO Masters. Kierunek Polska”! Trzy najlepsze duety zmierzą się w pojedynku na naprawdę wysokim poziomie! Gościnną jurorką odcinka będzie Weronika Rosati.

18/12/2025

HBO Max we współpracy z Fundacjami ITAKA i LPP wspiera Telefon Zaufania Młodych!

Inicjatywa towarzyszy premierze serialu HBO Original „Niebo. Rok w piekle”, który zadebiutuje na platformie już 26 grudnia. Historia przedstawiona w serialu jest inspirowana prawdziwymi wydarzeniami opisywanymi w książce „Niebo. Pięć lat w sekcie”, autorstwa Sebastiana Kellera.

18/12/2025

Już jutro o 21:00 transmisja gali Strife MMA 17 w TVN Turbo!

W piątek 19 grudnia TVN Turbo stanie się centrum sportowych emocji. Gala Strife MMA 17 zakończy rok w wielkim stylu, łącząc doświadczenie, charakter i bezkompromisową walkę. Transmisja na kanale YouTube TVN Turbo rozpocznie się o godzinie 19:00. Najważniejsze pojedynki, w tym główną walkę wieczoru, będzie można śledzić na antenie kanału TVN Turbo od godziny 21:00.

17/12/2025

Moc sportów zimowych na czele ze skokami w Engelbergu w TVN, Eurosporcie, HBO Max i Playerze

Puchary Świata w sportach zimowych nie zwalniają tempa! W ten weekend czekają nas między innymi konkursy skoków narciarskich w Engelbergu, oraz rywalizacja w narciarstwie alpejskim w Val Gardena, Val d’Isere i Alta Badia. W czwartek w Carezzy rozegrany zostanie z kolei snowboardowy gigant równoległy. Transmisje na kanałach i platformach Warner Bros. Discovery.

17/12/2025

Agustin Egurrola wraca do „Mam Talent!”

W 17. sezonie programu „Mam Talent!” za stołem jurorskim po raz pierwszy pojawią się cztery fotele! Do dobrze znanego widzom składu jury - Agnieszki Chylińskiej, Marcina Prokopa i Julii Wieniawy - jako czwarty juror, dołączy Agustin Egurrola!

17/12/2025

„Zabić Miss” – serial dokumentalny HBO Original o Agnieszce Kotlarskiej od dziś w serwisie HBO Max!

Trzyodcinkowy serial dokumentalny „Zabić Miss” opowiada historię niezwykłej kariery i tragicznej śmierci Agnieszki Kotlarskiej, jednej z najbardziej rozpoznawalnych ikon piękna lat 90. To nie tylko intymny portret życia modelki, ale także studium platonicznej miłości, która wymyka się spod kontroli i przeradza w niebezpieczną obsesję. Nowa produkcja HBO Original jest już od dziś dostępna na platformie HBO Max. 

16/12/2025

Koncert "Wspólne kolędowanie - najpiękniejsze polskie melodie" w Wigilię w TVN!

W Wigilię, 24 grudnia o godz. 14:50, stacja TVN zaprasza widzów na wyjątkowy koncert „Wspólne kolędowanie – najpiękniejsze polskie melodie”. To będzie niezwykłe wydarzenie, pełne ciepła i rodzinnej atmosfery, które umili czas oczekiwania na wigilijną wieczerzę. W tym roku kolędowanie nabierze szczególnego charakteru – część artystów wystąpi razem ze swoimi rodzinami, dzieląc się radością śpiewania w gronie najbliższych i tworząc prawdziwie domowy, świąteczny klimat!

16/12/2025

„Mam Talent pod choinkę” - Poczuj z nami magię świąt!

„Mam Talent!” zaprasza swoich widzów na wyjątkowe widowisko pełne dobrego humoru, zachwytów i magii świąt. Na scenie spektakularnego talent show ponownie zaprezentują się uczestnicy i zwycięzcy poprzednich edycji – tym razem wystąpią jednak w świątecznym anturażu. „Mam Talent pod choinkę” pojawi się na antenie TVN 25 grudnia o 19:45.

16/12/2025

HBO Max publikuje oficjalny zwiastun nowego serialu "Niebo. Rok w piekle". Premiera w serwisie już 26 grudnia!

Już 26 grudnia w serwisie HBO Max zadebiutuje długo wyczekiwana produkcja "Niebo. Rok w piekle".  Historia przedstawiona w serialu jest inspirowana prawdziwymi wydarzeniami opisywanymi w książce „Niebo. Pięć lat w sekcie”, autorstwa Sebastiana Kellera. W rolach głównych zobaczymy Stanisława Linowskiego i Tomasza Kota.  Już teraz można zobaczyć oficjalny zwiastun tej poruszającej produkcji.