Grupa TVN Warner Bros. Discovery zanotowała świetne wyniki w październiku 2025 r.
W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce.
- Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,9%.
- Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie 9,1%.
- „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie 9,7% w grupie komercyjnej w dni robocze i 10,3% w weekendy.
- W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 20,2% w widowni komercyjnej oraz 20,1% w grupie wszystkich widzów.
- Ogromnym zainteresowaniem wciąż cieszy się program "The Floor", którego średni udział wyniósł 10,7% w grupie komercyjnej. Nowy sezon programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie blisko 16% w widowni komercyjnej.
- W październiku 2025 r. niesłabnącym zainteresowaniem cieszyły się także „Kuchenne rewolucje" ze średnim udziałem sięgającym 15% i wzrostem rok do roku o 15%.
- Świetne wyniki odnotował również kanał TVN7, plasując się w czołówce najpopularniejszych kanałów w Polsce z udziałem na poziomie 4,9% w widowni komercyjnej.
- Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie 2,8% w grupie komercyjnej.
- W październiku 2025 r. portal tvn24.pl z wynikiem blisko 7,8 mln odwiedzających miesięcznie był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce.
- TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie blisko 0,4% w widowni komercyjnej i wzrost rok do roku o 12%.
W październiku 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera, osiągając udział na poziomie ponad 22,9% w grupie komercyjnej.
Udział największych grup medialnych w październiku 2025 r.
w widowni komercyjnej 20-54
|
Stacja |
Październik 2025 r. |
|
TVN Warner Bros. Discovery |
22,94% |
|
Grupa Polsat |
22,47% |
|
Grupa TVP |
14,42% |
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL+ OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
W minionym miesiącu oferta programowa kanału TVN zdominowała konkurencję. W grupie komercyjnej stacja osiągnęła udział na poziomie 9,1%, tym samym utrzymując prowadzenie w widowni docelowej zestawienia Big5, czyli tradycyjnie największych stacji. Imponujące wyniki osiągnął również kanał TVN7, który znalazł się w TOP3 najchętniej oglądanych kanałów z udziałem na poziomie 4,9% w widowni komercyjnej.
Udział stacji Big5 w październiku 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54
|
Stacja |
Październik 2025 r. |
|
TVN |
9,10% |
|
Polsat |
8,04% |
|
TVN7 |
4,92% |
|
TVP2 |
4,67% |
|
TVP1 |
4,40% |
Dane: 02:00-25:59, Live + Consolidated+2 + OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
- Październik przyniósł kolejne znakomite wyniki i potwierdził ogromne zainteresowanie widzów w Polsce naszą jesienną ramówką! Nasz główny kanał TVN pozostaje liderem w grupie komercyjnej, a TVN7 znajduje się w czołówce najpopularniejszych kanałów w Polsce. „Ślub od pierwszego wejrzenia" bije rekordy popularności i całkowicie dominuje swoje pasmo antenowe, „The Floor" trzyma widzów w napięciu, a „Szpital Św. Anny" zdobywa coraz więcej serc. Ogromnie cieszy nas również spektakularny wzrost „Kuchennych rewolucji" oraz świetne wyniki „Bitwy o gości". To pokazuje, że widzowie doceniają zarówno nasze nowości, jak i sprawdzone formaty. Jesień dopiero nabiera tempa – przed nami jeszcze wiele emocji! – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.
W październiku 2025 r. programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Największą widownię miało wydanie "Faktów" z 28 października 2025 roku z udziałem na poziomie ponad 19,3% w grupie komercyjnej. Na drugim miejscu uplasowało się wydanie programu „Uwaga!” z dn. 15 października 2025 r. (SHR 20-54: 15%) oraz odcinek serialu „Detektywi” z dn. 28 października 2025 r. (SHR 20-54: 11,7%).
Niezmiennie liderem telewizyjnych poranków pozostał program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który w październiku 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie 9,7% w grupie komercyjnej oraz 8,1% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie 10,3% oraz 8,5%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.
Rekordowe wyniki jesiennej oferty programowej
We październiku 2025 r. nadal dużym zainteresowaniem cieszyły się nowości z jesiennej ramówki. Program „The Floor" notuje średni udział na poziomie 10,7% w grupie komercyjnej, a największą widownię – ponad 1,1 mln widzów – zgromadził odcinek z dn. 16 października 2025 r.
Wysokie wyniki oglądalności osiąga również serial „Szpital Św. Anny" z udziałem na poziomie 10,6% w grupie komercyjnej. Każdy odcinek produkcji ogląda średnio ponad 700 tys. widzów. Z kolei nowy sezon programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe notując udział na poziomie blisko 16% w widowni komercyjnej. Największą popularnością cieszył się odcinek z 21 października 2025 roku, który zanotował udział wynoszący blisko 17% w grupie komercyjnej oraz 11,6% wśród wszystkich widzów.
W październiku 2025 r. niesłabnącym zainteresowaniem cieszyły się także „Kuchenne rewolucje” z średnim udziałem sięgającym 15% i wzrostem rok do roku o 15%. Program co tydzień gromadzi przed ekranami blisko 1 mln widzów. „Bitwa o gości” z udziałem 10% w grupie komercyjnej, to kolejny program, który doceniła widownia.
Dużą popularnością cieszy się także nowy sezon kultowego „Idź na całość", który jest emitowany na kanale TTV. W widowni komercyjnej program zanotował średni udział na poziomie 5,7%.
Stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery z imponującymi wynikami
Wyniki z minionego miesiąca potwierdzają niekwestionowaną dominację stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery. W październiku 2025 roku „Fakty” utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na obu kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – łączny udział osiągnął poziom blisko 20,2% w widowni komercyjnej oraz prawie 20,1% w grupie wszystkich widzów. W październiku 2025 r. TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie ponad 2,8%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie ponad 4,5%.
Udział stacji newsowych w Polsce w październiku 2025 r.
w grupie 20-54
|
Stacja |
Październik 2025 r. |
|
TVN24 |
2,84% |
|
Republika |
2,63% |
|
Wydarzenia 24 |
1,05% |
|
Polsat News |
1,01% |
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL+ OOH
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
W październiku 2025 r. bardzo dobre wyniki oglądalności zanotował także kanał TVN24 BiS. Stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,4% w grupie wszystkich widzów oraz prawie 0,3% w widowni komercyjnej.
W minionym miesiącu portal tvn24.pl odwiedziło ponad 7,8 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 3,8 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem ok. 2,1 mln odwiedzających.
Polacy chętnie oglądają TVN Style
W październiku 2025 r. kanał TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W grupie 20-54 stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,4%, a wśród wszystkich widzów prawie 0,3%. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Jestem z Polski” z dn. 31 października 2025 r. (SHR 20-54: 0,7%), „Kuchenne rewolucje” z dn. 14 października 2025 r. (SHR 20-54: 2,9%) oraz „Europolki Studentki” z dn. 11 października 2025 r. (SHR 20-54: 1%).
Kontakt
Katarzyna Danił
Corporate Communications Senior Specialist
Katarzyna Issat
Corporate Communications Senior Director