Czwarty odcinek „Ślubu od pierwszego wejrzenia” przyciągnął ponad 1,1 mln widzów – TVN liderem w prime time w grupie komercyjnej

Czwarty odcinek programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowany 23 września, zgromadził ponad 1,1 mln widzów, osiągając 11,29% udziału w rynku w grupie ogólnej oraz 15,79% w grupie 20-54. Był to jednocześnie program rozrywkowy o największej widowni w ostatnim tygodniu.
„Ślub od pierwszego wejrzenia” przed „Tańcem z Gwiazdami” i innymi programami
W ostatnim tygodniu, w grupie komercyjnej 20-54 program uplasował się na pierwszym miejscu, wyprzedzając takie produkcje jak „Dancing with the Stars – Taniec z Gwiazdami” (13,14% SHR 20-54), „The Voice of Poland” (13,13% SHR 20-54) i „Rolnik szuka żony” (12,03% SHR 20-54). Wyniki te potwierdzają mocną pozycję TVN w prime time oraz dominację stacji w grupie komercyjnej.
Widownia programu rośnie
Średnia widownia czterech pierwszych odcinków sezonu, emitowanych we wtorki o 21:35, wyniosła 977 751 osób, przy udziale w rynku na poziomie 9,51% w grupie ogólnej, 13,36% w grupie 20-54 oraz 18,01% wśród kobiet 25-49 w miastach. To oznacza wzrost udziałów w porównaniu z ubiegłym rokiem. W dniu emisji czwartego odcinka TVN był liderem w grupie komercyjnej 20-54, a w grupie ogólnej zajął drugie miejsce.
Kolejny odcinek już w przyszły wtorek
Odcinek piąty „Ślubu od pierwszego wejrzenia” zostanie wyemitowany 30 września o godzinie 21:35 w TVN.