Skip to main content

"CZAS NA SHOW. DRAG ME OUT" - pierwszy taki program rozrywkowy w polskiej telewizji już od 5 marca tylko w TVN!

21 lutego 2024 - Ostatnio zaktualizowany 27 lutego 2024

Czas na Show, jakiego w Polsce jeszcze nie było! Wiosną scenę przejmą najlepsze performerki sztuki Drag nad Wisłą, które podejmą się nie lada wyzwania. Himera, Gąsiu, Shady Lady, Ciotka Offka, Adelon i Twoja Stara - sześć Drag Mentorek będzie starało się wydobyć wewnętrzną Królową ze znanych podopiecznych. Która z nich stworzy najlepszy duet ze swoim uczniem i zgarnie królewski diadem? O tym zadecyduje wymagające jury - Anna Mucha, Andrzej Seweryn oraz Michał Szpak. W zmaganiach uczestników wesprze prowadząca program, prawdziwy wulkan energii - Mery Spolsky. Będzie kolorowo, cekinowo, brokatowo, po prostu, wystrzałowo! Nowy program "Czas na Show. Drag Me Out" już od wtorku 5 marca o 21:35 tylko w TVN! 

Zjawiskowy „Czas na Show. Drag Me Out”, to pierwszy taki tytuł w polskiej telewizji. Program zagwarantuje świetną zabawę w studio i, przede wszystkim, przed ekranami.„Czas na Show. Drag Me Out” przybliży nam barwny świat Drag, artystycznego performance’u oraz porwie w wir jedynej w swoim rodzaju zabawy. Przez sześć tygodni będziemy towarzyszyć Tomaszowi Karolakowi, Michałowi Mikołajczakowi, Tadeuszowi Mikołajczakowi, Kamilowi Szymczakowi, Marcinowi Łopuckiemu i Dariuszowi Zdrójkowskiemu w przygodzie ich życia. A także zobaczymy ich drugą twarz. Lżejszą, humorystyczną i pewną siebie. Szóstka śmiałych postanowiła bowiem zderzyć swoje męskie „ja” z barwnym i artystycznym światem Drag Queens. Każdy z nich dostanie do pomocy swoją mentorkę – zawodowego performera Drag, który nauczy ich sztuki spektakularnego makijażu oraz kreacji stroju scenicznego, a następnie pokaże, jak skupić na sobie wzrok publiczności.  Krótko mówiąc: wydobędzie z nich prawdziwą królową sceny. Przed którą pojawi się nie lada wyzwanie – będzie musiała stanąć do ekscytującej „lip sync battle”. A z tej tylko jedna para wyjdzie zwycięsko. Który team dotrwa do finału i zdobędzie nagrodę główną – diademy królowych?

W gronie mentorek, które będą przygotowywać uczestników i wspierać ich przed wyjściem na scenę, znalazły się najbardziej rozpoznawalne i popularne performerki Drag w Polsce - HimeraGąsiuShady LadyCiotka OffkaAdelon i Twoja Stara. Sztuka Drag to dla nich sposób na wyrażenie siebie i ucieczkę od codzienności, która nie zawsze była usłana płatkami róż. Jaka historia kryje się za ich kreacją? Dodatkowo bohaterki od samego początku biorą czynny udział w tworzeniu odcinków, tj. doboru muzyki, strojów, dekoracji czy choreografii.

Zmagania uczestników i ich mentorek oceni trzyosobowe jury w składzie: Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak, które, oprócz tego, że będzie się świetnie bawić, z pewnością zwróci uwagę na każdy detal począwszy od kostiumu na całym występie kończąc.

Z kolei piosenkarka i aktywistka, barwny ptak polskiej sceny muzycznej i prowadząca program "Czas na Show. Drag Me Out" - Mery Spolsky - rozgrzeje publiczność w studio do czerwoności, a także wesprze uczestników i ich Mentorki podczas przygotowań do występów. 

“Czas na Show. Drag Me Out.” to kolejny format wpisujący się w wartości TVN Warner Bros. Discovery, promujący różnorodność i inkluzywność. Firma od lat uwrażliwia widzów na poszanowanie potrzeb każdego człowieka, tolerancję, uważność i edukuje. Na przestrzeni ostatnich lat tematyka DEI (Diversity, Equality & Inclusion) obecna była w wielu projektach - od programów rozrywkowych (np. “Prince Charming”) po tytuły fabularne (“Kontrola”, “Pajęczyna” czy “Listy do M.”). Z dumą będziemy kontynuować tą misję, wspierając społeczności LGBTQ+.Program „Czas na Show. Drag Me Out” zadebiutuje w wiosennej ramówce TVN w paśmie wieczornego prime-time’u.

Partnerem programu są NYX Professional Makeup oraz YES. 

NYX Professional Makeup to nowoczesna marka kosmetyczna, która nie tylko podąża za najnowszymi trendami w makijażu, ale także aktywnie wspiera różnorodność i wyrażanie siebie, czym zjednuje sobie lojalnych fanów z całego świata. Marka stanowi inspirację dla społeczności internetowych entuzjastów, artystów i pasjonatów makijażu. NYX Professional Makeup angażuje się we wspieranie różnorodności poprzez promowanie wartości równości i akceptacji. Dzięki temu jest głosem dla tych, którzy pragną wyrażać siebie bez żadnych ograniczeń.

Marka YES od lat jest zaangażowana w promowanie wartości otwartości i akceptacji różnorodności. Poprzez wspieranie sztuki drag, YES chce pokazać, że docenia i celebruje różne formy wyrazu osobistego. YES to firma progresywna i nowoczesna, która stoi na straży równości i inkluzywności. YES chce również nawiązać dialog z szerszym gronem odbiorców, docierając do osób ceniących kreatywność i odwagę w byciu sobą. Tym samym, YES wyraża solidarność z mniejszościami i aktywnie wspiera walkę z dyskryminacją, co wpisuje się w jej długoterminową strategię.

"Czas na Show. Drag Me Out" - nowy zjawiskowy program już od wtorku 5 marca o 21:35 tylko w TVN i Playerze!

Kontakt

Marcin Godlewski

Wśród nocnej ciszy, Zmora, Klara, Na Wspólnej, Kuba Wojewódzki, Uwaga!, Superwizjer, Co za tydzień, Player


Najnowsze wiadomości

10/11/2025

"Ej, Stara!", starzejesz się ładnie czy brzydko?

W najnowszym odcinku "Ej, Stara!" Dorota Szelągowska przyjrzy się temu, jak z wiekiem zmienia się uroda kobiet i jakie emocje budzą w nich te zmiany. W rozmowach z ekspertami i bliskimi sobie kobietami dowie się, jak można dbać o siebie w tym okresie, co zrobić, aby czuć się ze sobą dobrze i dlaczego niektóre z nas słyszą, że starzeją się brzydko lub ładnie...

10/11/2025

Początek nowej rozgrywki już dziś! Startuje czwarty sezon "The Floor"

Stu uczestników staje do walki o przejęcie podłogi. Emocjonujące pojedynki, zaskakujące kategorie. To wszystko w nowych odcinkach ulubionego teleturnieju widzów. Premiera czwartego sezonu już dziś o 20:55 na antenie TVN.

08/11/2025

Muzyczne święto hip-hopu już od 8 listopada tylko w PLAYERZE!

Player po raz kolejny zaskakuje swoich użytkowników! Tym razem zapraszając na wyjątkowe wydarzenie muzyczne, które poruszy serca fanów hip-hopu i nie tylko. Już od 8 listopada w serwisie dostępny będzie koncert „RapOrkiestra – legendy polskiego hip-hopu”, zarejestrowany podczas „Top of the Top Sopot Festival”. To nieemitowane wcześniej widowisko, pełne energii, emocji i kultowych utworów w zupełnie nowych aranżacjach, będzie dostępny dla wszystkich użytkowników Playera.

07/11/2025

„Pogromcy chaosu”: finał sezonu!

W dziewiątym odcinku „Pogromców chaosu” Dorota i Agnieszka stają przed wyzwaniem uporządkowania mieszkania Moniki – psycholog, której życie zawodowe pochłonęło każdą wolną chwilę, pozostawiając jej dom w nieładzie. Tym razem nie tylko poskromimy bałagan, ale także pokażemy, jak dzięki upcyklingowi można nadać przedmiotom nowe życie i stworzyć inspirującą, funkcjonalną przestrzeń.

07/11/2025

"Afryka Express": Odcinek 10 - Czarna flaga!

W dziesiątym odcinku rozpocznie się decydująca faza wyścigu przez Kenię. Teraz każdy najmniejszy błąd może kosztować uczestników miejsce w finale w Nairobi. Na starcie pary spotka przykra niespodzianka - jednej z nich zostanie wręczona czarna flaga. Zawodnicy, którzy dotrą na metę z tym posępnym rekwizytem, spadną o miejsce w dół w rankingu. Czy niechciany przedmiot zdecyduje o "być albo nie być" jednego z duetów w programie?

07/11/2025

„Harry Potter: Magiczne wypieki” – drugi sezon programu w HBO Max i Food Network

Fani Harry’ego Pottera mogą liczyć na prawdziwą gratkę – program „Harry Potter: Magiczne wypieki” powraca z nowym sezonem specjalnie na okres przedświąteczny. Pierwszy premierowy odcinek produkcji jest już dostępny w serwisie HBO Max. Kolejne będą ukazywały się na platformie co poniedziałek, aż do wielkiego finału, który nastąpi 8 grudnia. Program będzie też dostępny na antenie Food Network – premiera zaplanowana jest na mikołajki, sobotę 6 grudnia o godzinie 16:50. Kolejne odcinki będą miały swoją premierę co tydzień.

07/11/2025

Nowy, międzynarodowy format twórców fenomenalnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” – „Stranded on Honeymoon Island” wiosną w TVN

Po ogromnym sukcesie programu „Stranded on Honeymoon Island”, zrealizowanego już w 10 krajach – po raz pierwszy wyemitowanego w Belgii, a następnie z powodzeniem adaptowanego m.in. w Wielkiej Brytanii, Australii, Holandii, Niemczech, Czechach i Szwecji – nadszedł czas na polską wersję.  Nowa, odważna i oryginalna formuła randkowa, stworzona przez kopenhaską firmę Snowman Productions – należącą do Seven.One Studios i odpowiedzialną za światowy fenomen „Ślub od pierwszego wejrzenia” – zadebiutuje wiosną w TVN pod tytułem „Skok na głęboką wodę”. To angażujący projekt, który poszerza portfolio stacji i potwierdza, że TVN konsekwentnie inwestuje w innowacyjne i emocjonalne formaty.  Polską wersję na zlecenie TVN Warner Bros. Discovery realizuje Golden Media Polska. 

07/11/2025

Anastazja Jakubiak i Andrea Camastra gośćmi 10. odcinka "MasterChefa"!

Wielkie emocje w kuchni MasterChefa! Dziesiąty odcinek 14. edycji to moment, na który wszyscy czekali – czas wyłonić półfinalistów, którzy już wkrótce polecą do słonecznej Andaluzji, gdzie rozegra się finałowa walka o tytuł i 250 tysięcy złotych!

06/11/2025

"Dzień Dobry TVN" najchętniej oglądanym programem porannym w październiku

O poranku widzowie wybierają "Dzień Dobry TVN". W październiku program utrzymał pozycję lidera pod względem oglądalności we wszystkich najważniejszych grupach, pozostawiając konkurencję daleko w tyle.   

06/11/2025

Ahoj, przygodo! Cartoon Network podnosi żagle i przedstawia nowy serial – „Lana Długobroda”. Premiera już 8 listopada

Wypłyń w rejs z Laną Długobrodą, która przemierza Dziesięć Krain wraz ze swoją barwną załogą na pokładzie statku Wielki Wiatrołap. Cel? Chwalebne misje, bajeczne skarby i... przepyszne naleśniki! Nowy serial „Lana Długobroda” zadebiutuje już 8 listopada na antenie Cartoon Network, a dwa dni później w HBO Max. 

06/11/2025

"Kuchenne rewolucje" w Jeleniej Górze!

W Jeleniej Górze Mariola z życiowym partnerem Wiesławem prowadzą śniadaniownię „Pod Batutą”. Lokal czynny jest do godz. 14-tej i mimo, że działa od kilku lat nadal nie przynosi zysków.  W czym tkwi największy problem?

05/11/2025

"Detektywi": Spotkaj się z obsadą serialu! Wyjątkowe wydarzenie dla fanów już 8 listopada w Krakowie!

"Detektywi" to jeden z najpopularniejszych seriali docu-crime w polskiej telewizji. Od lat przyciąga przed telewizory setki tysięcy widzów, którzy z zapartym tchem śledzą losy swoich ulubionych bohaterów. Teraz nadszedł moment, by ich poznać! Już w najbliższą sobotę Galeria Kazimierz w Krakowie zamieni się w prawdziwe centrum śledcze! Wszystko za sprawą specjalnego wydarzenia, podczas którego fani serialu będą mieli okazję spotkać się z aktorami, zdobyć autografy, a nawet... wcielić się w rolę detektywów! 

04/11/2025

Serial komediowy HBO Original „Kocham LA” już dostępny w HBO Max

Pierwszy odcinek serialu „Kocham LA”, stworzonego przez aktorkę i komiczkę Rachel Sennott, jest już dostępny w serwisie HBO Max. Produkcja składa się z ośmiu odcinków, które będą pojawiać się na platformie co poniedziałek. Finał serialu komediowego przewidziany jest na 22 grudnia.

03/11/2025

Grupa TVN Warner Bros. Discovery zanotowała świetne wyniki w październiku 2025 r.

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce. Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,9%. Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie 9,1%. „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie 9,7% w grupie komercyjnej w dni robocze i 10,3% w weekendy. W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 20,2% w widowni komercyjnej oraz 20,1% w grupie wszystkich widzów. Ogromnym zainteresowaniem wciąż cieszy się program "The Floor", którego średni udział wyniósł 10,7% w grupie komercyjnej. Nowy sezon programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując udział na poziomie blisko 16% w widowni komercyjnej. W październiku 2025 r. niesłabnącym zainteresowaniem cieszyły się także „Kuchenne rewolucje" ze średnim udziałem sięgającym 15% i wzrostem rok do roku o 15%. Świetne wyniki odnotował również kanał TVN7, plasując się w czołówce najpopularniejszych kanałów w Polsce z udziałem na poziomie 4,9% w widowni komercyjnej. Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie 2,8% w grupie komercyjnej. W październiku 2025 r. portal tvn24.pl z wynikiem blisko 7,8 mln odwiedzających miesięcznie był liderem wśród stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce. TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie blisko 0,4% w widowni komercyjnej i wzrost rok do roku o 12%.

03/11/2025

"Ej, Stara!": gościem Doroty Szelągowskiej będzie Kasia Nosowska!

W dzisiejszym odcinku "Ej, Stara!" Dorota przyjrzy się tematowi psychiki i samopoczucia kobiet w trakcie menopauzy. O podzielenie się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w tej kwestii poprosi swoją idolkę - Kasię Nosowską.