Skip to main content

Kanały TVN Warner Bros. Discovery dostępne w Pilocie WP

18 lutego 2025

Grupa medialna po raz pierwszy udostępnia operatorowi OTT kanały z technologią DAI

TVN Warner Bros. Discovery po raz pierwszy udostępnia kanały z technologią dynamicznej podmiany reklam (DAI) operatorowi zewnętrznemu w środowisku OTT/TV Everywhere. W pierwszym etapie rozwiązanie to zostanie wdrożone na siedmiu kanałach: TVN, TVN7, TTV, Metro, HGTV, TVN Style oraz TVN Turbo. Od 18 lutego widzowie platformy Pilot WP zyskają dostęp do kolejnych 17 kanałów medialnego lidera, co powiększy bibliotekę stacji nadawcy na platformie do łącznie 24 kanałów.

Do oferty Pilot WP dołączyło 17 kanałów grupy TVN Warner Bros. Discovery takich jak: TVN7, TVN Style, Discovery, HGTV czy TTV.  Współpraca z platformą Pilot WP to kolejny krok w rozwoju technologii DAI TVN Warner Bros. Discovery, która łączy siłę i skalę telewizji tradycyjnej z precyzją dotarcia do odbiorców charakterystyczną dla środowiska digital.

– Od teraz, wspólnie z Pilotem WP, możemy zaoferować widzom platformy jeszcze większą bibliotekę naszych najlepszych seriali, filmów i programów, dostępnych łącznie na 24 kanałach z naszego portfolio. Jednocześnie po raz pierwszy uruchamiamy nasze kanały z technologią DAI w środowisku OTT zewnętrznego operatora. Jest to kolejny krok w naszej technologicznej rewolucji, w ramach której wprowadzamy nowy standard dostarczania treści reklamowych. W pierwszym etapie wdrożenia innowacyjna technologia DAI zostanie zastosowana na 7 kanałach, co sprawi, że czas spędzony na oglądaniu w Pilocie WP będzie jeszcze bardziej satysfakcjonujący. Dzięki personalizacji reklam widzowie otrzymają komunikaty lepiej dostosowane do ich potrzeb, co przełoży się na lepsze doświadczenia z oglądania telewizji. Równocześnie dla naszych partnerów reklamowych otwierają się jeszcze większe możliwości skutecznego docierania do nowych grup odbiorców – mówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

– Nawiązanie współpracy z TVN Warner Bros. Discovery to ważny krok w realizacji naszej strategii dostarczania najwyższej jakości treści. Dzięki dodaniu 17 kanałów od TVN Warner Bros. Discovery, zapewniamy użytkownikom dostęp do szerokiej oferty rozrywkowej, filmowo-serialowej, dokumentalnej oraz informacyjnej. Uruchomienie dynamicznej reklamy adresowalnej (DAI) na tych kanałach pozwoli na lepsze dopasowanie treści reklamowych do odbiorców. To połączenie jakości, różnorodności i nowoczesnej technologii, które spełnia oczekiwania użytkowników – mówi Jagna Wiszniewska, VP of Content w Audiotece Group.

***

TVN Warner Bros. Discovery to lider rynku mediów i rozrywki w Polsce, który oferuje widzom zróżnicowane i najpełniejsze portfolio treści dostępnych w kinach, telewizji i w serwisach streamingowych. Obok kanałów i platform TVN portfolio grupy tworzą inne kultowe marki i produkty jak HBO, Warner TV i Cinemax, a także platforma streamingowa Max, która łączy w sobie jakościowy content globalnych marek z najlepszymi produkcjami lokalnymi.

Grupa WP to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz   e-commerce. Jest właścicielem portalu WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółkę Audioteka Group. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w grudniu 2024 roku z produktów internetowych WP korzystało ponad 20 milionów Polaków.

Pilot WP to platforma subskrypcyjna, która umożliwia dostęp do szerokiej oferty kanałów telewizyjnych i bogatej biblioteki treści wideo. Dzięki aplikacji dostępnej na telewizorach, komputerach, smartfonach i tabletach oraz przez stronę www, użytkownicy mogą oglądać filmy, seriale, wydarzenia sportowe, kulturalne i rozrywkowe – zarówno na żywo, jak i na żądanie. Platforma oferuje funkcje takie jak tworzenie list ulubionych, zapewniając telewizję na własnych zasadach, bez konieczności zawierania umowy.

Kontakt

Małgorzata Dębińska

Corporate Communications Junior Manager


Katarzyna Issat

Corporate Communications Senior Director